Mode & Beauty alle pijlers

Waar kwaliteitskleding verkopen?

06-02-2018 07:07 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn moeder heeft kasten vol prachtige kwaliteitskleding. Het zijn luxe (relatief onbekende) merken, veelal van Scandinavische ontwerpers.
Nu is haar situatie veranderd en wil ik haar graag helpen om een groot deel van de kleding te verkopen. Het hoort niet echt thuis in een reguliere tweedehands kledingwinkel, maar waar wel?
Heeft iemand tips waar deze kleding goed verkocht kan worden?
Is er vraag naar op marktplaats? Ik koop daar regelmatig mijn kleding/schoenen.
Zo kan je ook zien wat anderen vragen voor hun producten en de prijs bepalen. Kost misschien wel veel tijd en moeite maar zo krijg je misschien wel de beste prijs ervoor
United Wardrobe?
Je hebt hier zaakjes die kleding voor je verkopen. Die azen op dit soort garderobes ( ik ook :-) ). In wat sjiekere buurten tweedehands winkels.
Ik lever daar kinderkleding in en krijg dan geld gestort.
Zijn heel kritisch in wat ze aannemen.
Ik weet niet in welk deel van het land je woont maar ik ken bij ons in de buurt (Twente) een winkeltje die ook tweedehands kleding verkoopt van vrijwel alleen merkkleding en dan gaat er een gedeelte van de opbrengst naar de winkel en een gedeelte is voor de verkoper.
en zelf een webshopje beginnen? Kleine facebook-campagne, waarbij je je richt op deze hele specifieke doelgroep?
Om welke merken gaat het?
Welke merken? Acne? Dat brengt sowieso veel op.

Kijk op Rebelle, Vestiaire collective, The Next Closet..

Is het ook nog eens vintage?
2ndhandbrand kun je proberen. En gewoon Marktplaats.
Je kunt ook thuis een ‘sale’ doen. Nodig mensen thuis uit voor de verkoop van deze spullen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven