welke nagellak..
maandag 18 maart 2013 om 15:18
blijft langer dan 1 dag zitten op je nagels zonder te beschadigen?
En dan bedoel ik op je vingers; die lak op mn nagels blijft altijd heel lang mooi maar met je vingers doe je natuurlijk veel meer, ik heb na 1 dag al beschadigingen zitten ad bovenkant.
Ik heb al verschillende lakken geprobeerd, gebruik een topcoat maar nog is het na een dag eigelijk niet meer heel netjes.
Ik vind hema longlasting tot nu toe de beste maar ook die is na een dag of 2 wel lelijk.
En dan bedoel ik op je vingers; die lak op mn nagels blijft altijd heel lang mooi maar met je vingers doe je natuurlijk veel meer, ik heb na 1 dag al beschadigingen zitten ad bovenkant.
Ik heb al verschillende lakken geprobeerd, gebruik een topcoat maar nog is het na een dag eigelijk niet meer heel netjes.
Ik vind hema longlasting tot nu toe de beste maar ook die is na een dag of 2 wel lelijk.
maandag 18 maart 2013 om 15:21
Ik gebruik hema Diamond en die blijft wel een dag of vier mooi, maar ik laat het dan ook per laag heel lang en goed drogen en gebruik geen topcoat. Ik denk dat er te weinig droogtijd zit tussen de eerste en de tweede laag. Ik laat de eerste laag wel een half uur drogen, misschien is maakt dat het verschil.
maandag 18 maart 2013 om 16:09
Ik moet zeggen dat ik Essence Colour & Go heel prettig vind. Blijft lekker lang zitten. En kosten 1,59. De dekking vind ik iets minder goed, erg kleurafhankelijk.
Nagels moeten ook goed vetvrij zijn, en ik lak nooit als ik niet gedoucht heb. Ik heb dan het idee, dat er later nog vocht uit de nagels ontsnapt, waardoor de lak loskomt.
Heb nu blauwe van Catrice op, ook best goed.
OPI vind ik op zich niet langer houdbaar.
Maar zoals Lala87 ook zegt: het hangt ook van de kleur af.
Nagels moeten ook goed vetvrij zijn, en ik lak nooit als ik niet gedoucht heb. Ik heb dan het idee, dat er later nog vocht uit de nagels ontsnapt, waardoor de lak loskomt.
Heb nu blauwe van Catrice op, ook best goed.
OPI vind ik op zich niet langer houdbaar.
Maar zoals Lala87 ook zegt: het hangt ook van de kleur af.
maandag 18 maart 2013 om 16:09
Volgens mij ligt het ook aan je nagels en wat je op een dag doet. Vriendin kan met exact dezelfde lak als ik een week doen, waar het bij mij na 3 dagen echt te lelijk wordt.
Ook kun je proberen het randje van je nagels aan de bovenkant mee te lakken, daar schijn je tipwear mee te kunnen voorkomen. Verder vallen beschadigingen bij een lichte kleur minder op dan bij donker (laat ik nou net van donker houden).
Maar als iemand dé tip heeft, hoor ik hem ook graag.
Ook kun je proberen het randje van je nagels aan de bovenkant mee te lakken, daar schijn je tipwear mee te kunnen voorkomen. Verder vallen beschadigingen bij een lichte kleur minder op dan bij donker (laat ik nou net van donker houden).
Maar als iemand dé tip heeft, hoor ik hem ook graag.
maandag 18 maart 2013 om 16:13
Ik heb al heel veel verschillende lakken geprobeerd en er zit inderdaad wel wat verschil in kleur en merk. Maar voor mijn gevoel maakt de basislaag het meeste verschil. Als je die tijdig opbrengt en heel goed uit laat harden, dan kan je lak ook een stuk meer hebben. Ik probeer minimaal een aantal uren, maar liefst een halve dag te houden tussen het aanbrengen van de basecoat en de lak.
Het zou ook kunnen zijn dat je lak veel te lijden heeft door bijv. werk of hobby. Een gellak (in combinatie met een goede UV-lamp) kan dan een uitkomst zijn.
Het zou ook kunnen zijn dat je lak veel te lijden heeft door bijv. werk of hobby. Een gellak (in combinatie met een goede UV-lamp) kan dan een uitkomst zijn.
maandag 18 maart 2013 om 16:19
quote:onipaa schreef op 18 maart 2013 @ 16:15:
Ik ben net drie uur bezig geweest mijn gellak er af te krijgen en het is er nog steeds niet goed af.Bij sephora ( v& d) hebben ze geweldige remover. Daar steek je je vinger in en na 2 minuten is alles weg en geen kliederboel. Zelfs glitters gaat er goed af. Kost 8 euro, echt topspul!!
Ik ben net drie uur bezig geweest mijn gellak er af te krijgen en het is er nog steeds niet goed af.Bij sephora ( v& d) hebben ze geweldige remover. Daar steek je je vinger in en na 2 minuten is alles weg en geen kliederboel. Zelfs glitters gaat er goed af. Kost 8 euro, echt topspul!!
maandag 18 maart 2013 om 16:34
quote:verhuisd schreef op 18 maart 2013 @ 16:19:
[...]
Bij sephora ( v& d) hebben ze geweldige remover. Daar steek je je vinger in en na 2 minuten is alles weg en geen kliederboel. Zelfs glitters gaat er goed af. Kost 8 euro, echt topspul!!Heb je het ook met gel geprobeerd? Heb wel eens glitters gehad maar dit is nog wel even een stukje sterker!
[...]
Bij sephora ( v& d) hebben ze geweldige remover. Daar steek je je vinger in en na 2 minuten is alles weg en geen kliederboel. Zelfs glitters gaat er goed af. Kost 8 euro, echt topspul!!Heb je het ook met gel geprobeerd? Heb wel eens glitters gehad maar dit is nog wel even een stukje sterker!
maandag 18 maart 2013 om 17:18
maandag 18 maart 2013 om 17:29
dinsdag 19 maart 2013 om 13:14