Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de revitalash van iemand gekregen, gebruik het nu een paar dagen en het lijkt nu al te werken. Kan ook tussen mijn oren zitten natuurlijk. Wel is de huid rondom mijn ogen rood en voelt trekkerig aan. Denk dat ik er beter mee kan stoppen, helaas. Hebben meerdere last hiervan?
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Ik had van het Careprost wimperserum een paar dagen een beetje prikkelig gevoel. Daarna niet meer.

Je moet echt maar een heel dun lijntje langs je wimperrand doen.
quote:amby schreef op 14 april 2017 @ 11:53:

TVP

Helaas heb ik niet zoveel smeersels waar ik weg van ben, dus ik ga dit topic eens doorspitten en wat dingen uitproberen. Ik heb laatst wel de Remington Pearl Wand gekocht, een krultang van nog geen €35 waar de hele wereld lovend over is. Mijn krullen zakken altijd binnen een paar uur uit omdat mijn haar vrij dik is, maar deze tang geeft een nonchalante krul (beetje zoals het plaatje hieronder), die zeker twee dagen houdt.

[afbeelding]Ik denk dat deze krullen met een waver tang zijn gemaakt.
Tvp
En nu?
Ook ik heb vanochtend dé tandpasta gescoord, ik ben erg benieuwd.

De zelfbruingezichtsdruppels van Collistar heb ik een aantal keer gebruikt, zeker door mijn nachtcrème een (iets te) subtiel effect maar wel prima.
Ik vind de zelfbruiner voor gezicht van Collistar niet zo bijzonder. Ooit aangeschaft omdat de verkoopster bij de Douglas er lyrisch over was. Paar keer gebruikt toen is het glazen potje vanuit mijn badkamerkastje gevallen op de badkamervloer en was het stuk. Vind het glazen flesje echt ruk zou het dus nooit meer aanschaffen alleen al daarom, te breekbaar.
quote:Sensheart schreef op 14 april 2017 @ 21:51:

[...]

https://www.bol.com/nl/p/ ... urcreme/9200000005249059/ Dank! Heb de ooggel kunnen scoren bij de prijsmepper voor 3,75 vandaag! Meestal wel een teken dat dit uit het assortiment gaat, helaas. Ben helemaal losgegaan in de prijsmepper dus echt bezuinigd heb ik niet echt. Wel mn favo shampoo kunnen scoren voor 3,75, normaal 11€. John Frieda Beachblonde cool dip Heb droge punten maar vrij snel vette hoofdhuid, deze shampoo maakt goed schoon, houdt de huid rustig zonder mn haar droog te maken. Niet veel nodig, dus doe lang mee Ben trouwens niet blond maar heb wel highlights.

monkeytown wijzigde dit bericht op 15-04-2017 12:39
Reden: Plaatje erbij
% gewijzigd
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Iemand mss een tip voor een goede concealer? Een dekkende voor puistjes e.d., niet zozeer voor onder de ogen.[/quote]

De camouflagecreme van Catrice is heel goed en goedkoop, zit in een rond potje. Miss Lipgloss heeft er ooit een review van gedaan en op een tattoo gedaan, zelfs die was bijna niet meer te zien.
L'oreal Age rewind schijnt the bomb te zijn op concealer gebied. Nu verkrijgbaar bij de wehkamp.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Iemand een haarverf (liefst van groothandel, dus zelf mengen) die echt 100% grijs dekt én niet na een aantal wasbeurten al weg is? Ik gebruik nu Kis haarverf maar of de peroxide werkt niet meer (staat ook al en tijdje open), of het pakt gewoon niet meer want 3% of 6% ontwikkelaar maakt niet uit, het grijs komt er na een week al weer door heen. Heel irritant. Ik heb donker haar (zwart).
quote:MonkeyTown schreef op 15 april 2017 @ 12:37:

[...]

Dank! Heb de ooggel kunnen scoren bij de prijsmepper voor 3,75 vandaag! Wat een mazzel!
ik heb de tandpasta een paar dagen in gebruik en ik merk nog niet veel verschil. Nu drink ik nauwelijks en heb nooit gerookt maar mijn tanden vind ik gelig door veel thee-drinken. Ik ga gewoon nog stug door, ik moet het natuurlijk wel de tijd geven. Maar het snelle resultaat wat andere forummers hebben beschreven, heb ik niet.

ik heb de stijl-spray nu twee keer gebruikt. Mijn haar is wel iets zachter, en het zit langer goed. Lyrisch ben ik niet, maar wel positief. Ik gebruik nog wat haar olie wat ik bij de kapper heb gekocht om het wat minder te laten pluizen, daar helpt de spray niet voldoende bij.
The past may be in tatters
But today is all that matters
quote:gruffalo schreef op 15 april 2017 @ 13:45:

ik heb de tandpasta een paar dagen in gebruik en ik merk nog niet veel verschil. Nu drink ik nauwelijks en heb nooit gerookt maar mijn tanden vind ik gelig door veel thee-drinken. Ik ga gewoon nog stug door, ik moet het natuurlijk wel de tijd geven. Maar het snelle resultaat wat andere forummers hebben beschreven, heb ik niet.

ik heb de stijl-spray nu twee keer gebruikt. Mijn haar is wel iets zachter, en het zit langer goed. Lyrisch ben ik niet, maar wel positief. Ik gebruik nog wat haar olie wat ik bij de kapper heb gekocht om het wat minder te laten pluizen, daar helpt de spray niet voldoende bij.Gebruik Listerine advance white mondwater erbij en het resultaat zal je bevallen.
Wat een heerlijk (maar hebberig makend) topic. Net bij 3 verschillende sites besteld: Olaz Oogcontourgel (3x maar bang dat het werkt en het straks niet meer verkrijgbaar is) , Vitis whitening tandpasta, Collistar Magic Drops, Eucerin sun fluid matterend, LÓreal CC Creme Nude Magique.

Ik laat weten of ik er ook zo enthousiast over ga worden!
quote:MonkeyTown schreef op 15 april 2017 @ 12:43:

L'oreal Age rewind schijnt the bomb te zijn op concealer gebied. Nu verkrijgbaar bij de wehkamp.

Is van Maybelline en is inderdaad heel erg goed.

Ik koop hem in Duitsland, bij DM
quote:MonkeyTown schreef op 15 april 2017 @ 12:43:

L'oreal Age rewind schijnt the bomb te zijn op concealer gebied. Nu verkrijgbaar bij de wehkamp.De Maybelline Age Rewind is een goede concealer voor onder de ogen, maar niet zozeer voor puistjes en vlekjes, al is het maar om de applicator.
quote:KirstenQY schreef op 15 april 2017 @ 14:05:

Wat een heerlijk (maar hebberig makend) topic. Net bij 3 verschillende sites besteld: Olaz Oogcontourgel (3x maar bang dat het werkt en het straks niet meer verkrijgbaar is) , Vitis whitening tandpasta, Collistar Magic Drops, Eucerin sun fluid matterend, LÓreal CC Creme Nude Magique.

Ik laat weten of ik er ook zo enthousiast over ga worden!Mag ik vragen waar je de eye-gel hebt besteld?
quote:Mariposa89 schreef op 14 april 2017 @ 18:43:

Veel mensen gebruiken blijkbaar iets om de wimpers te verlengen. Ik dacht altijd dat zo'n producten zeker niet zouden werken, maar dus toch!

Ik gebruik sinds december de Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant van Paula's Choice en ben er tot nu toe heel tevreden van. Heb nu ook een dagcreme besteld, dus ik ben benieuwd

Iemand mss een tip voor een goede concealer? Een dekkende voor puistjes e.d., niet zozeer voor onder de ogen.

Die 2%bha van PC gebruik ik ook, had je gezien dat je die ook voor je lijf hebt en dan goedkoper is? Las ik ook maar in dit topic, maar die bestel ik volgende keer

Voor camouflage van puistjes moet je groen gebruiken omdat dat rood opheft. Voor kleine plekjes gebruik ik de groene camouflage stick van John van G. Omdat ik überhaupt een rode ondertoon heb meng ik de groene primer van Etos met bbcream, helpt daarvoor.
quote:Jejoue schreef op 15 april 2017 @ 15:31:

[...]

Mag ik vragen waar je de eye-gel hebt besteld?Ik heb het besteld op drogistplein.nl (11,99). Ik heb geen eerdere ervaring met de site.
quote:KirstenQY schreef op 15 april 2017 @ 16:39:

[...]

Ik heb het besteld op drogistplein.nl (11,99). Ik heb geen eerdere ervaring met de site.

Dankjewel!

Ik heb besteld.
Ik heb de eye-gel van oil of olaz vandaag bij de Etos gekocht met 40% korting.

Ik zag daar ook de vitis tandpasta staan. Deze had ik vorige week al bij de da-drogist gekocht.

Ik kan wel naar iemand voor- en na foto van de tanden van mijn dochter mailen om hier te plaatsen?

Zij drinkt veel thee en daardoor snel aanslag. Vorige week 1x ermee gepoetst en weg was de aanslag. Daarna heeft zij weer met normale tandpasta gepoetst maar ik zag vanochtend weer aanslag, nadat ze had gepoetst.

Toen foto gemaakt, daarna gepoetst met vitis en toen weer een foto gemaakt. Je ziet echt een verschil!

Ik heb al witte tanden (geen aanslag) maar toch zien mijn tanden er nog frisser uit. Maar dat verschil zal niet echt goed te zien zijn dus daarvan heb ik geen foto's.
quote:yajes schreef op 15 april 2017 @ 17:59:

Ik heb de eye-gel van oil of olaz vandaag bij de Etos gekocht met 40% korting.

Ik zag daar ook de vitis tandpasta staan. Deze had ik vorige week al bij de da-drogist gekocht.

Ik kan wel naar iemand voor- en na foto van de tanden van mijn dochter mailen om hier te plaatsen?

Zij drinkt veel thee en daardoor snel aanslag. Vorige week 1x ermee gepoetst en weg was de aanslag. Daarna heeft zij weer met normale tandpasta gepoetst maar ik zag vanochtend weer aanslag, nadat ze had gepoetst.

Toen foto gemaakt, daarna gepoetst met vitis en toen weer een foto gemaakt. Je ziet echt een verschil!

Ik heb al witte tanden (geen aanslag) maar toch zien mijn tanden er nog frisser uit. Maar dat verschil zal niet echt goed te zien zijn dus daarvan heb ik geen foto's.Ben heel benieuwd heb helaas bij zoon geen voor foto gemaakt .
quote:gruffalo schreef op 15 april 2017 @ 13:45:

ik heb de stijl-spray nu twee keer gebruikt. Mijn haar is wel iets zachter, en het zit langer goed. Lyrisch ben ik niet, maar wel positief. Ik gebruik nog wat haar olie wat ik bij de kapper heb gekocht om het wat minder te laten pluizen, daar helpt de spray niet voldoende bij.Bij mij duurde het ook 2 weken hoor,in het begin gebruikte ik zelfs de vitis mondwater er nog bij.Nu inmiddels niet meer.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:Sensheart schreef op 15 april 2017 @ 16:24:

[...]

Die 2%bha van PC gebruik ik ook, had je gezien dat je die ook voor je lijf hebt en dan goedkoper is? Las ik ook maar in dit topic, maar die bestel ik volgende keer

.Ik ook! Maar dan voor mijn lichaam. Echt super spul. Een heel zacht verzorgd velletje en geen ingegroeide haartjes meer!
Ook de vitis tandpasta gekocht ben zeer benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven