Mode & Beauty alle pijlers

Welke nagellak?

14-10-2012 22:12 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat voor nagellak jullie fijn vinden en of jullie nog adressen weten waar je leuke kleurtjes nagellak voor weinig geld kunt kopen.

Zo koop ik nu bijvoorbeeld bij Hema, maar er zullen er ongetwijfeld nog meer zijn. Heb ook al even op internet zitten zoeken maar als je daar onder de 60 euro bestelt, moet je ruim 7 euro aan verzending betalen, dat vind ik zonde.

Ben voornamelijk op zoek naar diepe kleuren, dus geen lagen met glitters e.d. maar echte kleurtjes.

Hoor graag alle tips!
Catrice en Essence bij Kruidvat zijn erg goedkoop (maar ik vind het geen goede lak). Hema is beter.

Heb pas een flesje van John van G (Etos) gekocht en ik heb nog nooit zulke mooie nagellak gehad. 1 laagje was genoeg.

Er is trouwens een heeeeel lang nagellaktopic.
Ebay! Lang leve ebay. Goede merknagellak (OPI, China Glaze, etc) voor een fractie van de prijs die er in Nederland voor gevraagd wordt.
quote:Emma95 schreef op 14 oktober 2012 @ 22:15:

Er is trouwens een heeeeel lang nagellaktopic.Ik had al even zitten zoeken maar vond zo gauw niet een topic dat aansloot bij mijn vraag. Zal nog eens zoeken
Ik heb van alles. Van action tot hema tot duur ( dure allen gekregen, vind het onzin om er veel geld voor neer te tellen als action en hema ook prima zijn).
Action? Heeft die ook al nagellak??
Jup. Super goedkoop. 45 cent per potje. Sommige kleuren alleen per 3 verpakt voor iets van 1,39 ofzo. Ook hebben ze nailart stickers en sinds kort ook potjes met stripers.
Goed excuus om binnenkort weer eens naar de Action te gaan!!
anah bij de douglas gehaald ooit. wat een topperd
Opi, China glaze, Orly en Chanel.

Ow.. voor weinig geld. Kruitvat.
Rimmel vind ik geweldig, lekker brede kwast en brengt supermooi op.
Essie nagellak, mooie kleurtjes, en blijft redelijk lang opzitten. Als je de topcoat erbij gebruikt is tie helemaal perfect.
Waar kan ik die Essie kopen?
Etos en bol.com, maar wederom is ebay goedkoper.
Loreal is top.. Die nieuwe 1 laagje is perfect met glans
ESSIE zonder uitzondering zeker met de non chipoff topcoat (bij de Etos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven