Welke Teva voor wandelen .
zondag 8 juni 2025 om 17:14
Momenteel wandel ik dagelijks meestal op vlak terrein soms een grindpad of zandpad .
Nu het warmer wordt vind ik mijn wandelschoenen ondanks goede wandelsokken ( Falke cool ) toch nog best warm .
Nooit gedacht maar ik zit nu toch aan Teva’s te denken ., ook handiger in de koffer voor vakanties .
Maar welke vinden jullie het fijnst de original of hurricane ?
Gisteren bij Bever geweest maar de verkoopster die ik trof kon me niet echt het verschil vertellen .
Uiteraard kan ik nog naar een andere outdoorwinkel maar was benieuwd naar ervaringen en do’s and don’ts.
Nu het warmer wordt vind ik mijn wandelschoenen ondanks goede wandelsokken ( Falke cool ) toch nog best warm .
Nooit gedacht maar ik zit nu toch aan Teva’s te denken ., ook handiger in de koffer voor vakanties .
Maar welke vinden jullie het fijnst de original of hurricane ?
Gisteren bij Bever geweest maar de verkoopster die ik trof kon me niet echt het verschil vertellen .
Uiteraard kan ik nog naar een andere outdoorwinkel maar was benieuwd naar ervaringen en do’s and don’ts.
zondag 8 juni 2025 om 17:27
Het ontloopt elkaar niet zoveel. Ik heb original, die heeft een hele vlakke zool en dat vind ik prettig lopen. Zoon heeft vaak de hurricane gehad en die is ook prima.
Je kunt in bever een stukje proeflopen (ook over die schuine steentjes enzo) om te kijken wat je meer bevalt. Stom dat die verkoopster dat niet even aangeraden heeft.
Je kunt in bever een stukje proeflopen (ook over die schuine steentjes enzo) om te kijken wat je meer bevalt. Stom dat die verkoopster dat niet even aangeraden heeft.
zondag 8 juni 2025 om 17:29
Het was echt heel druk en zij vrij nieuw had ik de indruk . Dus het was de onervarenheid denk ik .framboise-t schreef: ↑08-06-2025 17:27Het ontloopt elkaar niet zoveel. Ik heb original, die heeft een hele vlakke zool en dat vind ik prettig lopen. Zoon heeft vaak de hurricane gehad en die is ook prima.
zondag 8 juni 2025 om 17:33
Nou dat dus , bedankt voor de tip wat ruimer kopen ivm tenen stoten .framboise-t schreef: ↑08-06-2025 17:31Lelijk zijn ze zeker, maar ik ben om. Mooie wandelingen op pijnloze voeten wegen wel op tegen lelijk schoeisel.
zondag 8 juni 2025 om 17:37
O wat jammer, want je kunt dit niet echt fout kiezen, denk ik.Yildizlar2 schreef: ↑08-06-2025 17:29Het was echt heel druk en zij vrij nieuw had ik de indruk . Dus het was de onervarenheid denk ik .
zondag 8 juni 2025 om 18:00
Irregular_Choice schreef: ↑08-06-2025 17:46Ik heb ook gekeken naar teva’s, maar vond uiteindelijk de slechters sandalen lekkerder lopen. Ik heb deze :
Ze hebben ook andere modellen. Vind het voetbed echt heel prettig. Lekker zacht memory foam.
Hier hetzelfde al waren deze skechers bij mij binnen 4 maanden kapot.
Ik loop als een trein op deze ( maar dan in het zwart) vanmorgen nog 10 km op gewandeld.
https://www.vanharen.nl/nl-nl/p-m02177674
zondag 8 juni 2025 om 18:14
Ik loop al 25 jaar elke vakantie (en ooit lang geleden scoutskampen) op een model dat vergelijkbaar is met Teva Tirra.
Aanpasbaar zowel rond je hiel als aan je tenen.
(De rest van 't jaar loop ik "voor gewoon" overigens op Skecher-sneakers.)
Aanpasbaar zowel rond je hiel als aan je tenen.
(De rest van 't jaar loop ik "voor gewoon" overigens op Skecher-sneakers.)
wissewis wijzigde dit bericht op 08-06-2025 18:17
34.81% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zondag 8 juni 2025 om 18:15
Ik heb de mijne al 3 jaar en loop er bijna de hele zomer op. Het elastiek begint nu wat te lubberen, maar verder zijn ze nog prima.dolfje schreef: ↑08-06-2025 18:00Hier hetzelfde al waren deze skechers bij mij binnen 4 maanden kapot.
Ik loop als een trein op deze ( maar dan in het zwart) vanmorgen nog 10 km op gewandeld.
https://www.vanharen.nl/nl-nl/p-m02177674
zondag 8 juni 2025 om 18:33
Bedankt voor de tip net een fortuin aan Falke uitgegeven wat zijn die krengen duur . Maar ga deze onthouden !
zondag 8 juni 2025 om 18:36
Als je ze nog in de verpakking hebt zitten zou ik ze terugbrengen en Smartwool halen.Yildizlar2 schreef: ↑08-06-2025 18:33Bedankt voor de tip net een fortuin aan Falke uitgegeven wat zijn die krengen duur . Maar ga deze onthouden !
Mijn hele sokkencollectie bestaat uit Smartwool, tot m’n enkelsokken aan toe. Heeft een fortuin gekost, maar ó zo fijn!
zondag 8 juni 2025 om 18:40
Uiteraard alles los gehaald

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in