Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
zaterdag 28 oktober 2017 om 13:30
Maar dat is ook niet zo'n kunst. Clinique heeft op z'n zachtst gezegd meer verstand van verzorging dan van make up. En zeker de mascara's komen als matig uit de bus.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 28 oktober 2017 om 19:25
Iemand een tip voor een donkerbruin oogpotlood en een paarbruin? Ik gebruik er nu een van bobbi brown, dit moet ik na elk gebruik slijpen, zo duur. Het is wel een fijn potloodje, goed te smudgen. Heb er al een van clinique., mac en sephora geprobeerd, zelfde verhaal. Essence en catrice bleven niet zitten en smugten niet fijn.
Ben nog steeds enorm fan van alles van the ordinairy, ook van de serum foudation. Ik meng 21Y met yg
Ben nog steeds enorm fan van alles van the ordinairy, ook van de serum foudation. Ik meng 21Y met yg
zaterdag 28 oktober 2017 om 20:07
Je zou ‘m ook van Urban Decay kunnen proberen. Of van Kat von D (te bestellen bij de Franse Sephora dacht ik)

zaterdag 28 oktober 2017 om 23:31
Probeer anders eens van Kiko, de Colour intense longlasting eyeliner.
Ik ben trouwens grote fan van de zilvershampoo van Fudge. Ik heb hele lichte highlighters in mijn haar en die blijven nu ook echt heel koel van kleur. Mijn haar heeft van zichzelf veel roodpigment waardoor blond haar snel geel wordt. Maar met dit spul gebeurt dat niet. Ik krijg inmiddels veel complimenten over mijn haarkleur.
Ik ben trouwens grote fan van de zilvershampoo van Fudge. Ik heb hele lichte highlighters in mijn haar en die blijven nu ook echt heel koel van kleur. Mijn haar heeft van zichzelf veel roodpigment waardoor blond haar snel geel wordt. Maar met dit spul gebeurt dat niet. Ik krijg inmiddels veel complimenten over mijn haarkleur.
zondag 29 oktober 2017 om 10:14
Nou ik zweer bij de lash power te verwijderen met warm water!!!Very__Cherry schreef: ↑28-10-2017 13:30Maar dat is ook niet zo'n kunst. Clinique heeft op z'n zachtst gezegd meer verstand van verzorging dan van make up. En zeker de mascara's komen als matig uit de bus.
Loopt niet uit en geen panda ogen!!!

Als je wint heb je vrienden...
zondag 29 oktober 2017 om 19:53
Ik ook! Bovendien ruikt de shampoo ook erg lekker. Voor mij geen andere zilvershampoo meer.xxxRosalitaxxx schreef: ↑28-10-2017 23:31Probeer anders eens van Kiko, de Colour intense longlasting eyeliner.
zondag 29 oktober 2017 om 19:54
Ik wil ‘m ook proberen maar is altijd overal uitverkocht.

zondag 29 oktober 2017 om 19:56
zondag 29 oktober 2017 om 20:22
Bitterbleu schreef: ↑29-10-2017 19:56Ik heb onlangs vitamine c poeder voor het gezicht gekocht. Daarvan moet je een beetje door je serum of gezichtscrème doen. Mijn gezicht tintelt ook een beetje als ik het opgebracht heb. Het lijkt dat mijn huid iets gladder en gezonder oogt.
Hier wil ik wel meer van weten
Welk merk en waar gekocht?
zondag 29 oktober 2017 om 22:47
Ik ook!
zondag 29 oktober 2017 om 22:55
Maaar echt! Ik had altijd drogisterij foundation, maar sinds ik estee lauder double wear heb merk ik echt zóveel verschil. Doe nu al bijna een jaar met het potje. Raad hem iedereen aan!! Blijft heel de dag perfect zittengemini2011 schreef: ↑17-03-2017 17:45Dure foundation. Ik kocht eerst altijd drogist merken. Ik heb nu Estee Lauder Double wear light en Chanel Vitalumiere. Dat is echt een wereld van verschil.
Verder een haarmasker van Nioxin. Kost €15, en daar doe ik nu al een half jaar mee. Als hij op is ga ik een keer naar die van weleda kijken.
En ik word blij van mijn Kaercher WindowVac. Streeploos schone ramen en het kost me 3x minder tijd om de ramen te lappen. Maar dat is geen beautyproduct.
maandag 30 oktober 2017 om 00:09
Hier ook. Dus ik heb online besteld en in de winkel afgehaald. Echt goede mascara! Donkere, lange wimpers... zonder serum

I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
maandag 30 oktober 2017 om 07:20
Maakt het dan nog uit welke van de Essence Lash Princess? Ik zie waterproof, black en volume.
maandag 30 oktober 2017 om 07:23

maandag 30 oktober 2017 om 09:28
Ik heb hem nu ruim een week in gebruik. Heb echt het idee dat ik verschil zie. Ik vind het fijn spul. Ik heb een zeer gevoelige huid maar deze kan ik goed hebben. Hij is zeker niet te sterk of te scherp. IK gebruik hem 1 x per dag, ochtends. Avonds doe ik een exfoillant van PC.
Ik heb hem ook gewoon in mijn badkamerkastje staan hoor. Ik laat hem wel in het doosje en doe de dop er steeds weer op. Zo'n gedoe om dat in je koelkast te bewaren moet ik eerst naar beneden, wat ik dan dus iedere dag ga vergeten.

maandag 30 oktober 2017 om 10:05
Heel ingewikkeld vind ik dat, de vitamines c. The Ordinary heeft iets van 5 varianten, verschillend in sterkte. Ik gebruik de ascorbyl tetraisopalmitate 20% in vitamin f, die is heel fijn in gebruik. Ze hebben veel sterkere varianten maar ik hou het bij deze.
Wat ik pas heb ontdekt (en het bestaat al jaaaaren), is Liz Earle cleanse and polish. Jeetje wat een fijne cleanser is dat! Ik had een probeersetje gekocht en die bewaar ik nu voor als ik op reis ben, ben een week later al het grotere formaat gaan halen.
Wat ik ook heel leuk/fijn vind, zijn de Korean sheet masks. Goedkoop (ik koop gewoon op Ali Express) en heel effectief.
Wat ik pas heb ontdekt (en het bestaat al jaaaaren), is Liz Earle cleanse and polish. Jeetje wat een fijne cleanser is dat! Ik had een probeersetje gekocht en die bewaar ik nu voor als ik op reis ben, ben een week later al het grotere formaat gaan halen.
Wat ik ook heel leuk/fijn vind, zijn de Korean sheet masks. Goedkoop (ik koop gewoon op Ali Express) en heel effectief.