Mode & Beauty alle pijlers

weglaseren van seborroisch eczeem

01-01-2010 20:18 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Lang geleden heb ik mn gezicht tweedegraads verbrand. het heeft jaren geduurd voordat mn huid enigzins was opgeknapt. Ik heb echter altijd rode vlekken in mn gezicht er aan over gehouden. De dokter zegt dat het een seborroisch eczeem is. Daarbij heb ik ook nog littekens van acne overgehouden. Mijn gezicht is dus verre weg van gaaf. Mn huisarts heeft me vitamine A creme meegegeven. Dit heeft t wel iets verbeterd, maar t effect is minimaal. Mn huid is nog roder geworden en is heel gevoelig. Krijg ne een verwijzing naar dermatoloog om t eventueel te laten laseren. Mijn vraag is wie hier ervaring mee heeft en of t ook een goed resultaat geeft (het laseren). Of is er iemand die ook deze vorm van eczeem heeft en met andere cremes, behandelingen, etc. baat hebben gehad. Ik hoor het graag. Ik ben t zat om mn huid te moeten verbergen met foundation, want anders durf ik echt de straat niet op. Ik schaam me echt hiervoor. Alle tips zijn welkom!
wat rot dat je daar last van hebt

ik heb het op mn hoofdhuid en heb er een keer elocon zalf op gesmeerd (tegen ontstoken eczeem) en het hielp toen goed.

het is wel zo dat dit je huid dun maakt als je het veel gebruikt...
Ik zou zeker naar een dermatoloog gaan. Want is het echt wel eczeem? Helpen hormooncremes ertegen? Want het klinkt meer als littekenweefsel, wat rood blijft na beschadiging in jouw geval door verbranding. En soms kan dat ook gelaserd worden.

Maar hoe dan ook, bij een dermatoloog zit je goed met dit probleem.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
bedankt voor jullie reactie. Hormoonzalf heb ik ook gebruikt (weet ff niet meer welke), maar dat hielp niet. Dat hormoonzalf je huid ook dunner maakt dat wist ik wel. Daarom ben ik daar ook niet heel lang mee doorgegaan. Ik hoop echt dat de dermatoloog verder kan helpen. Ik vroeg me gewoon af of iemand hier ook last van heeft en heeft laten laseren en wat hiervan het resulttat is geworden. Ik wil zoooo graag een egalere huid!
Een goede schoonheidssalon die aan huidverbetering doet kan misschien ook veel voor je doen. Vraag eens in je omgeving of google voor bij jouw in de buurt. Wel eentje die bijv. micro dermabrasie behandeling doet, enz.

Succes.
Hoi Aniko, laseren wordt voor veel doeleinden gebruikt maar heeft ook zijn nadelen. Ik heb heel mooie resultaten gezien van het genezen van probleemhuid met Decleor vooral in combinatie met prolagene gel. Maar dan zou je een schoonheidsspec bij jou in de buurt kunnen raadplegen of je kan proefjes vragen bij Renaissance.nl en dan zou je de proefjes voor de gevoeligehuid kunnen vragen. Ik heb geen aandelen maar ik vind het gewoon geweldig werken.Ik heb eerst het resultaat bij een collega van mij gezien die een onrustige huid had en ben het toen ook gaan gebruiken. Het is op aromatische basis (etherische olieën)en het doet echt wat voor je huid. Ik wens je veel succes met je huid.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven