Mode & Beauty alle pijlers

Wat is te bloot?

29-05-2018 20:42 141 berichten
Een heel forum vol met vrouwen, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening. :P

Hoe bloot vinden jullie dat je kan gaan met dit weer als twintiger? Ik merk dat mijn vriendinnen vinden dat een stuk meer kan dan ik, dus ik werd benieuwd wat andere nou vonden. Zeker omdat sommige mannen juist wel eens ongepast hebben gereageerd op een jurk waarvan mijn vriendinnen zeiden “Dat valt hartstikke mee, gewoon aandoen!”.

Dus wat voorbeeldjes en ik ben wel benieuwd naar jullie mening:

Dit is in mijn ogen heel kort bijvoorbeeld, maar, dat is ook de enige reden waarom ik zoiets niet zou dragen:
Afbeelding

Ik geloof dat het decolleté voor zich spreekt:
Afbeelding

En dit is bijvoorbeeld ook niet veel om het lijf maar wel een leuk outfitje als je weg smelt:
Afbeelding
Oops ik quote ipv wijzig.
Alle reacties Link kopieren
lautje87 schreef:
30-05-2018 04:20
Luister vooral niet naar vrouwen die iets hoerig of te bloot vinden want ik heb gemerkt dat het vaak jaloerzie is.Ze durven zelf niet/ zelf dik of lelijk.

Geniet van je jeugd, je vrouwelijkheid en je schoonheid! Het leven is echt te kort voor een T-shirt , spijkerbroek en sneakers.
Ik krijg hier een beetje 'Hotter than my daughter' ideeen bij. Die zeggen ook altijd dat mensen jaloers zijn of dat mensen kijken omdat ze het sexy vinden, ipv omdat ze er gewoon genant bij lopen.
Ik ben dik tevreden met mijn figuur en hoe ik eruit zie. Ik vind mezelf juist heel sexy en mooi in (ripped) jeans, sneakers en een top. Ik heb daar mijn inziens geen hoge hakken of korte jurkjes voor nodig. Maar als mijn vriendin mijn mening vraagt over iets, zeg ik het eerlijk als het ordinair is. Daar komt echt geen jaloezie bij kijken hoor haha.

Yellow, het onderste setje zou ik dragen. De bovenste niet, die vind ik echt veel te kort. Als ie iets langer was wel, vind m verder heel mooi. Tegenwoordig zie ik ook veel meiden van onze leeftijd met van die shorts waar je gewoon de bil onderuit ziet komen.. My god
-
Jezus christus. Alles kan en het doet er niet toe wat mannen daarvan vinden.

Het is misschien niet gepast op het werk (ligt eraan wat voor werk je doet) maar in je vrije tijd mag je aantrekken wat je maar wil. Met uitzondering van leer en bont, want daar veroorzaak je leed mee.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
LaFolie schreef:
31-05-2018 19:26
Jezus christus. Alles kan en het doet er niet toe wat mannen daarvan vinden.

Het is misschien niet gepast op het werk (ligt eraan wat voor werk je doet) maar in je vrije tijd mag je aantrekken wat je maar wil. Met uitzondering van leer en bont, want daar veroorzaak je leed mee.
Ga je ook leeuwen afschieten omdat ze gazelles eten? Zomaar hoor.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
31-05-2018 20:50
Ga je ook leeuwen afschieten omdat ze gazelles eten? Zomaar hoor.

Want de natuur is inderdaad precies hetzelfde als dieren onder vreselijke omstandigheden opfokken, opsluiten en afslachten om ze als fashion-item te dragen. Helder licht.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Als ik nog 20 was zou ik het allemaal dragen, ik vind de jurkjes nl beeldig. Sterker nog, ik droeg het ook op die leeftijd.
beetjegek schreef:
04-06-2018 14:06
Als ik nog 20 was zou ik het allemaal dragen, ik vind de jurkjes nl beeldig. Sterker nog, ik droeg het ook op die leeftijd.
Nou ik ook! En als ik dat figuurtje had, droeg ik niks anders met een beetje zon.
Always look on the bright side of life
Wat is te bloot? Ik vind mensen te bloot wanneer zij in het openbaar gekleed gaan alsof ze zich op het strand bevinden. Zoals mannen moet ontbloot torso. Ik hou daar gewoon niet van. Het is meestal ook geen gezicht want de meeste mensen zijn zonder kleren gewoon niet om aan te zien.

Het is ook een beetje de gelegenheid die dat bepaalt. Ben je op het werk, wat voor bedrijf, functie etc.
Of gelegenheid. Bij een plechtigheid zoals een begrafenis horen je bovenarmen toch wel bedekt te zijn. Bij een bruiloft hoeft dat weer niet.
Verder vind ik jonge meisjes vaak onbehoorlijk gekleed naar school gaan. Zich door hun gebrek aan leeftijd (lees wijsheid) te onbewust van wat zij uitdragen. Want wat zij uitdragen is vaak helemaal niet hun bedoeling. En er is niemand die ze daar op wijst of ze daar tegen beschermt.
iones schreef:
04-06-2018 16:50
Wat is te bloot? Ik vind mensen te bloot wanneer zij in het openbaar gekleed gaan alsof ze zich op het strand bevinden. Zoals mannen moet ontbloot torso. Ik hou daar gewoon niet van. Het is meestal ook geen gezicht want de meeste mensen zijn zonder kleren gewoon niet om aan te zien.

Het is ook een beetje de gelegenheid die dat bepaalt. Ben je op het werk, wat voor bedrijf, functie etc.
Of gelegenheid. Bij een plechtigheid zoals een begrafenis horen je bovenarmen toch wel bedekt te zijn. Bij een bruiloft hoeft dat weer niet.
Verder vind ik jonge meisjes vaak onbehoorlijk gekleed naar school gaan. Zich door hun gebrek aan leeftijd (lees wijsheid) te onbewust van wat zij uitdragen. Want wat zij uitdragen is vaak helemaal niet hun bedoeling. En er is niemand die ze daar op wijst of ze daar tegen beschermt.
Ik zag vorige week nog een iets gezetter meisje van een jaar of 14-15-16 in een een heel kort spijker shortje en een zwart topje met spaghettibandjes waar haar borsten bijna uitvielen. Het puilde echt uit zeg maar. Het was erg warm en ik snap het wel maar als je zo'n grote voorgevel hebt dan is het gewoon niet handig.

En ik fiets regelmatig langs een middelbare school en je komt daar echt van alles tegen. Pubers die zich nog heel kinderlijk kleden, meiden die zich veel te sexy voor hun leeftijd kleden en ook best wel wat jeugd die zich ouderlijker netjes kleed dan dat ze zijn.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 04-06-2018 17:08
10.04% gewijzigd
iones schreef:

Dat vind ik met onze puber dochter ook lastig.
We hebben hier ook wel eens discussies of het broekje dat ze naar school aan wil niet veel te kort is.
Het lijkt wel of de broekjes steeds korter worden en van mij mag er geen bil te zien zijn.
Blote topjes wil ze gelukkig niet aan naar school, dat vind ik te bloot, voor school tenminste.
iones schreef:

Omdat men vindt dat die meisjes daar niet tegen beschermd hoeven te worden. Jongens moeten daar maar maar niet reageren.

Maar ik ben het met je eens. Je bent niet op het strand. Blote buiken, diepe decolotees waarbij je de halve borsten ziet en broekjes waar de bullen onderuit puilen die draag je maar daar.
Ik vind het leuk. Hangt wel enorm van het figuur en de gelegenheid af. Borsten die uit puilen als zakken meel die uren in de zon hebben gelegen, cellulitis tot aan de tenen en continu tepels die ontsnappen zijn niet echt aanbevelingen.

Ik draag trouwens wel leer en bont, leer is gewoon meestal een bijproduct en tweedehands bont heeft zelfs de PETA geen moeite mee.

Overigens ga ik altijd vrij gekleed ook in deze temperaturen, maar wel dan met een doorzichtige blouse bij voorbeeld (wel net topje/bralette aan met hoge taille van de broek).
sugarmiss schreef:
04-06-2018 17:08
Omdat men vindt dat die meisjes daar niet tegen beschermd hoeven te worden. Jongens moeten daar maar maar niet reageren.

Maar ik ben het met je eens. Je bent niet op het strand. Blote buiken, diepe decolotees waarbij je de halve borsten ziet en broekjes waar de bullen onderuit puilen die draag je maar daar.
Jongens moeten daar maar niet op reageren. Ik weet dat die stelling er inderdaad is.
Maar hoe moeten die jongens dat eigenlijk weten? Dat is niet helemaal eerlijk naar hen toe. Ze zijn net zo onnozel als die meisjes op die leeftijd. Weten nog niet alles, kennen de code's nog niet, zijn nog bezig met ontwaken. En feit is dat die meisjes een boodschap uitzenden. Ook al bedoelen zij die niet zo, het wordt wél zo ontvangen. Het schept alleen maar verwarring.
Dit probleem niet onderkennen, is eigenlijk ontkennen van de menselijke natuur.
Ja dat jongens en mannen er niet op moeten reageren hoor ik ook vaak en uiteraard vraagt niemand om bijvoorbeeld verkracht te worden maar die mannen en jongens zijn ook niet blind he? Ik had het er vorige zomer nog over met een man, die voelde zich altijd heel ongemakkelijk als meiden/vrouwen zo schaars gekleed bij liepen. Want hij zei je kunt soms moeilijk niet kijken of doen alsof je blind bent maar dan wordt je soms weer wel gezien als een viezerik. Hij had ooit wel eens gezegd dat een meisje wat meer aan moest trekken en werd meteen bestempeld als pedo.

Man in dit geval was gelukkig getrouwd maar zowel zijn vrouw en dochter hadden een trauma opgelopen omdat andere mannen niet van hen af konden blijven en die waren niet eens uitdagend gekleed.
Nou je kunt toch gewoon kijken als man en dat is het? Er is een verschil tussen kijken en aan raken of als een geile hond achter zo'n meid aan te lopen met je tong uit je bek.

En natuurlijk weet je als vrouw gewoon dat als je een enorm kort rokje of een heel erg korte hotpants aan hebt, je daar mee bekijks trekt. Daar mee lok je uiteraard niet uit aanranding/verkrachting/lastig vallen, maar bewonderende blikken zeer zeker wel. Ik kijk overigens ook maar ik ben vrouw dus het voordeel is dat ik niet snel als een perv wordt aan gezien.
Iones, jongens zijn ook niet stom hoor. Je kan ze op jonge leeftijd echt wel aanleren dat je niet meisjes zomaar aanraakt. Dat snappen ze best.

En ja, ik kijk net als Strikje ook als ik een grietje in hotpants of decollete zie lopen. Niet dat ik me daar tot aangetrokken voel, maar mijn ogen worden daar automatisch naar getrokken. Net als wanneer iemand een knol van een puist in zijn gezicht heeft, spinazie tussen de tanden heeft zitten of met slijm in de mondhoeken praat.
Die korte jurkjes hebben vaak een leukere print dan T-shirts. Ik draag ze soms, maar dan dus over een lange broek. Wel met minder inkijk dan op die foto's.
Een jurk over een broek? Dat was twintig jaar geleden hip!
Kunstenkitsch schreef:
04-06-2018 18:36
Een jurk over een broek? Dat was twintig jaar geleden hip!
Ach, ik trek gewoon aan wat ik leuk vind.
Ja je kunt als man zijnde meestal ook gewoon kijken maar sommige meiden hebben dan al meteen zoiets van "hij kijkt naar me, wat een viezerik" tenzij het natuurlijk een leuke knappe jongen is.

Ik heb trouwens ook een leuk topje, tenminste dat dacht ik, het bleek een heel kort skater jurkje te zijn toen ik op de site van het merk zocht naar een plaatje om aan een vriendin te laten zien wat ik had gekocht ;) Echt het is zo kort dat als je staat je kont net bedekt is maar zodra je iets bukt... Ik draag die dus alleen op een skinny of legging en dus echt niet als jurkje
Dat ligt toch aan je functie/stijl/figuur?
TsumTsum schreef:
04-06-2018 18:14
Ja dat jongens en mannen er niet op moeten reageren hoor ik ook vaak en uiteraard vraagt niemand om bijvoorbeeld verkracht te worden maar die mannen en jongens zijn ook niet blind he? Ik had het er vorige zomer nog over met een man, die voelde zich altijd heel ongemakkelijk als meiden/vrouwen zo schaars gekleed bij liepen. Want hij zei je kunt soms moeilijk niet kijken of doen alsof je blind bent maar dan wordt je soms weer wel gezien als een viezerik. Hij had ooit wel eens gezegd dat een meisje wat meer aan moest trekken en werd meteen bestempeld als pedo.
Het voordeel van iets ouder zijn als man is dat je;

1) een stuk beter onder controle hebt hoe je je kunt verlekkeren aan al dat moois zonder dat het opvalt;
2) steeds meer schijt hebt aan wat anderen van je denken.

Mooi hoor, de natuur :)
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
TsumTsum schreef:
04-06-2018 18:14

Man in dit geval was gelukkig getrouwd maar zowel zijn vrouw en dochter hadden een trauma opgelopen omdat andere mannen niet van hen af konden blijven en die waren niet eens uitdagend gekleed.
Wat brutaal van hem om het meisje op haar kledingkeuze aan te spreken. Hij moet maar leren zichzelf te beheersen, niks mis met even kijken maar ik denk dat deze man inderdaad loopt te kwijlen als een hond en daarom voor viezerik uit wordt gemaakt.
Zeer onaantrekkelijk dit type man.
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind ze alle 3 te bloot.

3 geef ik eventueel nog een kans op 't strand bij 30 graden.

Bij 1 vraag ik me overigens af wie de bijhorende broek er afgephotoshopd heeft :-).
Optie 3 zou ik zeker dragen, mits het topje wat langer was. Ben dol op die denim broekjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven