Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:MonkeyTown schreef op 14 april 2017 @ 17:47:

[...]

Wallen weg? Dat moet ik hebben, heb hiervoor nog niet hét (betaalbare)wondermiddel gevonden. Welke is het precies?https://www.bol.com/nl/p/ ... urcreme/9200000005249059/
quote:Sensheart schreef op 14 april 2017 @ 21:51:

[...]

https://www.bol.com/nl/p/ ... urcreme/9200000005249059/Bij de Etos deze weel 40% korting.
Tvp
quote:Emma95 schreef op 14 april 2017 @ 17:40:

Monica, nu staat het goede linkje er. Haal jij die andere even weg?Done
quote:yajes schreef op 14 april 2017 @ 22:01:

[...]

Bij de Etos deze weel 40% korting.Ik zie niets bij Etos.
Supertopic, leuk! Ik denk even na over producten waar ik tevreden over ben
quote:Sprookjesbos schreef op 14 april 2017 @ 20:34:

Gevraagd: Oh, en iets tegen blaren op de hiel. Winter of zomer, geef mij een paar ballerina's of lage All Stars en na vijf minuten heb ik maximaal blaren.Compeed, gewoon erop plakken voor je de schoenen aantrekt, wel precies op de goede plek. Pleister kun je dagen laten zitten, als je een blaar hebt voel je daar niks van. Als je de pleister eraf haalt doe je gewoon een nieuwe op als er een blaar onder zit
quote:Sensheart schreef op 14 april 2017 @ 23:06:

[...]

Compeed, gewoon erop plakken voor je de schoenen aantrekt, wel precies op de goede plek. Pleister kun je dagen laten zitten, als je een blaar hebt voel je daar niks van. Als je de pleister eraf haalt doe je gewoon een nieuwe op als er een blaar onder zit Ik gebruik gewoon van die Hansaplast huidtape. Dus goed hiel inplakken vooraleer je een blaar krijgt.
Dat spul van Benefit heb ik hier ergens liggen, toch maar eens openen dan maar!

Hansaplast gaat op het lijstje. Heb in de lage All Stars al van die soort kussentjes erin geplakt bij de hiel (geen gel, iets van stof ofzo, van de schoenenwinkel), maar toch weer een open hiel.

Nog een tip gevraagd: iets tegen striae, om het iets te vervagen.
quote:Cateautje schreef op 14 april 2017 @ 22:50:

[...]

Ik zie niets bij Etos.http://folder.etos.nl/wee ... 1715.actiefolder&ah_fee=0
quote:Sprookjesbos schreef op 14 april 2017 @ 23:13:

Hansaplast gaat op het lijstje. Heb in de lage All Stars al van die soort kussentjes erin geplakt bij de hiel (geen gel, iets van stof ofzo, van de schoenenwinkel), maar toch weer een open hiel.

.

Zoiets dus, maar zorg ervoor dat je de brede versie koopt, en niet de smalle. Die laatste blijft minder goed zitten.

quote:Sensheart schreef op 14 april 2017 @ 23:14:

[...]

http://folder.etos.nl/wee ... 1715.actiefolder&ah_fee=0

Ja, daar staat de dagcreme in, maar op de site is het niet te vinden en het is overal uitverkocht omdat het uit de verkoop gaat. Ze hebben een nieuwe en die heet regenerist, die anti wrinkle toestand gaat eruit.

Ik had hem ook wel gewild, maar kan hem nergens meer bestellen.
quote:Sprookjesbos schreef op 14 april 2017 @ 23:13:

Dat spul van Benefit heb ik hier ergens liggen, toch maar eens openen dan maar!

Nog een tip gevraagd: iets tegen striae, om het iets te vervagen.Lastig om eraan te komen, omdat het via thuisverkoop gaat (misschien online, nooit naar gekeken), maar de ´nertsolie´ van de Mylene is super. Ik heb hem gebruikt na een borstverkleining, geen littekens meer te zien. Striae op mijn buik is wel vervaagd, maar dochterlief heeft me erg zwaar mishandeld en weg gaan ze sowieso niet.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:Cateautje schreef op 14 april 2017 @ 23:33:

[...]

Ja, daar staat de dagcreme in, maar op de site is het niet te vinden en het is overal uitverkocht omdat het uit de verkoop gaat. Ze hebben een nieuwe en die heet regenerist, die anti wrinkle toestand gaat eruit.

Ik had hem ook wel gewild, maar kan hem nergens meer bestellen.

Ik zie hem nog wel in Amerika. Geloof alleen niet dat ze naar Nederland opsturen.

Zal nog eens kijken.
quote:Cateautje schreef op 14 april 2017 @ 23:33:

[...]

Ik had hem ook wel gewild, maar kan hem nergens meer bestellen.Ik wist niet wat je niet kon vinden, ik dacht de aanbieding an sich niet. Die regenerist is een serum of crème toch? Deze gel was eruit, nu weer terug. Ik heb het in de winkel gekocht en gevraagd of dit een magazijn restant was, maar volgens de verkoopster is het terug. Online kan ik het al maanden niet vinden, hopelijk nu weer terug
quote:Sensheart schreef op 15 april 2017 @ 00:39:

[...]

Ik wist niet wat je niet kon vinden, ik dacht de aanbieding an sich niet. Die regenerist is een serum of crème toch? Deze gel was eruit, nu weer terug. Ik heb het in de winkel gekocht en gevraagd of dit een magazijn restant was, maar volgens de verkoopster is het terug. Online kan ik het al maanden niet vinden, hopelijk nu weer terug

Dan ga ik er morgen eens achteraan.

Dank je.
Goedemorgen allemaal,

Ik heb recent een clarisonic gekocht; ik twijfelde al een poosje, maar toen ik een bon kreeg van Ici Paris en er was een 30% kortingsactie heb ik het toch maar gedaan.

Ik gebruik hem nu ongeveer een maand en ben er echt super blij mee! Ik heb een grcombineerde huid met meeeters op neus en kin en die zijn echt allemaal bijna helemaal compleet verdwenen (zie nu nog 2 mini kleintjes op mijn neus).

De pigmentvlekjes (door de zon) die op mijn rechter jukbeen zaten, zijn bijna helemaal weg en mijn huid ziet er in het algemeen gewoon echt zoveel beter uit!

Voor mij is dit dus echt een succesverhaal (en dat wilde ik toch even in dit topic delen, mochten er, net zoals ik, twijfelaars zijn).

Ik ga vanmiddag wat producten van the ordinary bestellen: ik ben benieuwd!
Maar die Clarisonic verwijdert alleen het zichtbare van de meeeters denk ik ?

De oxidatie ofwel het zwarte ?
Ik en ook wel heel benieuwd naar de magic drops van collistar, alleen ik heb sproeten...misschien domme vragen maar worden die ook veel donkerder dan?
Ik heb jetsetsun: geweldig!

Marcibane had ik eerst: ook geweldig!

Vitis nu bijna een week: geen verschil nog.

Verder zit ik onder de netelroos en nu aan de pillen van de dok. Geen idee waar het van komt. Heb een shitload aan nieuwe spullen geprobeerd deze week. Iets daarvan ging er niet goed, maar ja: welke
quote:Yggdrasil- schreef op 15 april 2017 @ 09:22:

Marcibane had ik eerst: ook geweldig!

Huh? Vorige week had je van beide nog nooit gehoord. En nu heb je één en de ander daarvoor?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 15 april 2017 @ 09:33:

[...]

Huh? Vorige week had je van beide nog nooit gehoord. En nu heb je één en de ander daarvoor?

Dat was ik toch niet?

Marc heb ik al jaren geleden ontdekt. Jetsetsun kende ik nog niet. Maar via bol.com vorige week besteld.

Prima spray
Niet? Dan heb ik niks gezegd. Sorry.

Ik dacht dat je vroeg waar je dat kopen.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 15 april 2017 @ 09:52:

Niet? Dan heb ik niks gezegd. Sorry.

Ik dacht dat je vroeg waar je dat kopen.

Waar je het goedkoop/goedkoper kon kopen.

Ik heb die Marc spray altijd giga duur gevonden en nergens een goedkopere versie kunnen vinden.

Nu wel
quote:Yggdrasil- schreef op 15 april 2017 @ 09:22:

Marcibane had ik eerst: ook geweldig! Super! Leuk om te horen! Gewoon een normaal kleurtje (geen Trump-effect).
Ik voel me zo moedellooos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven