Mode & Beauty alle pijlers

Wat is te bloot?

29-05-2018 20:42 141 berichten
Een heel forum vol met vrouwen, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening. :P

Hoe bloot vinden jullie dat je kan gaan met dit weer als twintiger? Ik merk dat mijn vriendinnen vinden dat een stuk meer kan dan ik, dus ik werd benieuwd wat andere nou vonden. Zeker omdat sommige mannen juist wel eens ongepast hebben gereageerd op een jurk waarvan mijn vriendinnen zeiden “Dat valt hartstikke mee, gewoon aandoen!”.

Dus wat voorbeeldjes en ik ben wel benieuwd naar jullie mening:

Dit is in mijn ogen heel kort bijvoorbeeld, maar, dat is ook de enige reden waarom ik zoiets niet zou dragen:
Afbeelding

Ik geloof dat het decolleté voor zich spreekt:
Afbeelding

En dit is bijvoorbeeld ook niet veel om het lijf maar wel een leuk outfitje als je weg smelt:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
06-06-2018 12:15
Jij bent dus totaal blind voor het feit dat deze man geconfronteerd is met een vrouw en dochter die allebei lastig gevallen zijn, en die dus op de hoogte is van de gevolgen van bepaalde kleding. En als hij daar dus iemand op wijst, maak je hem uit voor viezerik. Ik denk dat je zelf een viezerik bent.
Maar dat weet dat meisje wat hij aanspreekt toch niet? Wat de redenen ook zijn, het gaat wel over een sociale grens heen om iemand zo aan te spreken. In de positie van wildvreemde. Wat de goede bedoelingen erachter ook zijn. (Al denk ik niet dat het een viespeuk is hoor)
Vanzai schreef:
29-05-2018 20:46
Je zou moeten dragen waar je je lekker bij voelt. Hoe moeilijk kan het zijn?
Precies. Dat constante afwegen..Wij zijn toch niet richting de US of A aan het gaan met hun puriteinse gedragingen die nog dateren uit de jaren 50? Wij zijn Nederland, land van de hippies en waar bloot gewoon onderdeel is van onze maatschappij en waar zelfs voor gevochten is in de jaren 70 door jullie oma's/moeders. En dat ga je dan maar weggooien omdat iemand het te bloot/ niet kunnen vind? Dat zet je de klok dus terug naar het verleden en doe je waar voor indertijd gestreden is geen eer aan. Nee, die verkwansel je om? Truttigheid zoals vroeger.
iones schreef:
06-06-2018 12:15
Jij bent dus totaal blind voor het feit dat deze man geconfronteerd is met een vrouw en dochter die allebei lastig gevallen zijn, en die dus op de hoogte is van de gevolgen van bepaalde kleding. En als hij daar dus iemand op wijst, maak je hem uit voor viezerik. Ik denk dat je zelf een viezerik bent.
Pardon?
Ik ken ook vrouwen die lastig zijn gevallen omdat ze bijvoorbeeld een hoofddoek droegen, nu ga ik ook niet de straten op om met een belerende vinger moslimas te sommeren de hoofddoek af te doen.
Dan krijg ik waarschijnlijk een grote waffel terug en terecht.
Ten eerste heeft hij er niks mee te maken wat een ander(wildvreemde notabene) aantrekt en ten tweede als je nobele bedoelingen hebt spreek je de dame op een respectvolle manier aan, leg je uit waarom je je eventueel zorgen maakt en niet "trek eens wat meer kleren aan".
En dan is het nog altijd aan de dame zelf wat ze daarmee doet.
Bij mij had hij dit echt niet hoeven te flikken.
Doe jij dit ook?
Wildvreemde op zo een toon aanspreken en de les voorlezen?
Guess what?
Vrouwen hoeven hun kleding helemaal niet aan te passen omdat een paar misbaksels zich niet kunnen beheersen dus doe niet alsof het de normaalste zaak van de wereld is wat dit heerschap probeert te bewerkstelligen.
Wat hij (en jij ook overigens) doet lijkt verdacht veel op victimblaming.
Maak een afspraak samen en ga jullie schamen.
Optie 1,2 en 3 vind ik te bloot maar het hangt natuurlijk ook van de gelegenheid af. Zoiets moet je niet op je werk dragen of tijdens een begrafenis of bruiloft. Optie 3 vind ik leuk voor het strand. Uiteraard moet iedereen zelf weten wat hij/zij draagt,daar ben ik het wel mee eens. Heb zelf een goed figuur maar zou zoiets nooit dragen omdat ik me daar niet prettig in zou voelen. Heb ik een decolleté dan is het jurkje langer en is het jurkje korter dan is het jurkje boven gesloten. De andere dames met een voller figuur in de andere plaatjes vind ik er ook leuk eruitzien.
anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 06-06-2018 21:15
3.22% gewijzigd
Ik heb net een ervaring gehad, het maakt echt geen fuck uit wat je aandoet. Als men vervelend wil zijn, je kan nog een vuilniszak aandoen.

Ik heb mn boerenwerkkleding aan, mijn bril op en mn haar in een slordige halve knot zitten en dus de hele middag staan zweten. En ik ben me zojuist kapot geschrokken omdat er een auto met gasten toeterde en opeens stapvoets naast me kwam rijden met de raampjes open. Ja gezellig praatje maken. Niet dus. Aangezien het lastig wegfietsen is van een auto en nee zeggen dus geen optie is. (6)
YellowLemon schreef:
06-06-2018 21:09
Ik heb net een ervaring gehad, het maakt echt geen fuck uit wat je aandoet. Als men vervelend wil zijn, je kan nog een vuilniszak aandoen.
Precies en heeft het dus totaal geen zin om je vervolgens te aan aanpassen want dan geef je niet alleen toe maar geef jij je zelf ook ijdele hoop dat men je de volgende keer niet lastig valt, iets dat men gewoon weer doet. Beste is gewoon hard de persoon die je lastig valt toeschreeuwen dat hij moet opdonderen en met je mobiel een foto maken zodat hij altijd op beeld staat en een gezicht heeft voor de buitenwereld.
Ik vind trouwens het onderste decolleté te diep. Dan wordt het gewoon te ordy. Ik zou daar nooit in gelopen hebben. Nu niet, en vroeger niet.
Ik heb veel van dit soort kleding en draag het niet naar mijn werk, maar wel naar de stad, bij het uitgaan, als we gaan picknicken, etc.

Ik probeer wel ervoor te zorgen dat een kort jurkje niet teveel decolleté heeft. Bij topjes met decolleté dus weer een iets langer jurkje of rokje, anders laat je echt teveel tegelijk zien.

Maar ik geef toe, soms krijg ik wel aandacht, en ik vind dat ook bij het spel horen.

Van vrouwen heb ik soms meer last dan van mannen. Dan hoor je iets als: "moet je dat zien, die loopt echt te pronken" of "en als er dan een man zijn handen niet thuis houdt, gaat ze huilen".

Ik vind het gewoon leuk om me sexy te kleden en een ander gaat dat niets aan.
Heel goed, sophie_emma
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Sophie_Emma, zo denk ik er ook over,het gaat een ander niets aan.
Vrouwen geven soms commentaar op mijn kleding ik moet me naar mijn leeftijd kleden zeggen ze.
Ja hallo moet ik me als hun kleden met saaie dingen?

Vandaag fietste ik in een korte short en topje, al ben ik half in de 60 ik trek aan wat ik wil.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Sophie_Emma, zo denk ik er ook over,het gaat een ander niets aan.
Vrouwen geven soms commentaar op mijn kleding ik moet me naar mijn leeftijd kleden zeggen ze.
Ja hallo moet ik me als hun kleden met saaie dingen?

Vandaag fietste ik in een korte short en topje, al ben ik half in de 60 ik trek aan wat ik wil.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Kan deze op kantoor? Ik vind hem zo gaaf, maar twijfel een beetje.

Afbeelding
Een*Nieuwe*Lente schreef:
07-06-2018 23:26

Afbeelding
Ik vind m persoonlijk aan de korte kant voor naar kantoor. Daar buiten kan ie prima.
YellowLemon schreef:
29-05-2018 20:42
Een heel forum vol met vrouwen, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening. :P

Hoe bloot vinden jullie dat je kan gaan met dit weer als twintiger? Ik merk dat mijn vriendinnen vinden dat een stuk meer kan dan ik, dus ik werd benieuwd wat andere nou vonden. Zeker omdat sommige mannen juist wel eens ongepast hebben gereageerd op een jurk waarvan mijn vriendinnen zeiden “Dat valt hartstikke mee, gewoon aandoen!”.

Dus wat voorbeeldjes en ik ben wel benieuwd naar jullie mening:

Dit is in mijn ogen heel kort bijvoorbeeld, maar, dat is ook de enige reden waarom ik zoiets niet zou dragen:
Afbeelding

Ik geloof dat het decolleté voor zich spreekt:
Afbeelding

En dit is bijvoorbeeld ook niet veel om het lijf maar wel een leuk outfitje als je weg smelt:
Afbeelding
Dit vind ik allemaal te bloot. Eens met anderen die zeggen: bovenkant bloot onderkant meer bedekt en vise versa.
[quote=Een*Nieuwe*Lente post_id=28608215 time=1528406762 user_id=352342]

misz81 schreef:
08-06-2018 06:12
Ik vind m persoonlijk aan de korte kant voor naar kantoor. Daar buiten kan ie prima.
Dankjewel, ben ik wel met je eens.
Vind het soms ook moeilijk om te kijken waar de grens ligt.
Haha, nu kleed ik me super netjes, hoor, maar ben op de middelbare school eens naar huis gestuurd om me om te kleden 😅
Achteraf groot gelijk van die directeur natuurlijk, was een broek die echt to-taal door was gescheurd bij mijn kont.
Idioot eigenlijk dat ik daarmee liep, haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven