Mode & Beauty alle pijlers

Wafeltang golven permanent

03-09-2018 09:28 9 berichten
Ik maak wel eens golven in mijn haar met een wafeltang. Dus niet het fijne kartelwerk zeg maar. Helaas kan ik geen plaatjes plakken met mijn mobiel om te illustreren wat ik bedoel.

Maar ik vind het zo leuk staan dat ik me afvraag of je hetzelfde permanent kan laten zetten door een kapper?
Je kunt je plaatje uploaden bij tinypic en dan de link delen. Ben heel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Alsjeblieft, doe het niet. Het verpest je haar. Blijf gewoon met die tang bezig
Internagelaktisch
Ik surf even op mijn tablet. Dan lukt het me wel.

Dit idee dus. De rechtse foto vooral.

Afbeelding
Heet dat niet een spiraal-permanent? Of beach wave-krullen misschien. Ik vind het leuk! Jammer genoeg is mijn haar te kort en te dun voor zoiets, anders zou ik het ook wel willen. Ik denk dat als je naar een goede(!) kapper gaat, die je wel kan adviseren of het voor jouw haar geschikt is.
Oef! Dat klinkt al hoopvol. 😊 Ik zit nog een paar maanden in Spanje en mijn Spaans is niet goed genoeg om het hier te vragen.

Ik durf hier trouwens niet naar de kapper dus ik moet wachten tot ik vakantie kan nemen en terugreis naar huis.
Ondas de playa :)
Ha thanks Miranda! :-D Dat kan ik in principe nog met een foto duidelijk maken. Maar ik ken hier geen goede kapper.

Ik kan het eventueel wel aan een collega vragen die hier woont maar dan weet ik niet of ze dezelfde "veilige" producten gebruiken als thuis. Maaique heeft natuurlijk wel gelijk. Gezond is het niet maar er zijn inmiddels betere producten op de markt dan vroeger. Toen ik het een paar jaar geleden liet doen kwam mijn haar er prima uit.
Maar toch ben ik daar voorzichtig in. Zeker bij kapper die ik niet ken.
Ik heb zulke krullen met een normaal permanent gekregen, gewoon met van die rollers.
Zit er nu al 4 maanden in erg leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven