Mode & Beauty alle pijlers

Wat is jouw favoriete nagellak kleur?

17-12-2019 20:48 256 berichten
Wat is jouw favoriete nagellak kleur? En wat is je favoriete lakje? De mijne is Glitzy glam van Funlaquer.

Ik vind het altijd leuk om nieuwe kleuren en merken te ontdekken. Ik heb al veel te veel maar ik vind het te leuk om te verzamelen. Toen ik gestopt ben met nagel bijten is de 'obsessie' begonnen. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Sasserdje schreef:
23-03-2020 13:04
Mega kak, ik wilde de nieuwe collectie van Holotaco ook. Ik was alleen weer te laat natuurlijk. :facepalm:
Oh wat ontzettend balen! Heb je de andere boxsets wel? Ik bestel altijd met een clubje binnen Nederland waarbij één iemand klaar gaat zitten op de tijd dat alles online gaat (en om de shippingcosts te delen), is ook echt wel nodig inmiddels. Stuur me anders even een PB voor de volgende keer, misschien kunnen we wat regelen dan :cheers: .

En kan een mens ooit genoeg nagellak hebben? Tien jaar geleden riep iedereen tegen mij als 16/17 jarige dat het na mijn puberteit wel weer over zou gaan, oeps.

Ik freehand weleens dingen maar wat een werk, zit dan rustig een hele dag aan mijn tafel. Misschien nu wel een goede dagbesteding en goede manier om iedereen binnen te houden....
Blablabla97 schreef:
23-03-2020 13:11
Oh wat ontzettend balen! Heb je de andere boxsets wel? Ik bestel altijd met een clubje binnen Nederland waarbij één iemand klaar gaat zitten op de tijd dat alles online gaat (en om de shippingcosts te delen), is ook echt wel nodig inmiddels. Stuur me anders even een PB voor de volgende keer, misschien kunnen we wat regelen dan :cheers: .

En kan een mens ooit genoeg nagellak hebben? Tien jaar geleden riep iedereen tegen mij als 16/17 jarige dat het na mijn puberteit wel weer over zou gaan, oeps.

Ik freehand weleens dingen maar wat een werk, zit dan rustig een hele dag aan mijn tafel. Misschien nu wel een goede dagbesteding en goede manier om iedereen binnen te houden....

Zal ik doen!! Goeie! En nee, toen was ik ook te laat. Mega balen. En die verzendkosten zijn ook bizar.

En nee, een mens kan nooit genoeg nagellak hebbem haha. Mijn teller staat inmiddels op 449.
Freehand vind ik zelf mega moeilijk. Heel tof vaak maar ik vind stamping en vinyls zoveel makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Sasserdje schreef:
23-03-2020 18:43
Zal ik doen!! Goeie! En nee, toen was ik ook te laat. Mega balen. En die verzendkosten zijn ook bizar.

En nee, een mens kan nooit genoeg nagellak hebbem haha. Mijn teller staat inmiddels op 449. Freehand vind ik zelf mega moeilijk. Heel tof vaak maar ik vind stamping en vinyls zoveel makkelijker.
Whoaaaah, wat heerlijk! Ik ga ze deze week eens tellen, maar ik denk dat ik niet verder kom dan 50 ;-D

Heb je een foto van je collectie? :kwijl:
Ik vind het geweldig om te lezen dat mensen zoveel potjes nagellak hebben!!
Alle reacties Link kopieren
Ik draag trouwens al een week alleen basecoat. Zou vorige week een nieuw kleurtje ontvangen en wilde die meteen uitproberen. Maar mijn bestelling is vertraagd.. :(
Ik wil nu wel weer graag iets op, maar denk steeds "zal je zien dat morgen mijn nieuwe binnenkomt".
Ik wacht het morgen nog af, anders ga ik toch maar aan de slag!
apppie schreef:
23-03-2020 18:49
Whoaaaah, wat heerlijk! Ik ga ze deze week eens tellen, maar ik denk dat ik niet verder kom dan 50 ;-D

Heb je een foto van je collectie? :kwijl:
Die zal ik morgen even maken en plaatsen hier. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
23-03-2020 18:49
Whoaaaah, wat heerlijk! Ik ga ze deze week eens tellen, maar ik denk dat ik niet verder kom dan 50 ;-D

Heb je een foto van je collectie? :kwijl:
Welk kleurtje wacht je op? Ben erg benieuwd :-D
Foto maken is niet gelukt gisteren. Zal vandaag nog een poging doen. Ik heb een nieuwe nail art op en daar zal ik ook even een foto van plaatsen vandaag. Ik heb zojuist een bestelling geplaatst bij een nederlandse webshop die allemaal indie lakken verkoopt. Laten we zeggen dat ik los gegaan ben. :rofl:
Afbeelding




Tadaaaa! Dit zijn mijn lakken. Ik heb ook nog 3 lades met nail-art dingen er in. Die zal ik ook even posten zo.
Alle reacties Link kopieren
Nude tinten, bordeauxrood
Alle reacties Link kopieren
Blablabla97 schreef:
23-03-2020 19:49
Welk kleurtje wacht je op? Ben erg benieuwd :-D
Een holographische roze, heeel mooi... Maar de foto is nu van de site gehaald, uitverkocht denk ik. Begin te twijfelen of alles wel goed is gegaan, duurt wel erg lang. :(
Alle reacties Link kopieren
Sasserdje schreef:
26-03-2020 14:24
Afbeelding




Tadaaaa! Dit zijn mijn lakken. Ik heb ook nog 3 lades met nail-art dingen er in. Die zal ik ook even posten zo.
WOW! Wat een keus en zo lekker opgeruimd ook nog :heart:
Alle reacties Link kopieren
[quote Tadaaaa! Dit zijn mijn lakken. Ik heb ook nog 3 lades met nail-art dingen er in. Die zal ik ook even posten zo.
[/quote]

Mooie collectie! Ben ook benieuwd naar de nail-art. Ik heb dezelfde ladekast voor mijn lak. Heb ze in de lades nog in verschillende bakjes, zodat ik ze er wat makkelijker uit kan halen. Zal ze weer eens tellen. Denk dat ik er rond de 250 heb nu. Veel essie, opi, catrice en essence. Moet nadenken over mijn favoriete kleur. Doe maximaal 2 dagen met een kleur dus wissel heel vaak af (moet altijd matchen met mijn kleding).
Een juichtoon da’vre langs de velden..
Afbeelding


De linker lade zitten base/topcoats en speciale topcoat in. Denk aan holo topcoats, flakies etc. Ook zit in die lade verzorgings producten. Olieën en vijlen etc.

De middelste lade zit vol met stamping producten. Plates, stampers, scrapers en de lakken. Ik heb alleen zwart en wit. Vaak gebruik ik normale kleuren als ik stempel met een kleur lak.

De laatste lade bevat nail vinyls, waterdecals, folies, gedroogde bloemen, striping tape en dat soort zaken.

@Appie ja als dit niet netjes is word ik gek haha.
anoniem_6544f382370a2 wijzigde dit bericht op 29-03-2020 11:31
0.18% gewijzigd
Afbeelding

En hier mijn mani van een paar dagen geleden. Heb inmiddels wat anders op haha. Ik heb Feeling wellies van Essie als basis lak gebruikt en met Stars aligned van Essie gestempeld. Een van mijn favoriete nail arts die ik gedaan heb!
apppie schreef:
29-03-2020 07:54
Een holographische roze, heeel mooi... Maar de foto is nu van de site gehaald, uitverkocht denk ik. Begin te twijfelen of alles wel goed is gegaan, duurt wel erg lang. :(
Waar heb je hem besteld?
Speuk schreef:
29-03-2020 09:38
[quote Tadaaaa! Dit zijn mijn lakken. Ik heb ook nog 3 lades met nail-art dingen er in. Die zal ik ook even posten zo.
Mooie collectie! Ben ook benieuwd naar de nail-art. Ik heb dezelfde ladekast voor mijn lak. Heb ze in de lades nog in verschillende bakjes, zodat ik ze er wat makkelijker uit kan halen. Zal ze weer eens tellen. Denk dat ik er rond de 250 heb nu. Veel essie, opi, catrice en essence. Moet nadenken over mijn favoriete kleur. Doe maximaal 2 dagen met een kleur dus wissel heel vaak af (moet altijd matchen met mijn kleding).
[/quote]

Welke bakjes heb jij voor in die lades?? Ben wel benieuwd!! Ik wissel ook veel af. Zeker nu omdat ik thuis zit.
Alle reacties Link kopieren
Sasserdje schreef:
29-03-2020 11:27
Afbeelding

En hier mijn mani van een paar dagen geleden. Heb inmiddels wat anders op haha. Ik heb Feeling wellies van Essie als basis lak gebruikt en met Stars aligned van Essie gestempeld. Een van mijn favoriete nail arts die ik gedaan heb!
Heeeeel mooi :flirting:

Ik had bij de Duitse Amazon besteld. Echt twee weken geleden al ofzo.. We gaan het meemaken. Vandaag wel echt iets aan die nagels doen, ze zien er niet uit!
Alle reacties Link kopieren
Sasserdje schreef:
29-03-2020 11:30
Welke bakjes heb jij voor in die lades?? Ben wel benieuwd!! Ik wissel ook veel af. Zeker nu omdat ik thuis zit.
Volgens mij komen de bakjes bij de action vandaan. 2 per lade en dan is er nog wat ruimte over en daarvoor gebruik ik hele smalle bakjes van Curver.
Een juichtoon da’vre langs de velden..
apppie schreef:
29-03-2020 11:41
Heeeeel mooi :flirting:

Ik had bij de Duitse Amazon besteld. Echt twee weken geleden al ofzo.. We gaan het meemaken. Vandaag wel echt iets aan die nagels doen, ze zien er niet uit!
Dat duurt wel lang.. ik doe ondertussen elke dag mijn nagels haha. Zo kan ik lekker veel posten op instagram en vooruit werken. Ik ga ook beginnen met kleine tutorials. Ik heb toch tijd zat momenteel.
Speuk schreef:
31-03-2020 06:51
Volgens mij komen de bakjes bij de action vandaan. 2 per lade en dan is er nog wat ruimte over en daarvoor gebruik ik hele smalle bakjes van Curver.
Ik zal er eens naar kijken. Dankje!
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
22-03-2020 21:45
Ik mocht een essie nagellak uitzoeken. Ik heb al 5 potjes. Heb ik er een uitgezocht die ik al heb, whyyyyy 😭😭😭

Afbeelding
Welke kleur is dit precies? Prachtig!
Cateye schreef:
02-04-2020 00:20
Welke kleur is dit precies? Prachtig!
Na wat gegoogle kom ik er achter dat het Looks to thrill is van Essie! :-)
Afbeelding


Ik heb mijn bestelling binnen! Dit is Eager van Bow polish. Zwaaaar stunning. Het is een emerald kleur met groene, goude en blauwe flakies en holografische glitters er in. Ik ben ook begonnen met mijn nailarts opnemen zodat ik ze op mijn instagram kan plaatsen. Ik verveel mij toch onwijs met dat thuis zitten, dus nu hiermee begonnen!!
Alle reacties Link kopieren
Sasserdje schreef:
04-04-2020 13:37
Na wat gegoogle kom ik er achter dat het Looks to thrill is van Essie! :-)
Top, dank je wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven