Mode & Beauty alle pijlers

welk lettertype tattoo

17-07-2016 22:29 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

ik zit te twijfelen om een tattoo te laten zetten.

Maar zit te twijfelen over het lettertype.

Ik weet dat ik zelf moet kiezen maar ben benieuwd naar jullie mening.

foto 1

foto 2

welke is mooier

Totaal aantal stemmen: 92

foto 1 (52%)
foto 2 (13%)
geen van beide (35%)
Of gewoon alle lettertypes.

Pizza gaat bij mij ook zo op mijn heupen zitten....

Zapf Dingbats kan ook altijd nog. Om in het plakplaatjes genre te blijven.
Te nerdy?

Wel goed leesbaar.

Dit is ook erg mooi!
quote:ZombieQueen schreef op 18 juli 2016 @ 00:23:

[afbeelding]

Dit is ook erg mooi!Gewoon hardcore zelf krassen.
quote:damocles schreef op 18 juli 2016 @ 00:24:

[...]

Gewoon hardcore zelf krassen.Het blijkt een echte tattoo te zijn. Maar is eerder er in gekrast inderdaad.
quote:ZombieQueen schreef op 18 juli 2016 @ 00:26:

[...]

Het blijkt een echte tattoo te zijn. Maar is eerder er in gekrast inderdaad.
Dominique Fisher, a woman who carved her name into her sleeping lover's arm with a Stanley knife during a drink and drug-fuelled fling has been spared jail.
Ah, nu zie ik het. Nouja het artikel heet '7 most unwanted tattoo's'. My bad, tis al laat.
Geen probleem!

Was alleen benieuwd of er ook inkt inzat. Of dat iemand realistische korsten kon tattoëren.
Wow, dat mens is gek.

quote:damocles schreef op 17 juli 2016 @ 23:52:

[...]

Nog erger, zeker als je van die van Pinterest of Tumblr gejatte ideeën gebruikt; over 10 jaar totaal niet meer hip.

Nou ja, tegen die tijd zit er op die plek iets wat op een blauwe plek lijkt dus dan valt het ook niet meer op.

Dit, en zo onorigineel.
quote:MiniMe3 schreef op 17 juli 2016 @ 23:19:

Ik zou vooral niks laten tatoeëren wat andere duidelijk al hebben. Verzin je eigen zin. Of op z'n minst je eigen lettertype.

Of misschien maar gewoon geen tatoeage.Dit.
Alles wat je verzint heeft een ander al hoor.

Wat geeft het nu toch om iets te kiezen dat je gewoon mooi vindt. Nou en als je het op Pinterest oid hebt gezien!
Ik vind de eerste mooier, zowel de plek als het lettertype. Bij de tweede lijkt de o van so op een a.
The time is now
Het is duidelijk welke stijl je mooi vind, maar persoonlijk vind ik het slecht leesbaar. Ik zou daarom zelf naar een goede tattoo artist gaan, zeggen wat je mooi vind maar het beter leesbaar wil, en hem/haar een voorbeeld laten tekenen.
Gekken en dwazen schrijven hun namen op deuren en glazen. Is dat geen mooie spreuk voor op je arm?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Dubbz schreef op 18 juli 2016 @ 08:24:

Alles wat je verzint heeft een ander al hoor.

Wat geeft het nu toch om iets te kiezen dat je gewoon mooi vindt. Nou en als je het op Pinterest oid hebt gezien!Ik heb wel eens meegemaakt dat een kennis met ontzettend mooi custom ontwerp (en nee, niet alles wat je verzint heeft een ander al) zijn tattoo trots online zette op fb o.i.d. om er jaren later achter te komen dat iemand die foto heeft meegenomen naar een andere artiest om hem 1 op 1 te laten kopieëren. Geloof me, daar ben je niet blij mee. Een voorbeeldje van dat soort vieze jatterij: http://i2.wp.com/margotme ... lf1.jpg?resize=960%2C1026
Een goede artiest maakt geen copie van een ander na.

Zo ken ik een meisje die iets zelf had verzonnen en later zag ze op de website van die tattoozaak iemand anders met haar tattoo, maar dan alleen een andere tekst. De versiering eromheen was exact hetzelfde.

Dat doe je niet.

(En als wel, dan is het gelukkig meestal een slechte copy. Zoals die van VanilleNoire en onderstaande.)

Ben benieuwd wat voor tekst TO wil laten zetten!
Ik heb voor 2 gekozen. Ik vind het gaaf zo dat het niet helemaal duidelijk is. Maar dat ben ik.
Als je de handschrift-stijl mooi vindt, zou ik denk ik gaan voor het handschrift van een geliefde, of de tekst zelf schrijven.

Is dit ook de tekst die je kiest? Ik vind 'm mooi, maar geen idee hoe vaak mensen dan met je over Vonnegut willen praten.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
*dubbel*

Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Het is maar net een stijl waar je van houdt TO.

Ik weet niet of ik me echt zou laten beinvloeden door wat andere hier mooier vinden.

Ik heb ook een tekst. Maar ik heb de tattoo artist zelf wat laten schrijven op een niet standaard manier.

Het is goed leesbaar maar toch apart.

Ik blijf de 2e mooi vinden overigens.. maar ik hou dan ook wel van dat beetje onleesbare vage stijltje.

Je zet het uiteindelijk voor jezelf. Als anderen niet kunnen wijs worden uit wat er staat... sja dat is in principe niet jou verantwoordelijkheid toch

O maar even aanvulling nog: je zegt dat je zit te twijfelen een tattoo te zetten. Bij twijfel zou ik zeggen doe het nog niet... en denk goed na of de tekst die je wil wel echt iets is wat bij jou past.
Altijd fijn dat TO uitgebreid terugkomt om mee te praten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven