Mode & Beauty alle pijlers

Waarmee combineren?

06-07-2020 08:52 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rok besteld bij zalando.
Hij staat mooi en zit heerlijk, maar ik twijfel heel erg of ik hem wel/niet zal houden.
Ik heb namelijk geen idee wat ik erop moet dragen! Wel heb ik een jasje in dezelfde kleur. Die had ik al. De kleur vind ik dan ook geweldig.
Het wordt taupe genoemd, maar hij neigt veel meer naar vergrijsd lila.

Hebben jullie tips?
De samengestelde outfit op het plaatje hieronder vind ik niet mooi. Warme kleuren staan me niet.

https://m.zalando.nl/esprit-collection ... x-b11.html

https://m.zalando.nl/esprit-collection ... x-b11.html
Alle reacties Link kopieren
Wow superveel dank voor de tips. Iets straks erop leek mij idd ook al het mooist. Ik ga eens op zoek naar een paar mooie tops 😊
Het-groepje schreef:
06-07-2020 10:04
Ik heb nogal wat boezem en heb het idee dat dat de boel wat breekt. En vind de meeste allover prints niet leuk.
Ow, ik draag juist om die reden niet, staat mij niet op die megaprammen nog van die teksten.

Of moet hele wijde shirts zijn. Maar die kan je dan niet op zo'n rok van TO aan doen.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 06-07-2020 10:57
0.54% gewijzigd
Vind de rok en shirt erg mooi, die laarzen en jasje zou ik vervangen voor andere items. Mooie sandalen of hakken als je dat wat vind.
Op deze rok kunnen bijna alle kleuren. Rood, oranje, geel, groen, blauw, violet, roze, de hele regenboog wel. T-shirt, nettere top. Zwart vind ik persoonlijk nogal veilig en saai in combi met deze rok.

Maar ja, ik wist dan ook niet dat t-shirts met een opdruk anders dan een bloemetje verboden zijn.
Alle reacties Link kopieren
Waarmee niet? Nouja dat jasje dus, maar verder? :P

Trek je kast open,haal je truien, shirts, blousen en andere tops te voorschijn en ga combineren. Je zou zomaar verrast kunnen worden met wat je in je eigen kast vind.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Marelyse schreef:
06-07-2020 10:58

Maar ja, ik wist dan ook niet dat t-shirts met een opdruk anders dan een bloemetje verboden zijn.


Niemand heeft het over 'verboden'. Alleen over het verschil, de een doet dat juist wel en de ander juist niet.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
06-07-2020 11:03
Niemand heeft het over 'verboden'. Alleen over het verschil, de een doet dat juist wel en de ander juist niet.
maar ik vind een verbod ook prima hoor :)
:proud:
Uitgaande van het model rok.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[/img]
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
06-07-2020 10:04
Ik heb nogal wat boezem en heb het idee dat dat de boel wat breekt. En vind de meeste allover prints niet leuk.
Nope, dan vestig je juist de aandacht erop.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
06-07-2020 11:17
Nope, dan vestig je juist de aandacht erop.
Zo'n enorm effen vlak is ook niet alles, plus moet je dan weer erg opletten met wat voor bh etc.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
06-07-2020 10:04
Ik heb nogal wat boezem en heb het idee dat dat de boel wat breekt. En vind de meeste allover prints niet leuk.
Een v-hals maakt je borsten opties kleiner. Ik hou geen tieten over😂
wat een mooie rok! En genoeg combinaties mogelijk qua kleur. Ik zou er zelf blauw bij doen, donkerblauw of nu lichtblauw.
Succes!
Nikki1973 schreef:
06-07-2020 12:34
wat een mooie rok! En genoeg combinaties mogelijk qua kleur. Ik zou er zelf blauw bij doen, donkerblauw of nu lichtblauw.
Succes!
Oeh ja lichtblauw. Of dat Maxima blauw kan zelfs.
Het-groepje schreef:
06-07-2020 12:00
Zo'n enorm effen vlak is ook niet alles, plus moet je dan weer erg opletten met wat voor bh etc.
Ja, een goede. ;-)
Lillybit schreef:
06-07-2020 11:14
Uitgaande van het model rok.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[/img]
Allemaal leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven