Mode & Beauty alle pijlers

Wallen/kringen

08-09-2010 10:32 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om de zoveel tijd, met name in periodes dat ik veel slaap nodig heb of moe ben, heb ik last van roodachtige wallen/kringen onder mijn ogen.

Ik probeer dan vroeg te gaan slapen en de volgende ochtend is het ook zichtbaar minder, maar 's avonds wanneer ik mijn mascara en alles eraf haal die ik er weer uit als een spook! Dit irriteert mij omdat ik er graag fit uit wilt zien en niet het idee wil kweken van 'slaap je wel genoeg'. Soms ga ik al om 8 uur naar bed! Ook smeer ik wel eens oogcréme e.d. en heb al meerdere smeersels geprobeerd maar niks helpt. Tegenwoordig krijg ik niet alleen donkere/rode kringen maar komen er ook diepe rimpels in. En ik ben nog geen eens 20!

Help!
Donkere of roodachtige kringen onder je ogen zijn volgens mij genetisch bepaald, dus al slaap je nog zoveel, die gaan niet weg. Heb je de Touche Eclat van Yves Saint Laurent al eens geprobeerd? Helpt bij mij altijd heel goed.
Zit het wellicht in de familie? Dan is er denk ik weinig aan te doen, anders eens naar de dokter gaan, joe never know. En maar gewoon op tijd naar bed blijven gaan..Eetpatroon aanpassen?
Touche Eclat!
Drink je wel genoeg? Door vochttekort kan je ook wallen en rimpels krijgen.

Je hebt per dag ongeveer 2 a 3 liter vocht nodig. Probeer van die 3 liter iig 1 liter water te drinken, je zal zien dat je huid er enorm van opknapt.
quote:Schimmelteentje schreef op 08 september 2010 @ 10:57:

Drink je wel genoeg? Door vochttekort kan je ook wallen en rimpels krijgen.

Je hebt per dag ongeveer 2 a 3 liter vocht nodig. Probeer van die 3 liter iig 1 liter water te drinken, je zal zien dat je huid er enorm van opknapt.Dat kan dan nog wel een een oorzaak zijn. Soms komt ik nog niet eens aan een halve liter op een dag! Ik drink veeeeel te weinig, bijna ongezond weinig.
Ik ga dat Touche Eclat eens proberen, want ik zit ook met zo'n donkere-kringen-probleem.
Wanneer de kringen erg donker zijn dan dekt de touche eclat niet voldoende. Het licht de huid onder de ogen wel mooi op.

Het is meer een highlighter dan een concealer.
Ik heb vochtwallen, en een slappe huid onder mijn ogen. Van kinds af aan al. Wat het nog lelijker maakt is dat ze ook nog diep hangen. De enige oplossing is de plastische chirurg, want ik heb wekelijk alle middeltjes al geprobeerd.

Wat overigens wel een beetje helpt is "eyesentials". Wel duur, maar je doet er wel lang mee. Dit goedje trekt je huid weer glad, maar je moet het heel precies opbrengen, anders ziet het er niet uit!
Wallen heb ik niet (of ik moet heeeel erg doorgezakt zijn), kringen wel. Ik gebruik sinds kort zo'n speciale roller van Garnier. Moet zeggen, helpt wel!

Heb je al speciale oogmaskertjes geprobeerd?
quote:wrikkelgat schreef op 08 september 2010 @ 13:41:

[...]

Dat kan dan nog wel een een oorzaak zijn. Soms komt ik nog niet eens aan een halve liter op een dag! Ik drink veeeeel te weinig, bijna ongezond weinig.Probeer eens wat meer te drinken.Ik denk dat dit ook helpt.
Probeer is AQUALIA ANTIOX Stick voor de ogen van VICHY

of Dermablend (corrigerende foundation)

Kijk op www.dok11shop.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven