Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Ksenija schreef:
09-11-2017 12:10
Ik heb die van Hauschka gebruikt.
Hoe beviel die?
Serendipety schreef:
30-10-2017 10:58
Hebben jullie tips hoe je een wimpertang gebruikt?

Na het gebruik van het kruitvat wimperserum en Essence Lash Princess heb ik mooie lange wimpers, die recht uit staan :lol:

Ik krul tegenwoordig mijn kaarsrechte wimpers met een theelepeltje. Voorheen jaren een wimperkrultang gebruikt, maar het resultaat was toch altijd wat hoekig. Met het lepeltje krijg ik een mooie krul die met waterproof mascara de hele dag blijft zitten.
Filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=Mm0XkjQ2xtM
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-11-2017 09:46
Reden: ivm spam
96.86% gewijzigd
Wojciech schreef:
13-11-2017 09:18
Je werk is erg goed en ik waardeer je en spring voor wat meer informatieve berichten. Bedankt voor het delen van deze geweldige informatie met ons
dragon ball super episode 116

?????
Frietmetmayo schreef:
04-11-2017 08:00
Heb de vit. C besteld!

Nog meer Koreaanse aanraders??
Ik heb sinds kort de Neogen bio peel gauze peeling lemon. Er zitten 30 pads in een potje, de pads hebben een grovere en een zachte kant. Het zijn een soort envelopjes waar je je vingers in doet en dan zachtjes over je huid wrijven. Eerst de ruwe kant en dan de zachte. Daarna afspoelen met lauw water.

Heb een heel mooi zacht velletje nu, ik gebruik het 1 keer per week. Er is ook een groene thee variant en een rode wijn variant :)
dutchsuzanne schreef:
13-11-2017 10:05
Ik heb sinds kort de Neogen bio peel gauze peeling lemon. Er zitten 30 pads in een potje, de pads hebben een grovere en een zachte kant. Het zijn een soort envelopjes waar je je vingers in doet en dan zachtjes over je huid wrijven. Eerst de ruwe kant en dan de zachte. Daarna afspoelen met lauw water.

Heb een heel mooi zacht velletje nu, ik gebruik het 1 keer per week. Er is ook een groene thee variant en een rode wijn variant :)

Net gegoogled. Ziet er goed uit!!

Ga deze ook gewoon bestellen 😳 verder nog iets wat ik zeker moet proberen?!?!
In de herfst/winter krijg ik altijd last van een droge trekkerige huid, ik heb ook een hele rode gevoelige huid die niet snel 'gevoed' is. Laatst heb ik een facial van dermalogica gehad en allerlei producten gekocht, en ik moet zeggen dat het ontzettend goed werkt. Mijn huid voelt eindelijk rustig, is glad en ziet er veel egaler uit. Enige nadeel is dat het vrij dure producten zijn, dus ik zou het alleen doen als je echt problemen hebt met je huid.
Fijnste producten zijn de ultracalming serum & ultracalming barrier repair.
Ik krijg echt veel complimenten over m'n wimpers sinds ik de befaamde mascara gebruik.
Al gebruik ik ook nog steeds het wimper serum.

Mannen en vrouwen vragen of het m'n echte wimpers zijn!
https://www.kruidvat.nl/olaz-anti-wrink ... /p/4202444

Is de de befaamde ooggel van Olaz?
Zo ja, dan nu 1+1 bij Kruidvat!
O, ik ben nog op zoek naar een fijne ooggel of creme. Dus als ie fijn is, dan probeer ik hem eens.
Ik krijg op vakantie of na een dag flink shoppen 9 van de 10x blaren omdat ik veel meer loop dan normaal denk ik. Maakt niet uit of ik nieuwe of oude schoenen aan heb. Blaren pleisters blijven nooit goed zitten bij mij, doorprikken helpt amper. Toen hoorde over Gehwol voetcreme speciaal voor vermoeide voeten en de creme belooft blaarvorming te voorkomen. Wow het werkt echt! Op vakantie helemaal geen blaren gehad en toch iedere dag heel veel kilometers gelopen, trap op, trap af, berg op berg af op mijn nog niet zo goed ingelopen schoenen.
Aardbeitje2805 schreef:
13-11-2017 08:45
Ik krul tegenwoordig mijn kaarsrechte wimpers met een theelepeltje. Voorheen jaren een wimperkrultang gebruikt, maar het resultaat was toch altijd wat hoekig. Met het lepeltje krijg ik een mooie krul die met waterproof mascara de hele dag blijft zitten.
Filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=Mm0XkjQ2xtM
Wat grappig! Ga ik eens proberen.
Ik gebruik ook oogcreme uit Korea.
De tubetjes van Mizon. Trekt snel in, irriteert niet en is niet vettig.

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... e&_sacat=0
Iemand ervaring met de beautyblender?
Zebra123 schreef:
17-11-2017 08:33
Iemand ervaring met de beautyblender?

Niet met de 'echte', maar wel die van Real Techniques. Die vind ik heel fijn en is een fractie van de prijs. Ik haal 'm bij de Etos
Aardbeitje2805 schreef:
17-11-2017 09:14
Niet met de 'echte', maar wel die van Real Techniques. Die vind ik heel fijn en is een fractie van de prijs. Ik haal 'm bij de Etos

Die gebruik ik ook inderdaad, superzacht en heel fijn in gebruik.
Ik heb al paar keer de vraag gekregen of ik iets aan mijn wimpers heb laten doen, en elke keer kan ik alleen maar het superlash serum van Kruidvat aanbevelen. Lang volhouden, maar werkt echt!
Voor mijn dochters, voor in de schoen, essence nagelpoeder gekocht waardoor je nagels een metallic glans krijgen.
Afbeelding

Het werkt best goed. Het mooist als je er bij de kleurtjes eerst een donkere nagellak onder doet.
Maar het is wel hele fijne poeder en dat zit al snel overal.
De lak die je erbij kunt kopen voor eroverheen, is volgens mij niks speciaals. Een gewone topcoat kan denk ik ook.
Het ziet er wel gaaf uit, vooral die zilveren vind ik.
Leuk die verhalen over lange wimpers!
Vroeger was ik nog speciaal met mijn natuurlijk lange wimpers, maar nu heeft iedereen ze :-D
Wat is het stil hier 😂
Als je wint heb je vrienden...
Ik lees altijd reviews voordat ik een produkt koop en zoek de ingredienten op.
Nu kwam ik deze site tegen, van Paula Begouin, de Amerikaanse Jetske Ultee.
Je kan op merk zoeken en dan per produkt kijken of het het geld waard is en wat de ingredienten zijn. Heel handig.
The Ordinary staat er ook bij.
Valt me wel op dat veel dure merken helemaal niet zo geweldig zijn als ze beloven.

https://www.beautypedia.com/skin-care-r ... l-Products
Klinkt handig Emma! Ik ga het eens bekijken.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een betaalbaar oogschaduw palette met warme oranjeachtige tinten. Herfstkleuren zeg maar.

Iets in deze aard:

Afbeelding

Vooral de middelste kleuren vind ik mooi, maar toch net iets te duur naar mijn zin. Kent iemand per ongeluk een alternatief met een zachter prijsje?
Catrice precious copper? http://www.catrice.eu/fileadmin/catrice ... b87906.png
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
nederlandsevrouw schreef:
08-12-2017 11:47
Catrice precious copper? http://www.catrice.eu/fileadmin/catrice ... b87906.png
Wacht ik plak hem even:

Afbeelding

Ik denk dat ik hem nog te roze vind, maar ook heel mooi!
De Etos heeft het merk John van G.
Je kunt een leeg magnetisch doosje kopen er er dan losse oogschaduwblokjes bij kopen. Er zijn heel veel kleurtjes. Dan heb je precies wat je nodig hebt.
En het is erg mooie en goede oogschaduw vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven