Mode & Beauty alle pijlers

Welke jas?

20-12-2013 08:35 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben morgen een dagje in Londen. Leuk de stad verkennen en misschien een beetje shoppen als daar de tijd voor is (super veel zin in!), dus ik zal veel lopen en bewegen. Nu keek ik naar het weer en staat er dat het 12 graden gaat worden, wat ik vrij warm vind voor de tijd van het jaar, maar wel regenachtig en bewolkt. Zouden jullie je winterjas aantrekken of een nepleren jackje met een dikke sjaal? Ik heb het overigens vrij snel warm, maar op de boot en 's ochtends zal het wel weer koud zijn, vandaar dat ik twijfel. Keuzes, keuzes
Ik zou mijn winterjas aan doen met een vest eronder dat je eventueel uit kan trekken. En een paraplu meenemen
Varen is altijd kouder qua gevoelstemperatuur als je aan de buitenlucht wordt blootgesteld, dus dan zou ik wel een winterjas aandoen. En verder eens met D_H, laagjes kleden en een plu mee. Veel plezier!
Vest, jack en dikke sjaal.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou zeker mijn winterjas aan doen, maar ik ben dan ook een koukleum. Bedenk ook dat het aan het eind van de middag snel koud kan worden.
Welke boot neem je? Roeiboot?

Het is niet koud aan boord hoor
Thermoshirt onder de normale kleding, jack en sjaal.

Mocht het toch te koud zijn weet je precies waarop je moet shoppen

Ben zelf ook iemand die het al snel warm heeft, en voor een hele dag weg, ingepakt in een winterjas, zou me het zweet van alle kanten uitbreken.
quote:Desperate_Housewive schreef op 20 december 2013 @ 08:37:

Ik zou mijn winterjas aan doen met een vest eronder dat je eventueel uit kan trekken. En een paraplu meenemen Paraplu heb ik zeker al klaarliggen! Hoopte een beetje op zo'n dag als vandaag hier in Nederland, maar dat zit er helaas niet in
quote:amby schreef op 20 december 2013 @ 10:03:

Varen is altijd kouder qua gevoelstemperatuur als je aan de buitenlucht wordt blootgesteld, dus dan zou ik wel een winterjas aandoen. En verder eens met D_H, laagjes kleden en een plu mee. Veel plezier!Ja, laagjes is inderdaad het beste. Dank je! Dat gaat zeker lukken
quote:lilalinda schreef op 20 december 2013 @ 10:13:

Welke boot neem je? Roeiboot?

Het is niet koud aan boord hoorNee, natuurlijk niet Maar vind het heerlijk om ook lekker buiten uit te waaien.
quote:Tepelsteeltje schreef op 20 december 2013 @ 12:31:

Thermoshirt onder de normale kleding, jack en sjaal.

Mocht het toch te koud zijn weet je precies waarop je moet shoppen

Ben zelf ook iemand die het al snel warm heeft, en voor een hele dag weg, ingepakt in een winterjas, zou me het zweet van alle kanten uitbreken.Thermoshirt, dat is een goede! Ik denk dat ik me toch maar in laagjes ga kleden en een dikke sjaal. Liep net buiten met m'n winterjas en sjaal om en kreeg het toch benauwd op het gegeven moment. Liever te warm dan te koud ben ik het niet altijd mee eens
quote:loudlikelove1 schreef op 20 december 2013 @ 10:07:

Ik zou zeker mijn winterjas aan doen, maar ik ben dan ook een koukleum. Bedenk ook dat het aan het eind van de middag snel koud kan worden.Hm, ja dat is wel waar!
Bedankt voor de tips allemaal!
Vergeet ook niet dat je [neem ik aan?] ook dingen binnen gaat bezichtigen, waar de temperatuur een stuk hoger zal zijn met verwarming.

Veel plezier!
quote:Tepelsteeltje schreef op 20 december 2013 @ 13:17:

Vergeet ook niet dat je [neem ik aan?] ook dingen binnen gaat bezichtigen, waar de temperatuur een stuk hoger zal zijn met verwarming.

Veel plezier!Ja, inderdaad. Daar kreeg ik het net dus ook zo benauwd van en brak het zweet me uit. Buiten heb ik het minder, maar die verschillen tussen warm en koud doen het hem. Bedankt voor de tips en gaat zeker lukken, dank je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven