Wat vind jij de leukste blogs?
dinsdag 25 oktober 2011 om 15:35
Blogs zijn zo hot! Er zijn zoveel toffe blogs die veel mensen nog niet eens kennen. Daarom lijkt het me gaaf deze pareltjes boven te krijgen! Welke blogs vinden jullie te gek en volgen jullie graag?
En zou jij ook willen schrijven aan een blog of denk je er wel eens over na om een blog te beginnen?
Ik werk al bijna 8 jaar online met blogs en content online en vind het dan ook leuk om te kijken of er meer mensen hier een passie voor hebben! (vandaar al mijn vragen
)
En zou jij ook willen schrijven aan een blog of denk je er wel eens over na om een blog te beginnen?
Ik werk al bijna 8 jaar online met blogs en content online en vind het dan ook leuk om te kijken of er meer mensen hier een passie voor hebben! (vandaar al mijn vragen
zondag 1 april 2012 om 14:45
www.veracamilla.nl is ook leuk en Nikkie Tutorials.. Verder kijk ik graag naar de Pixiwoo Sisters. En ik heb zelf een blog..
Liefs
Liefs
zaterdag 29 september 2012 om 10:59
zaterdag 29 september 2012 om 11:19
From me to You is mij aangeraden (was door jou toch Ceci?), vind ik érg mooi altijd. En Trashfashion vind ik een leuke meid, met een gezellige blog over kringlopen.
Tante Patent en Fashion histo vind ik leuk omdat ik interesse heb in modegeschiedenis. Maar ben verder een plaatjes kijker haha, geen lezer... hele lappen tekst met persoonlijke verhalen hoeft van mij nooit zo.
Verder geef ik ook weinig om blogs met kinderen. Heel jammer vind ik dat sommige bloggers die moeder zijn geworden opeens niks anders meer hebben om over te lullen (nah ja hebben ze vast wel; doen ze niet.) Er is nu een blog van een meid die ik altijd heel leuk vond, is ze zwanger... gaat ze elke week brieven aan haar ongeboren zoon schrijven... tsja mooi bedoeld maar ik haak dan af.