Werkt product x echt? (Deel 2)

maandag 22 januari 2018 om 08:41
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
woensdag 15 augustus 2018 om 23:16
Ja eindelijk een echt goede betaalbare waterproef oog make-up reiniger!!!
https://www.nivea.nl/shop/nivea-micella ... 70061.html
https://www.nivea.nl/shop/nivea-micella ... 70061.html
Als je wint heb je vrienden...
donderdag 16 augustus 2018 om 08:40
Kunstenkitsch schreef: ↑12-06-2018 15:46Elisia, waar koop je dat? Ik heb enorme last van melasme en ben bijna wanhopig, zo lelijk voel ik me met al die vlekken.
Skins Cosmetics verkoopt het online en in hun winkels.
Het is ook verkrijgbaar online, hier kocht ik het ook voordat Skins het ging verkopen:
https://www.newpharma.nl/brands/caudali ... 69-12.html
zaterdag 1 september 2018 om 12:02
Bij mij werkt dat gewoon hoor!Muisje32 schreef: ↑03-07-2018 13:36Wat vinden jullie de beste zelfbruiner voor het gezicht? Zat te denken aan de Collistar drops maar las hier dus net dat deze bij iemand helemaal niets doen?
Mijn lichaam is nu weer heerlijk gebruind, maar mijn gezicht blijft op de een of andere manier maar bleek (behalve 2 grote pigmentvlekken pfff).
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 1 september 2018 om 12:48
Ik ben benieuwd naar de Collistar Drops. Zie jij geen bruine vlekken op je handdoek bijvoorbeeld als je je gezicht hebt gewassen?

zaterdag 1 september 2018 om 13:01
Nog nooit meegemaakt. Ik meng die drops met dagcrème. Als ik dan geen foundation of cc Cream gebruik, heb ik s’avonds alleen mascara op de reinigingsdoekjes zitten.
zaterdag 1 september 2018 om 15:48
Ipl-ervaring: ik heb de zomervakantie mijn bikinilijn niet eens hoeven bekijken omdat het daar zo traag groeit inmiddels. Buiten mijn bikinibroekje groeit al tijden lang niks meer, onder het stof wel nog eens wat met tijd en wijle, maar dat kan ik dan eenvoudig weghalen met een scheermesje zonder er als een geplukte kip uit te zien (bij scheren altijd veel last van bultjes. Ik kon ook hoogstens 2 keren in een week gaan zwemmen. Te vaak scheren leidde tot zo’n bobbeligheid en roodheid dat dát waarschijnlijk meer ogen zou uitnodigen bij het zwemmen om naar ‘the area’ te kijken dan wanneer ik haartjes zou laten staan)
Ik ben dus zeer zeer zeer tevreden alhoewel ik hartelijk geloof dat alles terugkomt als je voor lange tijd niet meer ipl-t
Ik ben dus zeer zeer zeer tevreden alhoewel ik hartelijk geloof dat alles terugkomt als je voor lange tijd niet meer ipl-t

oke, stel dat je moet kiezen: de badkamer poetsen of sporten, welke serie zou je dan kijken?

maandag 3 september 2018 om 22:00
Geen idee of het hier al gepost is maar met mijn moeilijke huid, zeer gevoelig en snel verstopte poriën, merk ik dat de Lancôme teint Idols ultra wear 24h mijn huid echt goed doet. M’n huid wordt er zachter van en raakt niet verstopt. Het spul blijft super zitten en de kleur is prachtig.
Ik snap niet waarom ik ook alweer ooit andere heb gekocht nadat ik deze had ontdekt....
Ik snap niet waarom ik ook alweer ooit andere heb gekocht nadat ik deze had ontdekt....
woensdag 5 september 2018 om 12:57

donderdag 6 september 2018 om 23:00
Ja slim joh, massaal dat spul blijven gebruiken dat om goede redenen uit de handel is gehaald

Ik snap het echt niet, waarom zo achteloos met je ogen omgaan. Je hebt er maar 2 he.
Ik denk altijd maar dat degenen die het toch blijven gebruiken vast geen ervaring hebben met oogproblemen / (gedeeltelijke) blindheid.... fijn voor diegenen. Maar echt zo achteloos, ik wou dat ik goeie ogen had, ik zou er nooit nodeloos risico mee lopen voor wat langere wimpers. Gebruik gewoon mascara of plak een keer wat neppers als je een avondje uit gaat ofzo.
vrijdag 7 september 2018 om 08:45
Hobbelster schreef: ↑06-09-2018 23:00Ja slim joh, massaal dat spul blijven gebruiken dat om goede redenen uit de handel is gehaald![]()
Ik snap het echt niet, waarom zo achteloos met je ogen omgaan. Je hebt er maar 2 he.
Ik denk altijd maar dat degenen die het toch blijven gebruiken vast geen ervaring hebben met oogproblemen / (gedeeltelijke) blindheid.... fijn voor diegenen. Maar echt zo achteloos, ik wou dat ik goeie ogen had, ik zou er nooit nodeloos risico mee lopen voor wat langere wimpers. Gebruik gewoon mascara of plak een keer wat neppers als je een avondje uit gaat ofzo.
Ik deel je mening eigenlijk wel.
Toen ik hier de eerste euforie-berichten las over dat spul dacht ik ook 'hebben'.
Maar vrij kort daarna kwamen de tegenberichten en toen bedacht ik me toch ook wel dat het toch het risico niet waard was.
En al helemaal als dingen uit de handel worden genomen, het gaat mààr om langere wimpers uiteindelijk...
vrijdag 7 september 2018 om 10:36
Heeft het niet gewoon met veranderende standaarden te maken? Nederland is vrij strikt volgens mij. Een hoop dingen die je in NL niet zo makkelijk kunt krijgen kun je in andere landen gewoon over the counter krijgen.
Woon zelf in Ierland en als mijn ouders hier zijn nemen ze altijd anti-grieppillen mee bijvoorbeeld en hydrocortisone kun je hier ook gewoon krijgen. Zelf neem ik Tretinoin uit Spanje mee (en mijn huid is prachtig, om on-topic te blijven
)
Ik heb de lash serum nooit gebruikt maar hier kun je ze wel kopen (duur!). Heb me er verder nooit in verdiept maar kan me zo voorstellen dat de ingrediënten dezelfde zijn als die van het Kruidvat.
Woon zelf in Ierland en als mijn ouders hier zijn nemen ze altijd anti-grieppillen mee bijvoorbeeld en hydrocortisone kun je hier ook gewoon krijgen. Zelf neem ik Tretinoin uit Spanje mee (en mijn huid is prachtig, om on-topic te blijven

Ik heb de lash serum nooit gebruikt maar hier kun je ze wel kopen (duur!). Heb me er verder nooit in verdiept maar kan me zo voorstellen dat de ingrediënten dezelfde zijn als die van het Kruidvat.
vrijdag 7 september 2018 om 13:26
"In 2018 raakte het populaire wimperserum in opspraak toen bekend werd dat er een medicijn in het middel zat: bimatoprost. Volgens de EU-wetgeving is bimatoprost officieel niet toegestaan als ingrediënt in cosmetische producten, enkel in medicijnen. Omdat bimatoprost een medicijn is, moet Kruidvat op de verpakking van het Superlash wimperserum officieel ook de bijwerkingen benoemen."Hobbelster schreef: ↑06-09-2018 23:00Ja slim joh, massaal dat spul blijven gebruiken dat om goede redenen uit de handel is gehaald![]()
De reden waarom het niet meer verkocht mag worden, vermoedelijk tijdelijk.
lees je in

vrijdag 7 september 2018 om 22:40
Ik heb me ingelezen.Takkie1 schreef: ↑07-09-2018 13:26"In 2018 raakte het populaire wimperserum in opspraak toen bekend werd dat er een medicijn in het middel zat: bimatoprost. Volgens de EU-wetgeving is bimatoprost officieel niet toegestaan als ingrediënt in cosmetische producten, enkel in medicijnen. Omdat bimatoprost een medicijn is, moet Kruidvat op de verpakking van het Superlash wimperserum officieel ook de bijwerkingen benoemen."
De reden waarom het niet meer verkocht mag worden, vermoedelijk tijdelijk.
lees je in![]()
https://www.nu.nl/overig/5292536/nuchec ... deren.html
Komende maandag wijdt Radar er een reportage aan;
https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/m ... elijkheid/