Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken



Mijn bijdrage:



- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.



- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.



Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
lisa198 schreef:
14-01-2018 17:24
Nee koop geen epileerveer voor je snor! Het doet zo’n ontzettend veel pijn en er lijkt geen eind aan te komen. Ik hars het nu zelf met harsstrips van de Etos en dat werkt heel goed.
O, dat klinkt wat minder fijn...
Ik kan wel tegen wat pijn hoor, maar fijn is het natuurlijk niet. Ik kon hem nergens vinden in ons dorp, dus was van plan verder te zoeken. Maar twijfel ook een beetje door de reviews!

Harsen durf ik dus niet meer, nadat ik vel meetrok. Dat was erger dan wat haartjes!

Dus ik zoek een alternatief.

Maar een epileerapparaat is dus ook fijn?
Ik zie net dat Yves Rocher 50% korting heeft op alles, dus denk ik dat ik toch maar even bij die winkel langsga komende week :-)
Iemand tips voor fijne YR producten? Ik heb er een keet nagellak gekocht die eigenlijk heel goed was, verder geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Bearnaise schreef:
08-01-2018 16:35
Thx! Ik was het inderdaad ook gaan opzoeken. Geen van die steden in mijn buurt. :-( Dan ben ik minstens een uur onderweg. Dan betaal ik beter €6,- verzendkosten :D
Even een gokje aan welke kant van het land je dan woont, maar in Maastricht is er een winkel van Lush.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
HasseSimonsdochter schreef:
13-01-2018 12:33
Bedankt ik ga es kijken

En check dan ook op youtube de dames van Pixiwoo:
https://www.youtube.com/user/pixiwoo
Alle reacties Link kopieren
Yves Rocher;
de twee fases oogreiniging, half wit half blauw flesje, met een of andere blablabloem
de kokosgeurlijn, douchegel en bodylotions (je kunt mini's uitproberen)
alles van Monoii (ook zo'n tropisch geurtje) make-up is niet slecht inderdaad

maar dat van die 50% korting is een marketingtruc die zowat altijd voortdurend is... of via de post of via de website
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
15-01-2018 09:02
Yves Rocher;
de twee fases oogreiniging, half wit half blauw flesje, met een of andere blablabloem
Ja, dat is inderdaad een goeie! Al meerdere flesjes van verbruikt, binnenkort voorraad maar es aanvullen :)
MrsNiceGuy schreef:
15-01-2018 00:23
Even een gokje aan welke kant van het land je dan woont, maar in Maastricht is er een winkel van Lush.
Goed gegokt! :-D Maar ook dat is nog een uurtje rijden. Eindhoven was nog een goede optie geweest, maar daar hebben ze er geen.
Alle reacties Link kopieren
Oooow, laat maar, die epileerveer :lol:
Ik heb ook een Braun epilator, misschien zit daar idd wel een opzetstuk bij voor mijn gezicht, ik moet dat zakje eens opzoeken...
Alle reacties Link kopieren
hebben jullie nog goede ideeën voor als je lipgloss nog lang niet op is maar je gewoon niet meer bij de laatste centimeter kan komen?

(schudden heb ik al geprobeerd, op zijn kop en kant laten liggen ook)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
De stopper uit het flesje pulken, dan kun je er met je applicator veel dieper in.
Alle reacties Link kopieren
Aardbeitje2805 schreef:
15-01-2018 08:44
En check dan ook op youtube de dames van Pixiwoo:
https://www.youtube.com/user/pixiwoo
Verdorie, nu wil ik Botox :-D.

Bedankt voor de link, zitten een aantal mooie, draagbare (en goed gedemonstreerde) looks bij die ik zelfs aandurf.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal aankopen nav dit topic gedaan en dit zijn mijn bevindingen:
False lash princess mascara: Super tevreden! En veel bugetvriendelijker dan mijn favo Lancome mascara.

Weleda Haver haarmasker : Brr nee niks voor mij, onprettige textuur/geur, en geen resultaat. Ik houd het bij Olaplex en Guhl conditioner.

Vitis whitening tandpasta: Fijne tandpasta, zie niet hele schokkende resultaten, maar baat het niet, dan schaadt het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
ainne schreef:
15-01-2018 13:10
Oooow, laat maar, die epileerveer :lol:
Ik heb ook een Braun epilator, misschien zit daar idd wel een opzetstuk bij voor mijn gezicht, ik moet dat zakje eens opzoeken...
Je moet het smalste opzetstuk hebben!
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
15-01-2018 13:39
hebben jullie nog goede ideeën voor als je lipgloss nog lang niet op is maar je gewoon niet meer bij de laatste centimeter kan komen?

(schudden heb ik al geprobeerd, op zijn kop en kant laten liggen ook)
Klinkt misschien gek, maar uitzuigen! Niet helemaal tot het einde wachten dus, want dan ben je al te laat.
Alle reacties Link kopieren
hahaha @kip, ik denk dat ik dan toch net te lang gewacht heb want het lukte niet
(ik heb nu wel zo'n kardashiansmoeltje :lips: zal wel tijdelijk zijn ;-) )
Maar goed, weet ik dat voor de volgende keer.... ik ga nu maar Monica's tip proberen

ps; @lemoos; botox is inderdaad fijn (mits echt goed gedaan)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
lola-lily schreef:
11-01-2018 14:54
Iemand ervaring met de bourjois healthy mix foundation?
Ik! Prima foundation, dekkend maar geen plamuur, tikje glans maar niet vettig, echt fijn voor die prijs.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Very__Cherry schreef:
16-01-2018 08:48
Ik! Prima foundation, dekkend maar geen plamuur, tikje glans maar niet vettig, echt fijn voor die prijs.
Hier nog een fan van de Healthy mix. Er is tegenwoordig ook een gel-versie, die vind ik wat minder mooi dekken.
.
anoniem300720171501 schreef:
18-07-2017 12:49
Voor degenen die de producten van the ordinairy gebruiken, merken jullie verbetering van de huid?

Ik ben nu 1,5 maand aan het smeren, maar helaas bemerk ik geen verbetering tov van andere merken. De prijzen zijn gelukkig niet hoog, dus was het proberen waard. Maar had de hoop dat het de huid zou verstrakken.
Ik gebruik de produkten nu 10 dagen en merk ook geen verschil. Ik heb ook gemaild met ze, omdat ik er pas later achterkwam dat op mijn potje salcylic acid 2% het woord solution staat. Wat dus eigenlijk zo goed als niks betekend, want ze kunnen er dan een miljoenste deeltje indoen en deze alsnog verkopen met het woord erin. Terwijl je het idee hebt dat je een 2% werkend actief ingredient hebt. Dus baalde dat ik er pas achter kwam, nadat ik het gekocht heb.
Maar goed, nog geen magic waargenomen dus.

Ik heb een flesje salicylic acid om te exfolieren en een flesje met niacinamide 10% met zink wat de huid zou kalmeren en roodhuid en onrust vermindert. Zowel van exfolieren merk ik niks en mijn huid is ook niet minder onrustig of rood. Dus tja.
Alle reacties Link kopieren
lola-lily schreef:
11-01-2018 14:54
Iemand ervaring met de bourjois healthy mix foundation?
Yes, ik sluit me aan bij de dames voor mij. De poeder is ook heel fijn.
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
17-01-2018 18:44
Ik gebruik de produkten nu 10 dagen en merk ook geen verschil. Ik heb ook gemaild met ze, omdat ik er pas later achterkwam dat op mijn potje salcylic acid 2% het woord solution staat. Wat dus eigenlijk zo goed als niks betekend, want ze kunnen er dan een miljoenste deeltje indoen en deze alsnog verkopen met het woord erin. Terwijl je het idee hebt dat je een 2% werkend actief ingredient hebt. Dus baalde dat ik er pas achter kwam, nadat ik het gekocht heb.
Maar goed, nog geen magic waargenomen dus.

Ik heb een flesje salicylic acid om te exfolieren en een flesje met niacinamide 10% met zink wat de huid zou kalmeren en roodhuid en onrust vermindert. Zowel van exfolieren merk ik niks en mijn huid is ook niet minder onrustig of rood. Dus tja.
Mijn huid is echt veel rustiger met die niacinamide met zink. En als ik een puistje voel opkomen, is het maar heel klein en snel weg.
Ik gebruik het in combinatie met een exfoliant van Jetske Ultee en ik ben echt heel tevreden!
Vanmiddag de healthy mix foundation aangeschaft, ziet er veelbelovend uit 😃
winterqueen schreef:
17-01-2018 19:51
Yes, ik sluit me aan bij de dames voor mij. De poeder is ook heel fijn.
Ha grappig, die gebruik ik ook. Het is zo'n standaard onderdeel geworden dat ik 'm vergeten was.
Dus, allen: koopt Bourjois healthy mix foundation en poeder.
:).
De kleuren zijn ook erg mooi trouwens. Niet vreselijk roze.
Alle reacties Link kopieren
Piratesse schreef:
17-01-2018 21:40
Ha grappig, die gebruik ik ook. Het is zo'n standaard onderdeel geworden dat ik 'm vergeten was.
Dus, allen: koopt Bourjois healthy mix foundation en poeder.
:).
De kleuren zijn ook erg mooi trouwens. Niet vreselijk roze.
Nou, dat is dus precies wat ik er zo mooi aan vind. Ik heb een hele lichte huid met veel roze. Ik gebruik de lichtste kleur en die is wat gelig, dus dat gaat de roodheid wat tegen.

Oh, en het ruikt lekker (vind ik).
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds enorm tevreden over the ordinary producten: niacamide zink, cafeinne solition advanced reinoid en rosehipoil. De serumfoundation was ook fijn maar mijn huid is zo egaal die heb ik niet nodig. Gebruik alleen wat bronzer cremeblush en concealer onder de ogen. Ik hoop dat wat makeup betreft glossier snel naar nl verzendt. Ik wil heel graag de blush en concealer daarvan proberen.
lola-lily schreef:
17-01-2018 20:18
Vanmiddag de healthy mix foundation aangeschaft, ziet er veelbelovend uit 😃
Ik vandaag :proud: Nou, eigenlijk de healthy balance powder.

Ik kon wel een cadeautje gebruiken en toen ik nadacht over wat ik kon kopen voor mezelf dacht ik aan dit topic. Aangezien ik nu best een mooie huid heb, heb ik ook niet meer zo'n dekkende producten nodig. Dus een poeder is dan ideaal.

Nou ik ben benieuwd! :thumbsup:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven