Wat vind jij de leukste blogs?
dinsdag 25 oktober 2011 om 15:35
Blogs zijn zo hot! Er zijn zoveel toffe blogs die veel mensen nog niet eens kennen. Daarom lijkt het me gaaf deze pareltjes boven te krijgen! Welke blogs vinden jullie te gek en volgen jullie graag?
En zou jij ook willen schrijven aan een blog of denk je er wel eens over na om een blog te beginnen?
Ik werk al bijna 8 jaar online met blogs en content online en vind het dan ook leuk om te kijken of er meer mensen hier een passie voor hebben! (vandaar al mijn vragen
)
En zou jij ook willen schrijven aan een blog of denk je er wel eens over na om een blog te beginnen?
Ik werk al bijna 8 jaar online met blogs en content online en vind het dan ook leuk om te kijken of er meer mensen hier een passie voor hebben! (vandaar al mijn vragen
zondag 1 april 2012 om 14:45
www.veracamilla.nl is ook leuk en Nikkie Tutorials.. Verder kijk ik graag naar de Pixiwoo Sisters. En ik heb zelf een blog..
Liefs
Liefs
zaterdag 29 september 2012 om 10:59
zaterdag 29 september 2012 om 11:19
From me to You is mij aangeraden (was door jou toch Ceci?), vind ik érg mooi altijd. En Trashfashion vind ik een leuke meid, met een gezellige blog over kringlopen.
Tante Patent en Fashion histo vind ik leuk omdat ik interesse heb in modegeschiedenis. Maar ben verder een plaatjes kijker haha, geen lezer... hele lappen tekst met persoonlijke verhalen hoeft van mij nooit zo.
Verder geef ik ook weinig om blogs met kinderen. Heel jammer vind ik dat sommige bloggers die moeder zijn geworden opeens niks anders meer hebben om over te lullen (nah ja hebben ze vast wel; doen ze niet.) Er is nu een blog van een meid die ik altijd heel leuk vond, is ze zwanger... gaat ze elke week brieven aan haar ongeboren zoon schrijven... tsja mooi bedoeld maar ik haak dan af.
Tante Patent en Fashion histo vind ik leuk omdat ik interesse heb in modegeschiedenis. Maar ben verder een plaatjes kijker haha, geen lezer... hele lappen tekst met persoonlijke verhalen hoeft van mij nooit zo.
Verder geef ik ook weinig om blogs met kinderen. Heel jammer vind ik dat sommige bloggers die moeder zijn geworden opeens niks anders meer hebben om over te lullen (nah ja hebben ze vast wel; doen ze niet.) Er is nu een blog van een meid die ik altijd heel leuk vond, is ze zwanger... gaat ze elke week brieven aan haar ongeboren zoon schrijven... tsja mooi bedoeld maar ik haak dan af.
zaterdag 29 september 2012 om 12:06
quote:luca schreef op 28 maart 2012 @ 17:13:
ik vind de blog van Werner hier op de site altijd heel erg leuk en herkenbaar om te lezen. Soms ontroerend, soms erg grappig...Die is al een tijdje weg hoor.
ik vind de blog van Werner hier op de site altijd heel erg leuk en herkenbaar om te lezen. Soms ontroerend, soms erg grappig...Die is al een tijdje weg hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 29 september 2012 om 14:28
http://www.kayotic.nl/blog/ voor leuke recepten, mooi gefotografeerd.
http://www.zozuidas.nl/ Hilarische en goed geschreven blog over werken bij een bank of advocatenkantoor op de Zuidas.
Totaal het tegenovergestelde:
http://eenvoudigleven.blogspot.nl/ Over het huishouden met een gezin van 10 kinderen. Heerlijk om me te verbazen en ook een lekker nostalgisch gevoel krijgen bij blokfluitles en het inmaken van 140 kg pruimen.
http://www.zozuidas.nl/ Hilarische en goed geschreven blog over werken bij een bank of advocatenkantoor op de Zuidas.
Totaal het tegenovergestelde:
http://eenvoudigleven.blogspot.nl/ Over het huishouden met een gezin van 10 kinderen. Heerlijk om me te verbazen en ook een lekker nostalgisch gevoel krijgen bij blokfluitles en het inmaken van 140 kg pruimen.
zaterdag 29 september 2012 om 14:41
quote:simplyme_ schreef op 29 september 2012 @ 10:59:
www.takeadiveintomylifee.blogspot.nl !
Ik weet het niet, ik heb hier niks mee. Gedachtenkronkels van een puber...... tsja. Het is maar net wat je online wil hebben van je zelf.....
www.takeadiveintomylifee.blogspot.nl !
Ik weet het niet, ik heb hier niks mee. Gedachtenkronkels van een puber...... tsja. Het is maar net wat je online wil hebben van je zelf.....
zaterdag 29 september 2012 om 17:03
Sorry, verkeerde topic.
Toch een on-topic bijdrage: de blog rookiemag.com is erg leuk. Feministische lifestyleblog, over mode, beauty, boeken, maatschappelijke zaken, werk, persoonlijke verhalen, etc. De doelgroep is eigenlijk tieners maar het is ook voor 20+ de moeite waard.
Toch een on-topic bijdrage: de blog rookiemag.com is erg leuk. Feministische lifestyleblog, over mode, beauty, boeken, maatschappelijke zaken, werk, persoonlijke verhalen, etc. De doelgroep is eigenlijk tieners maar het is ook voor 20+ de moeite waard.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
vrijdag 5 oktober 2012 om 18:38
vrijdag 5 oktober 2012 om 19:06
zondag 3 februari 2013 om 13:37
quote:anoniem27-01-1988 schreef op 03 februari 2013 @ 13:34:
Ik ben zelf ook een blog begonnen! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Het staat nog een beetje in de kinderschoenen maar het begin is er!
Groetjes,
Pien
Zeg, ga je nu alle blog-topics omhoog halen om voor je eigen blog lezers te winnen? Je kan beter een goed blog gaan bijhouden, daar krijg je pas echt lezers mee.
En ontopic: abeautifulmess, smile and wave, Love Taza, Ninainvorm, A Cup of Jo
Ik ben zelf ook een blog begonnen! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Het staat nog een beetje in de kinderschoenen maar het begin is er!
Groetjes,
Pien
Zeg, ga je nu alle blog-topics omhoog halen om voor je eigen blog lezers te winnen? Je kan beter een goed blog gaan bijhouden, daar krijg je pas echt lezers mee.
En ontopic: abeautifulmess, smile and wave, Love Taza, Ninainvorm, A Cup of Jo
zondag 3 februari 2013 om 19:18
quote:SeptemberGirl schreef op 29 september 2012 @ 14:41:
[...]
[img]http://1.bp.blogspot.com/-EVtOhV1DChk/U ... egoede.png[/img]
Ik weet het niet, ik heb hier niks mee. Gedachtenkronkels van een puber...... tsja. Het is maar net wat je online wil hebben van je zelf.....Inderdaad. Dat is een heel goede motivatie .
[...]
[img]http://1.bp.blogspot.com/-EVtOhV1DChk/U ... egoede.png[/img]
Ik weet het niet, ik heb hier niks mee. Gedachtenkronkels van een puber...... tsja. Het is maar net wat je online wil hebben van je zelf.....Inderdaad. Dat is een heel goede motivatie .
woensdag 14 augustus 2013 om 11:00
Voor verhalen over mannen met knotten, teenharen, werkgebrek, loslaten, klontborsten, werkgebrek en nog veel meer... raad ik mijn eigen site aan
Ik schrijf een heel jaar lang over 28 zijn op achtentwintiger.com. Maar de Facebookpagina liken is handiger: [spam] Elke week post ik daar een linkje naar het nieuwste bericht!
Ik schrijf een heel jaar lang over 28 zijn op achtentwintiger.com. Maar de Facebookpagina liken is handiger: [spam] Elke week post ik daar een linkje naar het nieuwste bericht!
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 14-08-2013 14:35
Reden: link naar persoonlijke pagina/blog verwijderd
Reden: link naar persoonlijke pagina/blog verwijderd
% gewijzigd
woensdag 14 augustus 2013 om 11:05
De meeste blogs zijn de moeite niet waard. Zelden écht goed geschreven, en vaak met een hoog "wat-ik-vandaag-heb-meegemaakt" gehalte. Tja, ik maak ook van alles mee op een dag. Maar heb allerminst de neiging daar anderen mee te vervelen door middel van een blog.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!