Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
welke vitamine a dan? en hoe kom ik hieraan?
helpt het echt? hebben jullie een linkje?
baby botox lijkt me doodeng en zit ik dan de rest van mijn leven aan vast..
ook duur..
keuteltje schreef:
30-01-2018 10:04
ik zou zo graag een creme of iets willen tegen rimpels als bijna 40-er...
op voorhoofd komen er echt al dikkere rimpels. baal ik van..
iemand de ultieme tip (behalve botox waar ik echt op tegen ben :-))
Jaaaa!!! Deze vraag wilde ik net gaan typen. Scheelt weer :-)
Ik ben ook benieuwd.

Zouden vit A capsules (oraal) ook werken?
Alle reacties Link kopieren
Serendipety schreef:
30-01-2018 11:00
Ik heb de rosehip oil en Squalane (of hoe schrijf je dat ;-) ) van the ordinary en een hele gevoelige huid met couperose.
Persoonlijk zou ik eerder voor de Squalane gaan. De rosehip ruikt een beetje en de squalane door mn dagcreme voelt heel aangenaam.
Heb ook het idee dat mn huid er rustiger van aanvoelt. In iedergeval comfortabeler, als je begrijpt wat ik bedoel. Naar de rosehip oil grijp ik om welke reden dan ook, niet zo snel.
Dank je wel! Dus liever de Squalane dan de rosehip oil. ik ga eens op Squalane googelen! Ja ik begrijp pressies wat je bedoeld, mijn huid voelt altijd branderig aan, alsof ik in de zon heb liggen bakken :sigh:
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
aan (baby) botox zit je niet heel je leven vast hoor, anders laat je je eens informeren
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Bearnaise schreef:
30-01-2018 07:09
Bourjois kan je toch gewoon vinden bij het Kruidvat? Of is dat enkel in België gebruikelijk?
Zou best eens kunnen. Ik heb het hier in Nederland nog nooit bij een Kruidvat gezien.
Alle reacties Link kopieren
keuteltje schreef:
30-01-2018 13:30
welke vitamine a dan? en hoe kom ik hieraan?
helpt het echt? hebben jullie een linkje?
baby botox lijkt me doodeng en zit ik dan de rest van mijn leven aan vast..
ook duur..
Zoek op retinol/retinoid.

Ik heb geen idee wat baby botox is trouwens!
Mijn dank is groot aan de forumster die de HEMA repair shampoo tipte.

Ik heb last van psoriasis en heel veel geld uitgegeven aan hele dure shampoos welke nooit hielpen (diverse merken van reformwinkels en aantal op doktersrecept) maar mijn haar alleen maar heel futloos maakte. Ik gebruik nu al heel lang Schwarzkopf repair and care dat echt als enige werkt om de psoriasis onder controle te houden maar op een gegeven moment mijn haar ook futloos maakt. (Vroeger voor de psoriasis wisselde ik regelmatig af met diverse merken dat mijn haar ten goede kwam). Maar met de HEMA shampoo heb ik een bos met krullen dat ik al in jaren niet meer heb gezien. Wat een volume en wat een krullen!
En de psoriasis is in ieder geval niet erger geworden dus ik kan nu afwisselen met de Schwarzkopf.

Ik heb ooit eens gelezen hier dat je ipv volumepoeder ook talkpoeder kunt gebruiken. Vandaag talkpoeder geprobeerd en inderdaad het werkt.

Sinds kort gebruik ik Nivea soft als gezichtscrème (avond) en voelt fijn. Even aankijken of het ook een blijvertje is want ik gebruik Zarqa voor de gevoelige huid. Als dagcreme blijf ik wel de Zarqa gebruiken want het scheelt wel in roodheid.

En heb nu ook mooie lange wimpers dankzij het Kruidvat serum.

Misschien een beetje off topic maar ik heb last van rug, schouders en nek en heb de fitness bal gekocht. Bij de fysio moest ik oefeningen doen op de bal en het voelde goed. Mijn lijf voelt soepeler (ben nu paar weken bezig) en de oefeningen zijn simpel en leuk. Voor mij werkt het beter dan de yogamatoefeningen of de dure tellsellapparaten.
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan Romy..mik ben er ook erg blij mee, ruikt goed en geen sulfaten, zacht haar geen klit en minder uitval!!! Jihaaaaa
Romy2017 schreef:
01-02-2018 19:52
Mijn dank is groot aan de forumster die de HEMA repair shampoo tipte.

Ik heb last van psoriasis en heel veel geld uitgegeven aan hele dure shampoos welke nooit hielpen (diverse merken van reformwinkels en aantal op doktersrecept) maar mijn haar alleen maar heel futloos maakte. Ik gebruik nu al heel lang Schwarzkopf repair and care dat echt als enige werkt om de psoriasis onder controle te houden maar op een gegeven moment mijn haar ook futloos maakt. (Vroeger voor de psoriasis wisselde ik regelmatig af met diverse merken dat mijn haar ten goede kwam). Maar met de HEMA shampoo heb ik een bos met krullen dat ik al in jaren niet meer heb gezien. Wat een volume en wat een krullen!
En de psoriasis is in ieder geval niet erger geworden dus ik kan nu afwisselen met de Schwarzkopf.

Ik heb ooit eens gelezen hier dat je ipv volumepoeder ook talkpoeder kunt gebruiken. Vandaag talkpoeder geprobeerd en inderdaad het werkt.

Sinds kort gebruik ik Nivea soft als gezichtscrème (avond) en voelt fijn. Even aankijken of het ook een blijvertje is want ik gebruik Zarqa voor de gevoelige huid. Als dagcreme blijf ik wel de Zarqa gebruiken want het scheelt wel in roodheid.

En heb nu ook mooie lange wimpers dankzij het Kruidvat serum.

Misschien een beetje off topic maar ik heb last van rug, schouders en nek en heb de fitness bal gekocht. Bij de fysio moest ik oefeningen doen op de bal en het voelde goed. Mijn lijf voelt soepeler (ben nu paar weken bezig) en de oefeningen zijn simpel en leuk. Voor mij werkt het beter dan de yogamatoefeningen of de dure tellsellapparaten.
Als je wint heb je vrienden...
Alle reacties Link kopieren
Zag dat ze van de Hema repair lijn ook een masker en conditioner hebben zijn deze net zo goed als de shampoo?
Alle reacties Link kopieren
De conditioner heb ik ook, die is wel heel erg dik, dus met wat water erbij.
Is ook fijn verzwaard niet, heerlijk spul!

Frietmetmayo schreef:
01-02-2018 21:30
Zag dat ze van de Hema repair lijn ook een masker en conditioner hebben zijn deze net zo goed als de shampoo?
Als je wint heb je vrienden...
Alle reacties Link kopieren
Romy2017 schreef:
01-02-2018 19:52
Misschien een beetje off topic maar ik heb last van rug, schouders en nek en heb de fitness bal gekocht. Bij de fysio moest ik oefeningen doen op de bal en het voelde goed. Mijn lijf voelt soepeler (ben nu paar weken bezig) en de oefeningen zijn simpel en leuk. Voor mij werkt het beter dan de yogamatoefeningen of de dure tellsellapparaten.

Even hierop aansluiten: ik heb hernia's in mijn rug, mijn rug is instabiel en ik heb continue spierpijn.
Ik had oefeningen gekregen van de fysio maar die zijn er wat uitgegaan wegens saai en geen zin in tijd voor :$
Vorige week werd het toch weer te gortig - mijn rug 'klikte' regelmatig waarbij mijn benen ook heel even uitvielen - en ik heb me een hele simpele mini stepper gehaald.
Sta daar nu elke avond 5 minuutjes op en afkloppen maar iig de spierpijn en het klikken is wel verminderd.
En ik vind dat steppen veul minder saai dus kans is groot dat ik dit wel volhou :proud:
MonicaG schreef:
02-02-2018 09:06
Even hierop aansluiten: ik heb hernia's in mijn rug, mijn rug is instabiel en ik heb continue spierpijn.
Ik had oefeningen gekregen van de fysio maar die zijn er wat uitgegaan wegens saai en geen zin in tijd voor :$
Vorige week werd het toch weer te gortig - mijn rug 'klikte' regelmatig waarbij mijn benen ook heel even uitvielen - en ik heb me een hele simpele mini stepper gehaald.
Sta daar nu elke avond 5 minuutjes op en afkloppen maar iig de spierpijn en het klikken is wel verminderd.
En ik vind dat steppen veul minder saai dus kans is groot dat ik dit wel volhou :proud:
Welke stepper heb jij gekocht?
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
02-02-2018 09:10
Welke stepper heb jij gekocht?
Deze:

https://www.decathlon.be/nl/p/mini-step ... R-p-154073

Weerstand is niet verstelbaar, maar om mee te starten vond ik het wel goed genoeg :)
Alle reacties Link kopieren
keuteltje schreef:
30-01-2018 13:30
welke vitamine a dan? en hoe kom ik hieraan?
helpt het echt? hebben jullie een linkje?
baby botox lijkt me doodeng en zit ik dan de rest van mijn leven aan vast..
ook duur..

Hier vind je (bijvoorbeeld) meer informatie:
http://www.dr-jetskeultee.nl/op-zoek-na ... mpelcreme/
http://www.dr-jetskeultee.nl/het-gebrui ... ne-a-zuur/

En google is je vriend!

Recept kun je via je huisarts krijgen, als je een bereidwillige treft ;)
En anders goed zoeken, op ebay bijvoorbeeld, en soms op marktplaats. Dan betaal je rond de € 20,-
anoniem_322335 wijzigde dit bericht op 02-02-2018 09:24
0.79% gewijzigd
MonicaG schreef:
02-02-2018 09:19
Deze:

https://www.decathlon.be/nl/p/mini-step ... R-p-154073

Weerstand is niet verstelbaar, maar om mee te starten vond ik het wel goed genoeg :)
Ziet er goed uit. Ik wil ook al langer zo'n ding maar dan weer niet aan gedacht. Ga ik ook eens kopen. Ik doe wel oefeningen om een beetje lenig te blijven (heb zittend werk en ben verder ook niet actief).
Alle reacties Link kopieren
Strikje, hoe bevalt je IPL tot nu toe?
helena2 schreef:
02-02-2018 09:27
Strikje, hoe bevalt je IPL tot nu toe?
Heb hem nog niet gebruikt! Had het even druk met werk. Ga binnenkort beginnen. Wel super jammer dat jij hem moest terug sturen. Maar snap dat je het risico niet neemt.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
02-02-2018 09:24
Ziet er goed uit. Ik wil ook al langer zo'n ding maar dan weer niet aan gedacht. Ga ik ook eens kopen. Ik doe wel oefeningen om een beetje lenig te blijven (heb zittend werk en ben verder ook niet actief).

Hier ook zittend werk en een natuurlijke weerstand tegen alles wat nog maar naar lichaamsbeweging neigt :whistle:
Ik heb op het werk wel een zitbal met wieltjes onder, mss moet ik die weer 's vanonder het stof halen (ik zit nu op een gewone - goede - stoel), dat is toch ook weer wat actiever :$
MonicaG schreef:
02-02-2018 09:06
Even hierop aansluiten: ik heb hernia's in mijn rug, mijn rug is instabiel en ik heb continue spierpijn.
Ik had oefeningen gekregen van de fysio maar die zijn er wat uitgegaan wegens saai en geen zin in tijd voor :$
Vorige week werd het toch weer te gortig - mijn rug 'klikte' regelmatig waarbij mijn benen ook heel even uitvielen - en ik heb me een hele simpele mini stepper gehaald.
Sta daar nu elke avond 5 minuutjes op en afkloppen maar iig de spierpijn en het klikken is wel verminderd.
En ik vind dat steppen veul minder saai dus kans is groot dat ik dit wel volhou :proud:


Ik heb ook een stepper maar deze staat dus te verstoffen. Bij mij hielp het niet om de pijn te verminderen maar dat komt misschien ook omdat ik het steppen gewoon niet leuk vind. Met de fitnessbal kun je meerdere oefeningen doen, vind dit minder saai dan steppen. Maar misschien dat ik het ding toch maar weer tevoorschijn haal, kan natuurlijk wel een combi doen met steppen en de bal.
De pijn wordt met de dag minder dankzij de bal. Ik heb een hernia gehad en met regelmaat ischias. Verder altijd pijn in mijn nek, schouders en rug.
Er zijn heel veel oefeningen te vinden op internet. En als ik (stijve plank 2.0) kan iedereen het. Al is het maar een half uurtje op de bal zitten en even forummen werkt al want ongemerkt beweeg je.

Van de fysio heb ik een paar oefeningen gekregen maar hierbij nog een paar simpele oefeningen:
http://www.womenshealthmag.nl/Health/5- ... oet-zitten
anoniem_354755 wijzigde dit bericht op 02-02-2018 12:31
0.00% gewijzigd
Ik had nog nooit van een zitbal op wieltjes gehoord. Net ff gegoogled en vraag me af waarom dit niet vaker wordt gebruikt op kantoor. IIk heb ook een ergodynamischesuperverstelbare dure stoel gehad op mijn werk. Werd ook nog ingesteld door iemand van de arbo afdeling maar de stijfheid in mijn lijf bleef. Deze zitbalstoel lijkt mij veel beter.
Dank je wel voor voor je tip.
Alle reacties Link kopieren
Romy2017 schreef:
02-02-2018 12:18
Ik heb ook een stepper maar deze staat dus te verstoffen. Bij mij hielp het niet om de pijn te verminderen maar dat komt misschien ook omdat ik het steppen gewoon niet leuk vind. Met de fitnessbal kun je meerdere oefeningen doen, vind dit minder saai dan steppen. Maar misschien dat ik het ding toch maar weer tevoorschijn haal, kan natuurlijk wel een combi doen met steppen en de bal.
De pijn wordt met de dag minder dankzij de bal. Ik heb een hernia gehad en met regelmaat ischias. Verder altijd pijn in mijn nek, schouders en rug.
Er zijn heel veel oefeningen te vinden op internet. En als ik (stijve plank 2.0) kan iedereen het. Al is het maar een half uurtje op de bal zitten en even forummen werkt al want ongemerkt beweeg je.

Van de fysio heb ik een paar oefeningen gekregen maar hierbij nog een paar simpele oefeningen:
http://www.womenshealthmag.nl/Health/5- ... oet-zitten

Hm, ik heb thuis nog een zitbal zonder wieltjes die ligt te verstoffen, misschien moet ik daar ook maar eens mee aan de slag.

Op werk heb ik zoiets maar dan zonder rugleuning.
Vind het wel wat koud zitten dus als ik hem gebruik leg ik er een dubbel gevouwen fleece over.

Afbeelding
Als ik jouw posts lees dan kijken jouw klachten op die van mij.

Belangrijk (op de bal) is je bekken vooruit en je rug recht houden. Een holle rug verergert je klachten. Maar dat zul jij ongetwijfeld wel weten.

Ik hoop dat het helpt je pijn te verminderen.
Alle reacties Link kopieren
Bekken kantelen en core-spieren aanspannen voor een oefening te beginnen heb ik destijds geleerd bij de fysio, maar bedankt voor de reminder :)

Ik had het hier trouwens een pagina of zo terug over Inglot liquid lipstick en die is echt geweldig: ik kan messcherp aflijnen en hij blijft de hele dag zitten zonder te moeten bijwerken, zelfs als ik vet eet of lipbalsem gebruik :cheer:
Ik gebruik altijd Guhl biershampoo in combinatie met de conditioner in die roze fles van guhl. ik heb al vaak andere dingen geprobeerd omdat het best prijzig is. Vaak is er wel een aanbieding (2 halen 1 betalen) en dan sla ik groot in. Maar ik ga denk ik ook eens die van de hema proberen. Ik lees er veel enthousiaste verhalen over. Welke moet ik dan hebben? Op jullie aanraden heb ik ook de wimperserum van t kruitvat gekocht maar dat werkte voor mij helemaal niet. Veel last van irritaties en zelfs uitval van wimpers. Dat is het dus niet voor mij. Wel heb ik op jullie aanraden de vitamine c van philopsher gekocht en ik ben enthousiast, wat geweldig! Gladdere frisse huid.
Ik heb ook vaak last van geïrriteerd tandvlees maar sinds ik paradontax gebruik, nooit meer last. Ook goed om af en toe tussen je tanden en kiezen te bepruiken met een ragertje, Echt complimenten van mijn tandarts gekregen Wat betreft gezichtscrème gebruik ik la mer. Loeiduur maar wat een fijne crème. Geen enkele andere crème doet voor mij t zelfde, tenzij jullie nog een gouden tip hebben!
Superleuk topic dit!
Alle reacties Link kopieren
Ergens op het internet staat een test van La Mer en Nivea. Schijnt bijna hetzelfde in te zitten.

Gevonden
http://www.beautifulwithbrains.com/dupe ... vea-creme/
emma95 wijzigde dit bericht op 02-02-2018 13:23
29.41% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven