Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dinsdag zodra de winkels weer open zijn de tandpasta halen
Nou dames, de tandpasta is besteld Haha, grappig dat iedereen hier zo in meegaat.
Ik heb nu ook de collistar besteld had nog een kortingsbon. Krijg m binnen dus zal woensdag verslag uitbrengen
Zo. Bij de voordeeldrogist een hoop Dove shampoo ingeslagen. Andere serie als de Regenerate Repair, maar wel van dezelfde serie, die dure tubes, de advanced hair series.

Ik heb nu de Youthful Vitality.

Heb de Pure Care Dry Oil ook al geprobeerd en zowel die als de Regenerate Repair bevallen erg goed. Ik ga er vanuit dat deze ook fijn is dus

Eeeeeeeeeeeen 2,99 en 3 voor 8 euro ipv 6 euro per tube

Iemand interesse in 2 flessen Syoss Repair Therapy Shampoo en 2 flessen conditioner van dezelfde serie?

Heb met een fles shampoo en een fles conditioner 1 keer mijn haar gewassen, verder zijn ze nieuw. Ophalen mag, of verzenden kan ik met Kiala doen dan betaal je 4 euro voor 4 flessen dus
668, the neighbour of the Beast
Ik zie net dat de Olaz Anti-Rimpel Verstevigend en Liftend Oogcontourgel ook gewoon te bestellen is bij de AH
quote:nephthys schreef op 14 april 2017 @ 23:16:

[...]

Zoiets dus, maar zorg ervoor dat je de brede versie koopt, en niet de smalle. Die laatste blijft minder goed zitten.

[afbeelding]Is Leukoplast weer iets anders dan Hansaplast?
Oh wat een leuk topic

Ga die tandpasta en loreal haarspul ook proberen!

Hier altijd goed:

- eyeliner pen van loreal

- waterproof eyeliner van essence

- l'ancome mascara, heb nu een andere die ook ok (een gele van maybelline) is maar lancome is toch beter

- lip primer van nyc (kruidvat) houdt je lippen heel mooi glad onder een lipstick en heel comfortabel

- wet n wild gekleurde lippenbalsem

- face wash voor de gevoelige huid van kruidvat

- illuminating foundation van de Hema

- tegen afzakkende bril concealer op de neusbrug, maakt de neusbrug stroef

Ben nog op zoek naar DE handencreme. Ik heb nu uit een aanbieding 3 tubes Nivea weggewerkt, is ok.
quote:Het-groepje schreef op 16 april 2017 @ 09:27:

Top tip! Ga ik proberen.

Ben nog op zoek naar DE handencreme. Ik heb nu uit een aanbieding 3 tubes Nivea weggewerkt, is ok.Hier helpt wuta kamille het alles aller beste. Trekt snel in laat geen vettige laag achter en geen droge handen meer! Te koop bij kruidvat voor paar euro.
quote:Sprookjesbos schreef op 16 april 2017 @ 09:14:

[...]

Is Leukoplast weer iets anders dan Hansaplast?Ik denk dat Leukoplast iets van 'vroeger' is. Weet niet of het misschien zelfs wel hetzelfde merk is maar oude naam.
quote:Het-groepje schreef op 16 april 2017 @ 09:27:

Oh wat een leuk topic

Ga die tandpasta en loreal haarspul ook proberen!

Hier altijd goed:

- eyeliner pen van loreal

- waterproof eyeliner van essence

- l'ancome mascara, heb nu een andere die ook ok (een gele van maybelline) is maar lancome is toch beter

- lip primer van nyc (kruidvat) houdt je lippen heel mooi glad onder een lipstick en heel comfortabel

- wet n wild gekleurde lippenbalsem

- face wash voor de gevoelige huid van kruidvat

- illuminating foundation van de Hema

Ben nog op zoek naar DE handencreme. Ik heb nu uit een aanbieding 3 tubes Nivea weggewerkt, is ok.Ik gebruik al jaren L' Occitane Shea Butter Hand Cream. Wel wat prijziger, maar ik was mijn handen heel vaak en dit is de enige die mijn (winter-)handen goed hydrateert. Trekt ook snel in! Doe met een tube precies 1 winter
Ik heb nu Dove Derma Spa handcreme en die bevalt goed. Trekt snel in en hydrateert. Vind alles van Dove erg fijn.
Eucerin heeft hele fijne Handcreme.
quote:Venusss schreef op 16 april 2017 @ 09:36:

[...]

Ik gebruik al jaren L' Occitane Shea Butter Hand Cream. Wel wat prijziger, maar ik was mijn handen heel vaak en dit is de enige die mijn (winter-)Jansen goed hydrateert. Trekt ook snel in! Doe met een tube precies 1 winter Hoe ruikt die? Ik vind van dat merk het soms wat overheersend ruiken.
Wuta kamille klinkt interessant.

Dove vind ik inderdaad alles heel fijn van, ruikt ook lekker.

Eucerin ken ik ook nog niet!

L'occitane kun je in hun winkel vaak uitproberen dus ga even kijken.

Bedankt voor de tips!
quote:Sensheart schreef op 15 april 2017 @ 16:24:

[...]

Die 2%bha van PC gebruik ik ook, had je gezien dat je die ook voor je lijf hebt en dan goedkoper is? Las ik ook maar in dit topic, maar die bestel ik volgende keer

Voor camouflage van puistjes moet je groen gebruiken omdat dat rood opheft. Voor kleine plekjes gebruik ik de groene camouflage stick van John van G. Omdat ik überhaupt een rode ondertoon heb meng ik de groene primer van Etos met bbcream, helpt daarvoor.Oh nee, dat wist ik niet. Dat is volledig hetzelfde product dan, maar zogezegd voor het lichaam ipv gezicht?
Hier ook fan van de Collistar magic drops. Ik heb de versie voor het lichaam, want ik vind dat flesje fijner omdat het een pompje heeft. Maar ik gebruik hem ook voor mijn gezicht, elke dag één pompje mengen met dagcrème.

Vraag over de exfoliant met BHA van Paula's Choice: helpt dat ook tegen mee-eters op de neus en grove poriën?
De Kruidvat bruin zonder zon notenmelk in een bruin plastic flesje is een stuk goedkoper dan Collistar en is super voor je lichaam. Ik gebruik em voornamelijk voor mijn benen en die hebben na 1 keer dun smeren een mooi natuurlijk kleurtje. Kost nog geen 4 euro.

Op mijn gezicht heb ik em nog niet geprobeerd.
In de bha van pc voor het lichaam zitten siliconen (dimethicone) in die voor het gezicht niet.
Notenmelk van het Kruidvat heb ik ook geprobeerd en vind ik niet geweldig. Gewoon net als andere zelfbruiners. En het stinkt
quote:daneli schreef op 16 april 2017 @ 11:32:

Vraag over de exfoliant met BHA van Paula's Choice: helpt dat ook tegen mee-eters op de neus en grove poriën?Ben ik ook erg benieuwd naar. Ben wel klaar met die zwarte stipjes overal
quote:daneli schreef op 16 april 2017 @ 11:32:

Hier ook fan van de Collistar magic drops. Ik heb de versie voor het lichaam, want ik vind dat flesje fijner omdat het een pompje heeft. Maar ik gebruik hem ook voor mijn gezicht, elke dag één pompje mengen met dagcrème.

Vraag over de exfoliant met BHA van Paula's Choice: helpt dat ook tegen mee-eters op de neus en grove poriën?

Bij mij wel! Vele malen rustiger,bijna geen pukkels of plekjes meer!

Mijn huid is echt stukken opgeknapt door pc
quote:nephthys schreef op 16 april 2017 @ 09:35:

[...]

Ik denk dat Leukoplast iets van 'vroeger' is. Weet niet of het misschien zelfs wel hetzelfde merk is maar oude naam.Nee leukoplast is de naam van dat specifieke rolletje 'tape'.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Emma95 schreef op 16 april 2017 @ 11:41:

De Kruidvat bruin zonder zon notenmelk in een bruin plastic flesje is een stuk goedkoper dan Collistar en is super voor je lichaam. Ik gebruik em voornamelijk voor mijn benen en die hebben na 1 keer dun smeren een mooi natuurlijk kleurtje. Kost nog geen 4 euro.

Op mijn gezicht heb ik em nog niet geprobeerd.Ik heb er meerdere geprobeerd, maar uiteindelijk laten ze allemaal hetzelfde irritante luchtje achter. Ik geef graag wat meer uit als ik daarmee gewoon mijn parfum kan ruiken.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Mijn lijstje van producten die echt werken. Bij mij tenminste :

- voor droog en pluizig haar: producten van Tigi. Niet goedkoop in aanschaf maar je doet er een eeuwigheid mee. Shampoo en conditioner zitten in 750 ml flessen met pompje dus heel zuinig in gebruik.

- tegen een glimmende T-zone: Becca ever matte poreless priming perfector. Mits je dept en niet smeert.

_ Smashbox 15 hour wear foundation. Blijft echt lang zitten.

_ Etos long lasting make up fixing spray.

- Odorex extra dry depper

- 2% BHA gel van Paula's choice

- beautyblender
Ik gebruik altijd de bruiningsspray van de yves rocher.Spray ik s'avonds in n de volgende dag heb ik een mooi kleurtje.

deze,

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven