Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
hebben jullie al eens zo'n wenkbrauw tattoo geprobeerd?

volgens mij is het henna wat erin zit eigenlijk, ik twijfel nog
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
01-11-2017 10:56
hebben jullie al eens zo'n wenkbrauw tattoo geprobeerd?

volgens mij is het henna wat erin zit eigenlijk, ik twijfel nog
Ik durf het niet aan. veel te bang dat het mislukt.wat je toch nog best veel hoort.te donker .te ongelijk.🤷‍♀️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
ja ik zou het wel eerst even op mijn arm testen natuurlijk haha... gewoon om te zien hoe de kleur uitpakt en of het pijn doet als je het eraf trekt... heb ook wel wat opgevangen over henna en allergische reacties enzo.
maar het idee van lekker kunnen gaan zwemmen en over mijn gezicht kunnen wrijven zonder dat ik mijn wenkbrauw 'kwijt' ben is erg aantrekkelijk
Lorem Ipsum
Probeer dan Wunderbrow of Etude House Tint My Brows eens Turquasi! Wunderbrow is makkelijk bij Ici Paris te bestellen, voor Etude House moet je even wat meer moeite doen. Echt een aanrader. En anders heeft Maybelline ook iets in het assortiment, maar die hebben maar twee kleuren.
Oh. Mijn aanrader; Philosophy Turbo Booster C Powder. Wat een topspul! Is een poedertje die je mengt met je serum of crème (wel een op waterbasis). Is een krachtige vitamine C boost. Op dit moment is m’n huid echt een regelrechte ramp. Ik heb (heel dom) zitten klauwen en nu had ik op twee plekken in m’n gezicht een relatief diep ‘gat’. Inmiddels gebruik ik dit nu een week. Mijn onzuiverheden trekken weg, mijn huid straalt meer en een van die diepe gaatjes is nu aan het wegtrekken. Ik ben zo blij!

Flesje kost nu iets meer dan 3 tientjes bij ICI Paris, ik gebruik het nu twee keer per dag (aangeraden wordt om het een keer te gebruiken). Volgens mij gaat dit potje dan echt maaaaaanden mee.
Ik heb een tijdje geleden een paar van die Koreaanse sheet masks gekocht, maar ben niet zo enthousiast. Zie weinig resultaat en ze passen niet goed (ik ben geen klein Koreaans vrouwtje natuurlijk...).
Ik wilde ook het Vichy serum gaan halen, maar ik denk dat ik toch voor die vitamine C treatment van The Ordinary ga. Dit in combinatie met alpha arbutin 2%, speciaal voor pigmentvlekken (ik heb zo'n fijn zwangerschapsmasker dat 1,5 jaar na de bevalling nog steeds niet weg is.) Las ik hier nou iemand die dat ook gebruikte? Ben heel benieuwd!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-11-2017 10:47
Reden: ivm spam
99.50% gewijzigd
Over de vit. C van Koreaanse makelaardij.... hoe weet je zeker of het goeie is? Of er echt de vitamine c inzit wat ze zeggen?
Zuid Korea is geen China. Uit China komen vaak nepprodukten.
In Zuid Korea zijn ze heel erg bezig net hun huid en met verzorgingsprodukten zonder onnodige troep.
Ik lees van tevoren altijd reviews.
Frietmetmayo schreef:
03-11-2017 08:02
Over de vit. C van Koreaanse makelaardij.... hoe weet je zeker of het goeie is? Of er echt de vitamine c inzit wat ze zeggen?
Als mijn rimpels terugkomen, dan weet ik dat er geen vit c inzit ;-D
dweedledee schreef:
01-11-2017 21:50
Oh. Mijn aanrader; Philosophy Turbo Booster C Powder. Wat een topspul! Is een poedertje die je mengt met je serum of crème (wel een op waterbasis). Is een krachtige vitamine C boost. Op dit moment is m’n huid echt een regelrechte ramp. Ik heb (heel dom) zitten klauwen en nu had ik op twee plekken in m’n gezicht een relatief diep ‘gat’. Inmiddels gebruik ik dit nu een week. Mijn onzuiverheden trekken weg, mijn huid straalt meer en een van die diepe gaatjes is nu aan het wegtrekken. Ik ben zo blij!

Flesje kost nu iets meer dan 3 tientjes bij ICI Paris, ik gebruik het nu twee keer per dag (aangeraden wordt om het een keer te gebruiken). Volgens mij gaat dit potje dan echt maaaaaanden mee.
Grappig, ik schreef hier net over in een ander topic. Dit spul van Philosophy gebruik ik ook al heel lang. Omdat ik een wat drogere huid heb, gebruik ik het 2 a 3 keer per week ('s avonds) en doe er een jaar mee. Wel gebruik ik de dag erna een zonnebeschermer.
Het is een van de weinige producten die m'n huid stralender en egaler maakt, zeker in combinatie met de Olaz night elixer (die helaas uit de handel is gehaald).
Ook essences uit Japan en Zuid-Korea maken een verschil. Mijn huid valt zachter en minder droog als ik dit onder mijn crème smeer.
Wat eej leuk topic, die wil ik beter lezen. Om alvast eem bijdrage te doen, blijf niet ket bloedblaasjes op je gezicht rondlopen, ze zijn zo gemakkelijk te verwijderen bij een salon!
Heb de vit. C besteld!

Nog meer Koreaanse aanraders??
Iemand ervaring met een (droge) gezichtsolie? En hoe bevalt het?
Zodra het kouder wordt buiten heb ik bijna instant last van droge lippen en gebruik gedurende de dag ook balm. Wat voor mij heel goed helpt is kiss me tonight van philosophy, iedere nacht smeer ik mijn lippen hiermee in zodat het goed kan intrekken. Ik merk ook direct verschil als ik het vergeet als ik bijv op vakantie ga.
Ik heb voor mijn geverfde en opgelicht haar de Fibreplex van Schwarzkopf - FibrePlex - Nr. 3 Bond Maintainer besteld. Ik hoorde goede verhalen over Olaplex maar die vond ik te duur. Zijn er mensen met ervaring met Fibreplex?
ModuleX schreef:
04-11-2017 19:54
Iemand ervaring met een (droge) gezichtsolie? En hoe bevalt het?
Bedoel je om je make up te verwijderen? Ik had eerst olie uit een blikje van de Bodyshop. Prettig maar te vettig. Vervolgens in Japan DHC olie gekocht en dat is zoveel beter. Het haalt m'n make-up er goed vanaf en is ideaal om in m'n gezicht te masseren als ontspanning en krijg er een gezonde gloed van. Niet vettig. Pas geleden zag ik dat ICI Paris ook de DHC olie verkoopt en nog iets goedkoper dan in Japan.
Ik heb ook de Nuxe olie maar nog niet gebruikt.
Van clarins heb ik een poosje Huile Orchidée gebruikt. Maar uiteindelijk vond ik het niet heel prettig. De Cenzaa die ik nu gebruik vind ik veel fijner en heeft eigenlijk ongeveer dezelfde prijs

Ik had ook goede verhalen over de oOlaplex gehoord, en kwam bij de dm drogist ADD PLEX tegen. Ook een fijn product voor je geverfde haren.
Ik gebruik Olaplex maar vind het lastig te bepalen of mijn haar er anders slechter uit zou zien.
Sjarel schreef:
05-11-2017 18:53
Bedoel je om je make up te verwijderen? Ik had eerst olie uit een blikje van de Bodyshop. Prettig maar te vettig. Vervolgens in Japan DHC olie gekocht en dat is zoveel beter. Het haalt m'n make-up er goed vanaf en is ideaal om in m'n gezicht te masseren als ontspanning en krijg er een gezonde gloed van. Niet vettig. Pas geleden zag ik dat ICI Paris ook de DHC olie verkoopt en nog iets goedkoper dan in Japan.
Ik heb ook de Nuxe olie maar nog niet gebruikt.
Nee ik bedoel olie die je met dag/nachtcreme gebruikt, in plaats van serum onder je creme.
Ik zag laatst een reclame van een eyeliner met een soort van "stempel" waarmee je heel makkelijk een mooie wing mee zou kunnen "stempelen".

Weet iemand welk merk dat was? Misschien zelfs al iemand die het heeft uitgeprobeerd?
ModuleX schreef:
05-11-2017 20:42
Nee ik bedoel olie die je met dag/nachtcreme gebruikt, in plaats van serum onder je creme.
Ik heb die van Hauschka gebruikt.
Bearnaise schreef:
09-11-2017 10:43
Ik zag laatst een reclame van een eyeliner met een soort van "stempel" waarmee je heel makkelijk een mooie wing mee zou kunnen "stempelen".

Weet iemand welk merk dat was? Misschien zelfs al iemand die het heeft uitgeprobeerd?

Was dat deze? http://veracamilla.nl/2017/11/nieuwe-ri ... -eyeliner/
De reacties eronder zijn wel gemixt.
Mezcal schreef:
09-11-2017 12:18
Was dat deze? http://veracamilla.nl/2017/11/nieuwe-ri ... -eyeliner/
De reacties eronder zijn wel gemixt.
Yes!! Dat was hem! Dankjewel Mezcal. Ik kan wel een dikker lijntje hebben dus dat is geen punt.
Verkeerde pijler. :)

Wat ik een goed middel vind om je haar te ontpluizen is kokosolie. Eigenlijk is het een soort boter.
retrostar wijzigde dit bericht op 09-11-2017 17:28
88.65% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven