Mode & Beauty alle pijlers

Wat moet ik aan vandaag?

27-03-2025 07:47 28 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vroeger had je daar een app voor, maar die bestaat niet meer. Ooit was het ook een item op de radio, maar dat is er ook niet meer. En vandaag weet ik het even niet hoor. Het begint hier koud, 8 graden, met mist, maar wordt 15. Op m’n werk weet je het nooit, al is het er de laatste tijd wel warm.

Heb al bedacht dat ik met het ov ga, is ver fietsen en heb beetje koppijn. Met ov betekent wel 2x een kwartier lopen.

Dus wat moet ik aan vandaag??
Such fun!1
... laagjes...
en fijne schoenen

(en een paracetamolletje onder de tong)
Ik wil eigenlijk dat iemand even voor mijn kast komt staan en iets aanwijst… Had er ook allang uit gemoeten :facepalm:
Such fun!1
Oke, zonder jouw kast te kennen:
Jeans, truitje, jasje, niet te dikke winterjas
fijne sneakers
https://www.fashionchick.nl/what-to-wear/
Lila-Linda schreef:
27-03-2025 07:54
Oke, zonder jouw kast te kennen:
Jeans, truitje, jasje, niet te dikke winterjas
fijne sneakers

Thx :)
Such fun!1

O kijk nou, wat leuk. Alleen die slingbacks, brrrr
Such fun!1
Waar woon jij? Het is hier 3 graden. Brrr.
Maar ik werk thuis dus heb jouw dilemma vandaag niet.
Ik trek dan gewoon een shirt met lange mouwen aan. Geen dikke trui. Maar wel lange mouwen, want 15 graden vind ik ook nou weer niet zo heel warm voor een t shirt
Ik vind alles boven de 15 al bloedheet. En dan ook nog twee keer een kwartier lopen...het zweet breekt me uit (nee het is niet de overgang, gewoon ellendig afgestelde interne thermosstaat)

Hier een lichte flared spijkerbroek, beige/panter sneakers van Adidas, zwarte top met col, zonder mouwen en daaroverheen een zwarte oversized blazer.

Maar ik vrees dat de gemiddelde mens dat een zomer outfit vind :hyper:
Lievelieve schreef:
27-03-2025 09:01
Ik vind alles boven de 15 al bloedheet. En dan ook nog twee keer een kwartier lopen...het zweet breekt me uit (nee het is niet de overgang, gewoon ellendig afgestelde interne thermosstaat)

Hier een lichte flared spijkerbroek, beige/panter sneakers van Adidas, zwarte top met col, zonder mouwen en daaroverheen een zwarte oversized blazer.

Maar ik vrees dat de gemiddelde mens dat een zomer outfit vind :hyper:
ik vind een col nooit een zomeroutfit :)
Shirt met lange mouwen met daar over heen een vest, lange broek, sneakers. En dan een tussenjas met dikke sjaal of een winterjas zonder sjaal. Dikke sjaal en vest helpen in de ochtend en kunnen uit/af, winterjas kan in de middag open. Als je fietst zou ik voor de tussenjas gaan, als je met het OV gaat de winterjas.
Een col? Nee dat associeer ik echt met winter ❄️

Wat het is geworden: een grijze loose pants (tussen zomer/winter in, ideaal), T-shirt met korte mouwen en een lang vest/jasje met driekwart mouwen. Mss iets te zomers, we’ll see. En een lange tussenjas, waar ik blij mee ben want de zon schijnt al flink!
Such fun!1
Lievelieve schreef:
27-03-2025 09:01

Herkenbaar, al speelt de overgang nu wel mee, dus nog slechtere thermostaat ;-D Vooral in de zon....
Ik was net wandelen en boodschappen doen en moet over een half uur naar het werk en heb vandaag voor het eerst sneakers zonder sokken aan en een skinny jeans, tshirt en jasje en had een dunne softshell jas aan en een "tussenin" sjaal. Had het in de zon best warm.
Op kantoor hou ik mijn jasje aan, vanmiddag op de vloer gaat het waarschijnlijk uit( zweette me gisteravond ook kapot daar).
Sterrenstof74 schreef:
27-03-2025 09:10
Herkenbaar, al speelt de overgang nu wel mee, dus nog slechtere thermostaat ;-D Vooral in de zon....
plus 1 :P
Ik ben zo iemand die dan 's ochtends even iets meer kou lijdt. Maar je kunt natuurlijk een extra laagje aantrekken voor buiten (dat hoeft dan niet eens bij je outfit te matchen).

Ik heb een lila pantalon aan (want het voorjaar in mn bol), een witte blouse en een denim gilet. Verder sneakers met enkelsokken (altijd want millenial 😉). Op de fiets had ik een tussenjas aan, was wat fris, maar wel te doen en vanmiddag is het wrs meer dan prima!
care_ schreef:
27-03-2025 10:20
Ik ben zo iemand die dan 's ochtends even iets meer kou lijdt.
ik precies andersom, liever 's middags wat te warm, dan in de ochtend kou
Lila-Linda schreef:
27-03-2025 09:02
ik vind een col nooit een zomeroutfit :)
Zo'n mini colletje hè, zo eentje die rechtop blijft staan. En zonder mouwen.
Lievelieve schreef:
27-03-2025 11:08
Zo'n mini colletje hè, zo eentje die rechtop blijft staan. En zonder mouwen.
Klinkt nog steeds warm voor een zomerdag
Frost schreef:
27-03-2025 11:10
Klinkt nog steeds warm voor een zomerdag
Ja. Maar vandaag is geen zomerdag. Ik draag 'm vandaag.

Anyways. TO is vast al aangekleed en op haar werk! :lol:
Jeans, shirt met lange mouwen. Ik ben nu nog thuis. Vanmiddag ga ik lunchen met een vriendin. Voor ik ga voel ik even of een blazer volstaat of dat het een tussenjas wordt. Op het terras kunnen we hopelijk uit de wind en in de zon zitten. Dan kan de jas/blazer uit.
Net met de lunch heerlijk in de zon gelopen. Ik zag mensen zonder jas maar zelf nog even met.
Such fun!1
MarindaH schreef:
27-03-2025 08:08
O kijk nou, wat leuk. Alleen die slingbacks, brrrr
sowieso vreselijk ;-)
care_ schreef:
27-03-2025 10:20
Ik ben zo iemand die dan 's ochtends even iets meer kou lijdt.
En ik zat net te denken: ik ben dan dus zo iemand die de hele dag in een te dikke trui rondloopt én haar winterjas aan heeft :proud: omdat het s morgens niet in me opkomt een dun shirt of truitje aan te trekken of iets met laagjes die ik elegant kan afpellen gaande de dag! :facepalm:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven