Mode & Beauty alle pijlers

Waist trainer

02-09-2015 10:36 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie dit fenomeen? Een soort korset-achtig ding wat zou zorgen voor een smalle taille. Niet alleen corrigerend, maar gewoon dat je taille daar in de loop van tijd smaller van wordt. Ik kan het mij niet voorstellen dat dit werkt, maar ik zie steeds meer bekende Amerikaanse sterren (oa. Khloe K., Lindsey Lohan, Amber Rose etc.) deze dingen gebruiken en promoten. Hoe zou dit werken? Zou het überhaupt werken? Het lijkt mij zo onwaarschijnlijk. Sterker nog, is dit niet gevaarlijk?
Zulk soort beelden staan in een van mijn modeboekjes. Vre-se-lijk!
quote:khemam schreef op 03 september 2015 @ 18:19:

Sinds vorig jaar ook aan het waisttrainen geslagen en het is wel even wennen maar je ziet zeker resultaat.

Je moet het langzaam opbouwen tot je hem nog 8 uur lang kan dragen zonder ongemak. Mij werden er @ verschillende aangeraden de trainer en de cincher. De ene heeft metalen baleinen en de andere flexibele kunsstof balijnen waardoor je er mee kunt sporten. Het is geen wondermiddel dus hij gaat niet werken als je er alleen mee op de bank zit.

Ik merk dat mijn houding beter is en na 6 maanden was ik 10 cm kwijt rond mijn taille. Het effect is niet zo onnatuurlijk als op de plaatjes aangezien die dames vaak al borst en bilimplantaten hebben.Leuk hoor...en wat vindt je dokter er van?
quote:Spitsmuis schreef op 03 september 2015 @ 18:03:

Mwa, waarom accepteer je je lichaam niet gewoon zoals het is? Zo'n taille is onnatuurlijk en dat is gewoon niet mooi.

Niets mis met verfraaien van je lichaam mijns inziens, zolang het maar natuurlijk blijft.Het is ook heel natuurlijk! Ik heb dan niet zn mini taille maar het is nu meer geshaped wat ik met sporten en gezond eten niet voor elkaar kreeg
Het is een heleboel, maar zeker niet natuurlijk.
quote:misschicken schreef op 04 september 2015 @ 17:42:

Het is een heleboel, maar zeker niet natuurlijk.Iedereen zijn smaak, ik vind botox eigenlijk erger want dan spuit je iets onnatuurlijks je lichaam in en het is altijd zichtbaar
Dat kan niet gezond zijn... Mijn oma droeg er vroeger een tijdens haar zwangerschappen, niet te zien dat ze zwanger was.
quote:mwa schreef op 04 september 2015 @ 18:05:

[...]

Iedereen zijn smaak, ik vind botox eigenlijk erger want dan spuit je iets onnatuurlijks je lichaam in en het is altijd zichtbaarIk had het nog niet eens over smaak. Het is niet natuurlijk, aangezien je met iets onnatuurlijks je lichaam in een andere vorm dwingt. Net zo onnatuurlijk als een beugel of steunzolen.
Waist trainer?? Klinkt mij als een grote verspilling....
quote:misschicken schreef op 04 september 2015 @ 18:19:

[...]

Ik had het nog niet eens over smaak. Het is niet natuurlijk, aangezien je met iets onnatuurlijks je lichaam in een andere vorm dwingt. Net zo onnatuurlijk als een beugel of steunzolen.Oke sorry. Ja misschien maar even een vraagje draag jij een BH? Dat is toch ook 'onnatuurlijk'' of make up en kwa voeding wat eet je?
Klopt, een bh is ook niet natuurlijk, maar daar vermink ik mijn lijf niet mee. Daar duw ik geen organen mee naar beneden omdat ik een smal middeltje wil.

De enige functie van mijn bh is om mijn borsten op een acceptabele plaats te houden omdat ik er anders over struikel.

En verder draag ik geen make-up. En wat heeft mijn voeding er mee te maken?
quote:misschicken schreef op 04 september 2015 @ 18:45:

Klopt, een bh is ook niet natuurlijk, maar daar vermink ik mijn lijf niet mee. Daar duw ik geen organen mee naar beneden omdat ik een smal middeltje wil.

De enige functie van mijn bh is om mijn borsten op een acceptabele plaats te houden omdat ik er anders over struikel.

En verder draag ik geen make-up. En wat heeft mijn voeding er mee te maken?

Inderdaad.

Het punt is gewoon dat het dus extreem schadelijk is, en dus is het teveel risico om iets na te streven wat niet natuurlijk is.

Ik draag bijvoorbeeld make up en meestal alleen op mijn ogen, als er een groot risico zou zijn dat ik daar blind van zou raken, dan was het voor mij dus niet meer de moeite waard.
quote:misschicken schreef op 04 september 2015 @ 18:45:

En verder draag ik geen make-up. En wat heeft mijn voeding er mee te maken?Nou omdat je voor mij impliceerde dat je vooral voor natuurlijk ging dus was benieuwd of je ook zo at.. en geen onnatuurlijk bespoten voedsel, maar bijv of jij je eigen groentes kweet enzo
quote:mwa schreef op 04 september 2015 @ 19:15:

[...]

Nou omdat je voor mij impliceerde dat je vooral voor natuurlijk ging dus was benieuwd of je ook zo at.. en geen onnatuurlijk bespoten voedsel, maar bijv of jij je eigen groentes kweet enzoDat heb je dan verkeerd begrepen.
Ik begrijp dus dat diegenen die hem gebruiken tevreden zijn?
quote:misschicken schreef op 04 september 2015 @ 19:18:

[...]

Dat heb je dan verkeerd begrepen.Ik merk t haha sorry, al hoewel ik denk dat men vroeger ook dacht dat een BH niet gezond was...
quote:mwa schreef op 04 september 2015 @ 19:34:

[...]

Ik merk t haha sorry, al hoewel ik denk dat men vroeger ook dacht dat een BH niet gezond was...Een bh knelt niets af, als je de goede maat koopt, en verplaatst geen ingewanden.
quote:misschicken schreef op 04 september 2015 @ 19:43:

[...]

Een bh knelt niets af, als je de goede maat koopt, en verplaatst geen ingewanden.Toch voelt het heerlijk om 'm uit te doen als ik thuiskom. Ik zwiep 'm dan zo de woonkamer door haha.
quote:Penelopeia schreef op 04 september 2015 @ 20:02:

[...]

Toch voelt het heerlijk om 'm uit te doen als ik thuiskom. Ik zwiep 'm dan zo de woonkamer door haha.Iedereen bukt automatisch al?
Een beha draag ik ook en hij drukt mijn borsten niet kapot of mijn ingewanden. Make-up draag ik ook en daar druk ik ook geen ingewanden mee plat. Een korset zoals op de foto's van de pagina's 1 of 2 vind ik 3 keer niets.
Je bent echt gestoord bezig als je zoiets gebruikt. Ik doe coretraining en daardoor is het allemaal lekker strak daar, maar een smallere taille dan iemand van nature heeft, vind ik echt heel lelijk.
Wat is coretraining?
quote:Geraldine schreef op 06 september 2015 @ 14:19:

Wat is coretraining?Je traint dan de spieren in je hele romp, waardoor die stabieler en sterker wordt. Ik ben ermee begonnen bij de fysiotherapeut, vanwege rugklachten. Maar een strakke buik en taille is een leuke bijkomstigheid. Ik train trouwens mijn hele lichaam wel, maar wel met nadruk op mijn "core".
quote:pamelacourson schreef op 06 september 2015 @ 14:42:

[...]

Je traint dan de spieren in je hele romp, waardoor die stabieler en sterker wordt. Ik ben ermee begonnen bij de fysiotherapeut, vanwege rugklachten. Maar een strakke buik en taille is een leuke bijkomstigheid. Ik train trouwens mijn hele lichaam wel, maar wel met nadruk op mijn "core".Bedankt voor je uitleg! Dat klinkt goed. Ik train ook regelmatig mijn hele lijf in de sportschool,dat ook met veel plezier. Sporten vind ik namelijk erg leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven