Welke sneakers?
woensdag 16 maart 2022 om 14:04
Heb je haar weer.. mevrouw met de moeilijke voeten. Ik wil nu wel (met dit lekkere weer) sneakers aan maar dan moet het met een dikkere zool. Liefst wit met zwart of grijze details.
Te plat kan ik niet op lopen.
Tips? Ivm dat ik niet met te jeugdige schoenen wil lopen sla ik de Nike Air Max over
(Ik hoor dat die wel lekker lopen)
Ik wil comfortabel een dag kunnen slenteren met mijn kinderen zonder voetpijn
Te plat kan ik niet op lopen.
Tips? Ivm dat ik niet met te jeugdige schoenen wil lopen sla ik de Nike Air Max over
Ik wil comfortabel een dag kunnen slenteren met mijn kinderen zonder voetpijn
woensdag 16 maart 2022 om 14:10
Jammer!, deze zijn overal uitverkocht!
woensdag 16 maart 2022 om 14:28
Haha
woensdag 16 maart 2022 om 14:41
woensdag 16 maart 2022 om 14:58
Adidas sambarose is wellicht ook een idee. Dat is mijn favoriete sneaker. Voetbed is zacht, dikke zool, vrij basic model, maar wat smaller/ minder lomp dan bv. air force 1 van Nike.
Die laatste heb ik ook een paar, maar ik loop er niet lekker op, ze zijn denk ik bij de hiel te breed voor me waardoor ik blaren krijg.
Verder heb ik nu een paar sneakers van Nelson gekocht, en die zitten ook onverwacht lekker. Zijn wel redelijk zwaar, maar het voetbed is prettig, en ze geven mijn tenen voldoende ruimte.
Die laatste heb ik ook een paar, maar ik loop er niet lekker op, ze zijn denk ik bij de hiel te breed voor me waardoor ik blaren krijg.
Verder heb ik nu een paar sneakers van Nelson gekocht, en die zitten ook onverwacht lekker. Zijn wel redelijk zwaar, maar het voetbed is prettig, en ze geven mijn tenen voldoende ruimte.