Mode & Beauty alle pijlers

Wat te dragen over maxidress

16-04-2012 17:16 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Vaak weet ik precies wat ik bij elkaar kan combineren maar nu kom ik er helemaal niet uit. Ik heb onlangs een maxi dress gekocht met de kleuren wit roze en zwart. Wat moet ik hier nu overheen dragen? als ik bijvoorbeeld naar de uni ga kan ik niet meteen in de ochtend met blote armen lopen vind ik zelf. Hopelijk kunnen jullie mij wat tips geven.!!
Als het jurkje het toe laat een kort colbertje of spijkerjasje
Internagelaktisch
Ik heb van die vestjes van 10 pond van de H&M. Zijn in alle kleuren te krijgen.
Gewoon een simpel vestje heb ik ook wel. Maar word het dan niet tuttig?
Bij mijn maxidresses niet. Heb ook niet echt tuttige patroontjes op de jurken. En zolang je geen pareloorbellen erbij gaat dragen loopt het wel los
oke en dan een lang vestje of een kort vestje?(boleroachtig model)
Kan allebei, dat hangt een beetje van je figuur af. Bij hele brede schouders zou ik geen bolero dragen.
Of een wit spijkerjasje?
Ik heb een maxi-jurk van Esprit, het mooiste vind ik deze met een kort spijkerjasje, net tot de taille en een driekwart mouw. Jeansblauw kan altijd, bij jouw jurk is een wit spijkerjasje misschien ook leuk.
Spijkerjasje, eventueel in kleur. Roze, wit of anders.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Normaal heb ik een hekel aan spijkerjasjes maar een maxi dress vind ik een van de weinige uitzonderingen waarbij het een geschikte keus is.
Even voor het idee, ik heb deze. Hou best van bolero's, maar bij zo'n maxi jurk vind ik een spijkerjasje toch mooier.

maxi dress
xlong: Mooi!!!!!
Die jurk vind ik heel mooi om met een spijkerjasje te combineren. Maar dan wel een klassiek spijkerjasje, niet zo'n model met ritsjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven