Welke kleur uggs??
maandag 24 juni 2013 om 21:32
Ik heb een gratis tip voor je. de goedkope uggs schijnen kwalitatief gezien hetzelfde zijn als de dure uggs (zwaar bagger dus). Dus koop lekker een paar neppers in alle kleuren je probleem opgelost en misschien nog geld uitgespaard wat ik geloof dat die overprijsde pantoffels rond de 200 euri zijn of meer. Het advies komt overigens van een podotherapeut
maandag 24 juni 2013 om 21:59
quote:Penelope_ schreef op 24 juni 2013 @ 21:46:
Dat is niet helemaal waar, neppers zijn meestal van kunststof, de echte van leer. Daar zit uiteraard wel kwaliteitsverschil in. Neemt niet weg dat je betaalt voor een merk.
Ik zou voor de doorzichtige variant gaan in ieder geval.
Zowel van de leren als van de doorzichtige variant krijg je iig geen stinkvoeten...
TO aangezien het zomer is...bespaar je de lelijkheid en het geld en koop een stel sandalen.
Dat is niet helemaal waar, neppers zijn meestal van kunststof, de echte van leer. Daar zit uiteraard wel kwaliteitsverschil in. Neemt niet weg dat je betaalt voor een merk.
Ik zou voor de doorzichtige variant gaan in ieder geval.
Zowel van de leren als van de doorzichtige variant krijg je iig geen stinkvoeten...
TO aangezien het zomer is...bespaar je de lelijkheid en het geld en koop een stel sandalen.
maandag 24 juni 2013 om 22:22
Ah, jammer, transparant/doorzichtig is al mosterd.
Wat maakt het ook uit, als je ze al draagt doe je dat toch alleen maar binnen met de gordijnen dicht, niemand die het ziet!
Als je (rijkelijk laat) mee wil doen: ik zie ze vooral in besj. Met een lange ssssssjjjjjj. O:-)
Voor retro hippe sandalen kun je ook crocs sandalen overwegen (zóó 2010, hier in de provincie dan).
Wat maakt het ook uit, als je ze al draagt doe je dat toch alleen maar binnen met de gordijnen dicht, niemand die het ziet!
Als je (rijkelijk laat) mee wil doen: ik zie ze vooral in besj. Met een lange ssssssjjjjjj. O:-)
Voor retro hippe sandalen kun je ook crocs sandalen overwegen (zóó 2010, hier in de provincie dan).