Warmat sloffen type Willow
vrijdag 13 december 2019 om 14:16
Goedemiddag ,
Heeft iemand misschien ervaring met de wollen sloffen van Warmbat , type Willow.
Normaal heb ik 37, 38 dus deze sloffen in 38 besteld.
Helaas waren deze te klein.
Toen maat 39 besteld.
Nu zit er 1 een klein beetje krap, grote teen tegen de voorkant.
Lopen deze nog erg in zodat ze echt lekker gaan zitten?
Ik weet wel dat wol platloopt maar ben benieuwd in hoeverre deze dat doen.
Alvast bedankt.
Heeft iemand misschien ervaring met de wollen sloffen van Warmbat , type Willow.
Normaal heb ik 37, 38 dus deze sloffen in 38 besteld.
Helaas waren deze te klein.
Toen maat 39 besteld.
Nu zit er 1 een klein beetje krap, grote teen tegen de voorkant.
Lopen deze nog erg in zodat ze echt lekker gaan zitten?
Ik weet wel dat wol platloopt maar ben benieuwd in hoeverre deze dat doen.
Alvast bedankt.
vrijdag 13 december 2019 om 14:21
Je krijgt meer ruimte in de slof zodra het wol is platgelopen.
je hebt wel een grote kans dat de slof niet erg diervriendelijk is gemaakt.
https://www.bontvoordieren.nl/australis ... verkregen/
je hebt wel een grote kans dat de slof niet erg diervriendelijk is gemaakt.
https://www.bontvoordieren.nl/australis ... verkregen/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 13 december 2019 om 14:40
Ik heb Shepherd pantoffels. Ik weet niet of deze diervriendelijk zijn, maar dat kan je eventjes uitzoeken. Sheperds vallen iets groter, dus da's wel fijn met dikke sokken.
Dit is wat ze zelf zeggen: Vakmanschap en diervriendelijk
Shepherd pantoffels worden met de hand gemaakt en zijn van echte schapenvacht. Dus geen massaproductie, kinderarbeid of kunstmatige stoffen. Gewoon eerlijk. Het beleid van Shepherd is diervriendelijk. De schapenvacht komt uit Australië van de Crossbreed of Crossbred schapen. Zij worden niet blootgesteld aan 'mulesing' praktijken, zoals bij de Merino schapen helaas nog wel gebeurt. Shepherd waakt ervoor dat de schapen in vrijheid kunnen lopen en ten alle tijden beschikking hebben tot water. Ook is het van belang dat zij in een gezonde ruimte leven en er voor de schapen gezorgd wordt als zij ziek zijn. Shepherd staat niet toe dat de schapen levend worden verscheept.
Dit is wat ze zelf zeggen: Vakmanschap en diervriendelijk
Shepherd pantoffels worden met de hand gemaakt en zijn van echte schapenvacht. Dus geen massaproductie, kinderarbeid of kunstmatige stoffen. Gewoon eerlijk. Het beleid van Shepherd is diervriendelijk. De schapenvacht komt uit Australië van de Crossbreed of Crossbred schapen. Zij worden niet blootgesteld aan 'mulesing' praktijken, zoals bij de Merino schapen helaas nog wel gebeurt. Shepherd waakt ervoor dat de schapen in vrijheid kunnen lopen en ten alle tijden beschikking hebben tot water. Ook is het van belang dat zij in een gezonde ruimte leven en er voor de schapen gezorgd wordt als zij ziek zijn. Shepherd staat niet toe dat de schapen levend worden verscheept.
vrijdag 13 december 2019 om 16:30