Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken



Mijn bijdrage:



- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.



- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.



Jullie nog toevoegingen en tips?
Een update wat ik uit dit topic heb gebruikt:
- Vitis tandpasta; merk geen verschil dus weer terug naar Zendium
- Weleda havermasker; wel tevreden over met mijn fijne haar. Andrelon kokosconditioner maakt het wat gladder.
- L'Oréal Paradise mascara; prima mascara
- Mac strobe Cream; een blijver voor natuurlijke glans
- Bourjous healthy mix; iets te dik voor mij. Hou niet van foundation gevoel. De glans is wel mooi.
-Decubal crème; geen poespas maar prima hydraterend creme
- Olaz night elixer; uit de handel, helaas. Regenerist is ook prima.
- Philosophy turbo c poeder; al jaren favoriet. Mengen met serum.

Andere favorieten:
- Rimmel breathable foundation; voelt heel licht en ziet er natuurlijk uit. Lichte dekking. Beetje hetzelfde als Mac Face and Body. Gebruik soms maar een klein beetje bij m'n wangen.
- Nars tinted moisterizer; zit fijner dan foundation en fijn voor in de winter. Lichte dekking.
- Kat von D eyeliner; blijft zitten als een huis
- Weleda, iets met naturals shampoo; nu even een andere shampoo maar nee, ik wil deze gewoon weer. Zonder sulfaten en siliconen.
- Kat von D light and shade eyeshadow palette; koele, warme en neutrale mattinten
- Catrice wenkbrauwenpoeder; geeft meest natuurlijke effect
- Hada Labo essence; geen droge huid meer sinds ik dit na de toner gebruik
- Lululun of andere sheetmasks; huid wordt er lekker zacht van
syvon schreef:
14-01-2018 23:17
Ik zie net dat Yves Rocher 50% korting heeft op alles, dus denk ik dat ik toch maar even bij die winkel langsga komende week :-)
Iemand tips voor fijne YR producten? Ik heb er een keet nagellak gekocht die eigenlijk heel goed was, verder geen idee.
Vanille noir parfum als je van vanille houdt.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag de epileerveer van de action gebruikt. Het is even wennen, maar ik ben blij! Vind hem prima werken en geen rode of beschadigde bovenlip meer!
Bedankt voor de tip.
Alle reacties Link kopieren
@Helena2; doet het niet enorm zeer? Lijkt me echt pijnlijk hoor.
Alle reacties Link kopieren
Vond het wel meevallen. Maar ik heb het dus een paar weken geleden geharsd, dus er zaten niet veel en geen lange haren. Maar die er zaten zijn nu weg, zonder harsen.
Alle reacties Link kopieren
gemini2009 schreef:
18-01-2018 21:12
@Helena2; doet het niet enorm zeer? Lijkt me echt pijnlijk hoor.
Ik vind het niet enorm zeer doen. Maar je moet het bij houden als er teveel haren zitten doet het wel wat meer zeer maar is echt wel te doen.
Alle reacties Link kopieren
Gayacat schreef:
18-01-2018 20:13
Een update wat ik uit dit topic heb gebruikt:
- Vitis tandpasta; merk geen verschil dus weer terug naar Zendium
Ik had van de Vitis ook meer whitening verwacht, las hier dat sommige gebruikers zelfs de vraag kregen of ze hadden laten bleachen.

Ik ben nu bijna eind mijn eerste (grote) tube en ik vind het wel verschil maken.
Het duurde een pak langer dan ik had verwacht, maar ik had 1 snijtand die wat ik ook deed een stuk geler was dan de rest van mijn tanden en dat verschil is toch heel wat minder geworden, terwijl ik verder niet anders of vaker ben gaan poetsen.

Hier dus niet die hele spectaculaire resultaten maar de Vitis blijft er dus wel in, de volgende tube ligt al klaar :)
Vanmorgen heb ik de bourjois healthy balance powder gebruikt zonder foundation.

Perfect voor dagelijks gebruik! De foundation komt voortaan enkel nog tevoorschijn voor feestjes of een avondje weg. (Alhoewel... )
Als je enkel de normale kleurverschillen in de huid wilt wegpoederen is dit een goede keuze. Van zodra je toch te maken hebt met wat problemen is dit product fijn om af te poederen bovenop je foundation.

Als je hem op doet ruik je zachte fruitgeuren. Dat vind ik persoonlijk wel fijn ondanks het feit dat dat meteen de aanwezigheid van parfum verraadt.

Het werkt matterend en voelt zacht en licht aan op de huid. Het ziet er subtiel uit.

Ik vind het een fijn product voor die prijs. Die blijft erin voor mij.
MonicaG schreef:
19-01-2018 08:57
Ik had van de Vitis ook meer whitening verwacht, las hier dat sommige gebruikers zelfs de vraag kregen of ze hadden laten bleachen.

Ik ben nu bijna eind mijn eerste (grote) tube en ik vind het wel verschil maken.
Het duurde een pak langer dan ik had verwacht, maar ik had 1 snijtand die wat ik ook deed een stuk geler was dan de rest van mijn tanden en dat verschil is toch heel wat minder geworden, terwijl ik verder niet anders of vaker ben gaan poetsen.

Hier dus niet die hele spectaculaire resultaten maar de Vitis blijft er dus wel in, de volgende tube ligt al klaar :)
Toevallig heb ik ook een wat gelere snijtand ertussen zitten. Misschien moet ik het nog een tube geven.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
15-01-2018 21:01
Verdorie, nu wil ik Botox :-D.

Bedankt voor de link, zitten een aantal mooie, draagbare (en goed gedemonstreerde) looks bij die ik zelfs aandurf.

Haha, heb ik ook, botox :lol: (eens in de 5 maanden een beetje in de fronsrimpel!)
Alle reacties Link kopieren
Die bourjois poeder; dekt deze wel?met name dan de grotere poriën? Vind namelijk dat sommige poeders zo erg in de poriën gaan zitten zodat je deze zo goed ziet zitten .
Frietmetmayo schreef:
19-01-2018 12:46
Die bourjois poeder; dekt deze wel?met name dan de grotere poriën? Vind namelijk dat sommige poeders zo erg in de poriën gaan zitten zodat je deze zo goed ziet zitten .
Ik ben speciaal voor jou nog eens kritisch naar mijn gezicht gaan kijken in de spiegel. Want dat is een goede vraag inderdaad. Dat heb je namelijk snel.

Maar eigenlijk zie je niet dat ik poeder op mijn gezicht heb. Enkel een zachte zweem.

Op mijn wangen heb ik vrij grote poriën maar daar heeft het poeder zich na een voormiddag nog steeds niet in samengeklit.

Dus ik denk dat ik mag stellen dat het vrij mooi dekt en niet gewoon in de poriën gaat zitten.

Ik ben letterlijk nagenoeg met mijn neus tegen de spiegel gaan staan. Daaruit concludeerde ik wel dat ik nog eens een neusstrip moet gebruiken :proud:
Alle reacties Link kopieren
Bearnaise schreef:
19-01-2018 13:00
Ik ben speciaal voor jou nog eens kritisch naar mijn gezicht gaan kijken in de spiegel. Want dat is een goede vraag inderdaad. Dat heb je namelijk snel.

Maar eigenlijk zie je niet dat ik poeder op mijn gezicht heb. Enkel een zachte zweem.

Op mijn wangen heb ik vrij grote poriën maar daar heeft het poeder zich na een voormiddag nog steeds niet in samengeklit.

Dus ik denk dat ik mag stellen dat het vrij mooi dekt en niet gewoon in de poriën gaat zitten.

Ik ben letterlijk nagenoeg met mijn neus tegen de spiegel gaan staan. Daaruit concludeerde ik wel dat ik nog eens een neusstrip moet gebruiken :proud:

Kijk daar heb ik wat aan!

Ga hem morgen ook kopen 😃
Na twee dagen gebruiken ben ik tevreden over de bourjois foundation!!
Alle reacties Link kopieren
Kip80 schreef:
15-01-2018 22:25
Je moet het smalste opzetstuk hebben!
Ok gevonden! Kin gedaan dat ging goed, maar ik durfde mijn snor niet te doen haha. Zag dat er ook een scheerkopje bijzit (heb hem al eeuwen maar doe alleen mijn benen), misschien is dat een idee, maar ben bang voor stoppels!!
Alle reacties Link kopieren
Echt heel grappig, ik gebruik die Bourjois poeder echt al jaren zonder erbij na te denken en nu is ie door dit topic gewoon enorm hip! ;-)
Winter is coming...
Jep.. enkel echte itgirls gebruiken Bourjois poeder. :proud: :-* :photo:
Iemand ervaring met harsstrips van Kruidvat eigen merk? Ik heb heel gevoelige huid en wil ze met name dan gebruiken voor bikini lijn.
Alle reacties Link kopieren
Iets anders... gezien de hoeveelheid berichten; vinden jullie het ook al tijd voor een 2.0 topic? Of gaan we gewoon nog even door?
Alle reacties Link kopieren
Reactie op de Vitis tandpasta, ik ben nu bezig met de 2de tube. De eerste had ik online gekocht de 2de bij etos. De 2de tube was kleiner dan de 1ste.ook is de tekst anders, de tube die ik online had gekocht was in het Engels. Misschien zit er toch iets van verschil in??
Mijn tanden worden zeker witter door het gebruik van Vitis tandpasta. Ik gebruik deze wel samen met een elektrische tandenborstel met een speciaal whitening tandenborstel kopje erop. Misschien maakt dat het verschil?
Frietmetmayo schreef:
21-01-2018 09:31
Iets anders... gezien de hoeveelheid berichten; vinden jullie het ook al tijd voor een 2.0 topic? Of gaan we gewoon nog even door?
500 reacties geleden heb ik dat wel eens gesuggereerd. :proud:

Strikje, geen ervaring met de harsstrips van kv. Wel met die neusstrips trouwens. Die vind ik super.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
21-01-2018 09:00
Iemand ervaring met harsstrips van Kruidvat eigen merk? Ik heb heel gevoelige huid en wil ze met name dan gebruiken voor bikini lijn.
Ik heb wel ervaring met de harsstrips voor het gezicht van het kruidvat. Die vond ik de eerste keer wel fijn, maar ze worden heel snel hard in de verpakking. Dus toen ik ze nog een keer wilde gebruiken, was het een soort harde hars geworden, die niet meer smolt als ik het opwarmde tussen mijn handen.
Dus ik verwacht dat de grotere harsstrips ook zo zullen zijn, maar die heb ik dus nog nooit gebruikt.
Ik vind die van veet veel fijner.
helena2 schreef:
21-01-2018 21:51
Ik heb wel ervaring met de harsstrips voor het gezicht van het kruidvat. Die vond ik de eerste keer wel fijn, maar ze worden heel snel hard in de verpakking. Dus toen ik ze nog een keer wilde gebruiken, was het een soort harde hars geworden, die niet meer smolt als ik het opwarmde tussen mijn handen.
Dus ik verwacht dat de grotere harsstrips ook zo zullen zijn, maar die heb ik dus nog nooit gebruikt.
Ik vind die van veet veel fijner.
Zelfde ervaring hier, ze worden erg snel hard en zijn dan onbruikbaar. Verder vind ik met harsen dat je duidelijk meer last hebt van ingegroeide haartjes, daarom ben ik overgestapt op epileren. Jawel, met de hand, met een pincet ja :lol: Werkt als een tierelier en nooit meer irritatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij de bikinilijn juist altijd ingegroeide haren als ik ze eruit trek. Eerst rode stoppels, dan ingegroeide haren en ontstekingen. Irritant!
Epileer jij je hele bikinilijn met een pincet? Daar zou ik een heel weekend mee bezig zijn :-D
Helena, als je dat bijhoudt ben je met 10 minuten per 2 weken wel klaar.
Ik epileer het zodat er nog een streepje in midden overblijft. En niet de schaamlippen maar echt alleen van driehoek naar steeepje zeg maar. De rest scheer ik om de paar dagen.

Aanvulling: je moet de haartjes er met de groeirichting mee uit trekken hè, niet er tegenin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven