Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
helena2 schreef:
11-10-2017 17:37
Nog even een update over dat Vichy vitamine C-serum. Het is voor mijn huid echt superfijn! Ik heb best diepe rimpels in mijn voorhoofd (mimiek-rimpels dus, mmm, weer wat geleerd) en ik voel echt dat ze minder diep zijn.
Ik kan het eigenlijk niet echt geloven en moet regelmatig even voelen om te checken of het echt zo is. Snap niet hoe het kan, maar is echt zo. En mijn pigmentvlekken lijken ook al iets minder, maar die zie ik natuurlijk nog wel. Kan ook niet anders.
Volgens deze link moet/mag je het maar 10 dagen achter elkaar gebruiken. Hoe doe jij dat?
https://www.zorgvoormijnhuid.nl/vichy/l ... s9EALw_wcB
swaentje71 schreef:
21-10-2017 08:46
Volgens deze link moet/mag je het maar 10 dagen achter elkaar gebruiken. Hoe doe jij dat?
https://www.zorgvoormijnhuid.nl/vichy/l ... s9EALw_wcB
Ach, ik gebruik het gewoon elke dag. Zolang ik er geen irritatie oid van krijg zal het wel kunnen denk ik.
Anders is het straks niet meer goed en dat vind ik helemaal zonde. Daarvoor vind ik het echt te duur.
Wat ik mij wel afvraag; Als je met dat C-serum van Vichy stopt of het effect daarna ook meteen weer verdwijnt? Lijkt me dat het niet iets blijvends is wat je huid daadwerkelijk helpt of hoe zit dat? Eigenlijk zul je altijd moeten blijven smeren (wat dus eigenlijk niet mag?)
Ik snap trouwens nu waarom de Lash Princess mascara van Essence op dit moment zo populair is. :) Heb hem zelf gekocht en vind het echt een hele fijne mascara! Maakt mijn wimpers lang en ze kleven/klonteren niet aan elkaar. Voor die prijs echt de moeite waard.

De L'Oreal True Match foundation is ook een blijvertje. Waar ik bang was dat het zou schilferen op droge huid, doet hij dat gelukkig helemaal niet. Wel breng ik van tevoren al een crème aan, dus dat zou ook mee kunnen spelen. Hij is heel zuinig in gebruik en je ziet hem niet zitten eigenlijk. Oogt heel natuurlijk en de 1N Ivory is precies goed voor mijn bleke huid.
Brownietaart schreef:
22-10-2017 16:11
Wat ik mij wel afvraag; Als je met dat C-serum van Vichy stopt of het effect daarna ook meteen weer verdwijnt? Lijkt me dat het niet iets blijvends is wat je huid daadwerkelijk helpt of hoe zit dat? Eigenlijk zul je altijd moeten blijven smeren (wat dus eigenlijk niet mag?)
Mmm. Ik heb geen idee. Ik wil eigenlijk doorgaan tot mijn pigmentvlekken zo goed als verdwenen zijn.
Maar zou het kwaad kunnen dan, om het langer dan 10 dagen achter elkaar te gebruiken?
Ik heb een mail naar Vichy gestuurd met vragen. Als ik iets weet, laat ik het horen.
helena2 schreef:
22-10-2017 20:47
Ik heb een mail naar Vichy gestuurd met vragen. Als ik iets weet, laat ik het horen.
Ben benieuwd! Vind het toch wel interessant :-D Wel fijn dat het zo goed bij je helpt iig.
Op de site van Vichy staat niet dat je het maar een asntal dagen mag gebruiken. Lijkt me ook maar vreemd. Het duurt wel langer voordat b.v. pigmentvlekken verminderen.
https://www.vichy.nl/gezichtsverzorging ... 23307.aspx
[quote=Brownietaart post_id=27695357 time=1508681921 user_id=274093]
Ik snap trouwens nu waarom de Lash Princess mascara van Essence op dit moment zo populair is. :) Heb hem zelf gekocht en vind het echt een hele fijne mascara! Maakt mijn wimpers lang en ze kleven/klonteren niet aan elkaar. Voor die prijs echt de moeite waard.

Hij is ook echt altijd overal uitverkocht!
Net op de site gekeken en ik had geluk! Nog 1 op voorraad!
Donderdag kan ik hem ophalen, ben benieuwd!
Vandaag de koreaanse vitamine C binnen gekregen. Ik ben benieuwd! Zitten ook 3 proefmonstertjes bij. Leuk!
Ik ga eerst de Vichy opmaken, dan pas aan deze beginnen.
Over de lipstick:
Bij de mac gaven ze me het advies voor een donkere rood lippotlood. Dit werkt inderdaad heel goed.
Ze vonden ruby woo te droog voor me. Dat lippotlood werkt inderdaad heel goed, ik kan alle soorten rood die ik al had (van loreal veel) nu eerst opmaken en inderdaad, veel warmere kleur.
Ben aan het oefenen op dit soort lijnen :-) :

Afbeelding
Brownietaart schreef:
22-10-2017 16:18
Ik snap trouwens nu waarom de Lash Princess mascara van Essence op dit moment zo populair is. :) Heb hem zelf gekocht en vind het echt een hele fijne mascara! Maakt mijn wimpers lang en ze kleven/klonteren niet aan elkaar. Voor die prijs echt de moeite
Ja heb hem ook te pakken en hij wint het van de clinique die ik normaal gebruik.
Weet iemand in welk schap ik het Weleda haarmasker met haver kan vinden? Het is hier een paar keer genoemd en ik hoor er goede verhalen over, maar zowel bij Etos als Kruidvat kan ik het niet vinden in het schap met shampoo/conditioner/maskers.
Brownietaart schreef:
17-10-2017 19:37
Ooh had ik deze reactie maar eerder gezien. :cry: Heb net voor het eerst weer in het topic gekeken en heel toevallig net vanmiddag toch maar de True Match gekocht om uit te proberen.. Ben heel benieuwd. Het kan in ieder geval nooit veel erger zijn dan die ik hiervoor had, toen beging ik de fout om een matte foundation te kopen.

Iemand trouwens nog een budget tip voor een fijne primer of iets in de richting wat je onder foundation kan dragen en de huid een gezonde gloed geeft of hydrateerd? :-)
Ergens in het begin van dit topic vind je terug; de nivea after shave balsam (de light versie). Ja precies, die voor de mannen ;-) . En nee, je ruikt er niks van als je hem eenmaal op je gezicht hebt.

En ik weet nu ook weer waarom ik een paar maanden geleden stopte met lezen hier.... Laatste vier pagina´s en ik heb alweer een lijstje.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Muisje32 schreef:
25-10-2017 13:45
Weet iemand in welk schap ik het Weleda haarmasker met haver kan vinden? Het is hier een paar keer genoemd en ik hoor er goede verhalen over, maar zowel bij Etos als Kruidvat kan ik het niet vinden in het schap met shampoo/conditioner/maskers.
Holland &Barret, natuur winkels, Bol.com

Ik weet niet wat voor haar je hebt, maar mijn krullen werden er niet veel beter van.
Bovendien zit er een behoorlijk sterke geur aan. Beetje kruidig, daar moet je wel van houden
Brownietaart schreef:
22-10-2017 16:18

De L'Oreal True Match foundation is ook een blijvertje. Waar ik bang was dat het zou schilferen op droge huid, doet hij dat gelukkig helemaal niet. Wel breng ik van tevoren al een crème aan, dus dat zou ook mee kunnen spelen. Hij is heel zuinig in gebruik en je ziet hem niet zitten eigenlijk. Oogt heel natuurlijk en de 1N Ivory is precies goed voor mijn bleke huid.
Door dit topic ook de Lash Princess mascara gekocht. Kan de positieve berichten alleen maar beamen, echt een aanrader!
Always believe that something wonderful is about to happen.
Dat is exact wat ik wilde typen.
Het werkt gewoon echt!

Mijn zoontje zei vanochtend;'

Hey mama, jouw wimpers zitten tot helemaal boven!'

Dus missie geslaagd :-D
Emma95 schreef:
09-10-2017 13:37
Deze is het. Gebruik het al een paar maanden.
http://www.ebay.com/itm/PURITO-Pure-Vit ... SwCXxZuPsA
Weet je hoe sterk deze is?
Ik heb even voor je gekeken:10% vit. C en 84% hyaluronzuur. Er zit ook niacinamide in. Volgens Jetske Ultee een goed ingrediënt.
http://www.dr-jetskeultee.nl/niacinamide/
Heb je hier iets aan?
O, en de reactie van Vichy: “bel ons even”.
Nog geen tijd voor gehad. Ga ik nog doen.
Dank je wel, heb er zeker wat aan!
Ksenija schreef:
27-10-2017 21:07
Dank je wel, heb er zeker wat aan!
En wat is je oordeel?
Ik vond nog een review van de Purito vitamine C.
Ik heb de advanced versie. Daar zit volgens mij nog meer vitamine C in. Dat is die van het linkje ergens hiervoor.

Van de Snail Repair heb ik priefjes gekregen. Die is ook fijn. Al klinkt snail een beetje eng.

http://ohmybrush.com/2016/09/review-pur ... vanced-91/
Wat ik alleen niet snap: deze advanced versie heeft 94% vit. c + hyaluronzuur, met 89% hyaluronzuur zie ik op de verpakking. Er staat niet bij hoeveel vitamine c erin zit, maar een simpele rekensom leert dat dat dus maar 5% is. Terwijl in de mijne, dus niet de advanced, 10% in zit.
Waarom is het dan advanced?
Geen idee. Er zit nog veel meer in behalve vitamine C. Misschien is dat verbeterd.
In elk geval vind ik het een heel fijn serum..
Echt beginnen met een paar druppels, want je voelt het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven