Mode & Beauty alle pijlers

Wat voor schoenen?

04-08-2014 22:57 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, ik ben benieuwd naar mensen die soft sole slofjes hebben gebruikt. Of juist schoenen met harde zooltjes. Mijn zoontje kan nu een beetje staan (8 maanden) en iedereen zegt dat zijn schoentjes het beste zijn.... Iemand advies?
Mijn zoons droegen toen sokjes, blote voeten of heel zachte slofjes, eigenlijk alleen om de bovenkant van de voetjes te beschermen bij kruipen op scherpe ondergrond. Leek mij lekkerder kruipen, liggen en zitten, wat ze toch nog het grootste deel van de dag doen.
Totdat ze een paar weken zelfstandig lopen, hadden de kinderen slofjes aan.

Een harde zool is voor die tijd echt niet goed.

Ik had aapies slofjes of bestelde ze via ebay uit china of hongkong, veel goedkoper.
Bedankt voor jullie reactie! Ik heb ook veel over de slofjes gelezen. Ebay durf ik niet zo, ik ben een beetje aan het struinen op internet. Ik kwam bij baby-slofjes maar die zijn best heel duur.... Iemand nog suggesties behalve ebay?
Ik had leren slofjes van kruidvat voor zoon.
Hier ook aapies, maar dochter trok het liefst haar slofjes en sokken uit en liep op blote voeten. En nog steeds trouwens ?
Nu, met dit weer, lopen mijn kinderen (5 en 6 jaar) altijd op blote voeten. Dat is het beste dat er is . Als het kouder wordt, zou ik inderdaad eerst van die anti slip slofjes doen. En als ze goed kunnen lopen goede schoenen voor buiten. Binnen zolang en zoveel mogelijk op sokken of blote voeten. Is het beste voor de ontwikkeling van de voetjes.
Zonder oorzaak geen gevolg
Lekker op blote voetjes. Dochter is nu 14 en loopt nog steeds het liefst zonder schoenen.

Ik trouwens ook
haha leuk om gelijk zoveel reacties te krijgen! het is toch leuk om zoveel advies te krijgen. Op blote voeten loopt hij nu veel, maar voor buiten (op straat) ga ik van die leren slofjes kopen.

Ik ben druk aan het googles. Er zijn er best veel, [...] en ik zag [...] ook super leuk en heel goedkoop! Misschien ook eens bij de kruidvat kijken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-08-2014 10:34
Reden: spam
% gewijzigd
[...]

Nooit wat kopen op [...] en [...] !! Wat een slechte sites zeg, slechte service ook enzo!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-08-2014 10:35
Reden: 'gequote' spam verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven