Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?

dinsdag 16 mei 2017 om 10:52
Ieder jaar besluit ik mijn doorschijnend bleke huid gewoon te accepteren, en ieder jaar weer ga ik op het laatste moment met allerlei zelfbruinende smeersels in de weer. Meestal met desastreus resultaat.
Wat was hier de heilige graal onder de zelfbruiners? Collistar Magic Drops kan ik me herinneren (maar vind die wel erg duur). Verder nog tips?
Ik heb zelf net de 50 SPF gezichtszonnecreme van Biodermal gekocht, een beetje plakkerig nog maar wel ok. Verder de BB cream van Maybelline, (dream bb fresh met soy extract): heel blij mee! Bij opbrengen lijkt hij dik, maar het resultaat is super egaal en natuurlijk.
Wat was hier de heilige graal onder de zelfbruiners? Collistar Magic Drops kan ik me herinneren (maar vind die wel erg duur). Verder nog tips?
Ik heb zelf net de 50 SPF gezichtszonnecreme van Biodermal gekocht, een beetje plakkerig nog maar wel ok. Verder de BB cream van Maybelline, (dream bb fresh met soy extract): heel blij mee! Bij opbrengen lijkt hij dik, maar het resultaat is super egaal en natuurlijk.

dinsdag 16 mei 2017 om 12:14
Deze: https://www.kruidvat.be/nl/kruidvat-hyd ... /p/2194004
Ik durf nog niet met zekerheid zeggen of het echt door die roller komt, maar vanmorgen had ik toch echt het idee dat de make-up onder mijn ogen vandaag minder hard nodig is.

dinsdag 16 mei 2017 om 12:43
Ik heb de drops van Clarins: http://www.iciparisxl.nl/nl/-/-/additio ... /BP_672186syvon schreef: ↑16-05-2017 10:52Ieder jaar besluit ik mijn doorschijnend bleke huid gewoon te accepteren, en ieder jaar weer ga ik op het laatste moment met allerlei zelfbruinende smeersels in de weer. Meestal met desastreus resultaat.
Die gaan erg lang mee, met zo'n 4 a 5 druppels gemengd door een serum kan ik mijn gezicht en hals doen met uit waaieren over decollete. Ik heb net Marc Inbane zelfbruiner gekocht voor lichaam, met de handschoen er bij. Die schijnt goed te zijn lees ik op internet en op dit topic.
dinsdag 16 mei 2017 om 12:53
Jitsie schreef: ↑16-05-2017 12:14Deze: https://www.kruidvat.be/nl/kruidvat-hyd ... /p/2194004
Ik durf nog niet met zekerheid zeggen of het echt door die roller komt, maar vanmorgen had ik toch echt het idee dat de make-up onder mijn ogen vandaag minder hard nodig is.![]()
Jee dat is ook geen geld. Ga het toch eens proberen.

dinsdag 16 mei 2017 om 14:46
Dank! Ben bang dat ik te onhandig ben voor zo'n spray, dan eindig ik vol vlekken. Denk dat de collistar druppels toch het handigste zijn.strikjemetstippels schreef: ↑16-05-2017 12:43Ik heb de drops van Clarins: http://www.iciparisxl.nl/nl/-/-/additio ... /BP_672186
Die gaan erg lang mee, met zo'n 4 a 5 druppels gemengd door een serum kan ik mijn gezicht en hals doen met uit waaieren over decollete. Ik heb net Marc Inbane zelfbruiner gekocht voor lichaam, met de handschoen er bij. Die schijnt goed te zijn lees ik op internet en op dit topic.

dinsdag 16 mei 2017 om 14:50
Heb net gesprayed op mijn benen, ik heb er een groot soort washand bij gekocht, daar mee kun je het uit smeren. Dat is niet handig voor gezicht, dan zou je dat met een kabuki kwast moeten doen die Marc Inbane ook levert.
Maar voor gezicht heb ik de Clarins druppels, vermengd met een serum. Ik ben echt super wit maar nu lekker kleurtje en dan vallen mijn wittere tanden door de Vitis extra op

dinsdag 16 mei 2017 om 14:57
Ik heb de Marc Inbane en op zich is het een mooie zelfbruiner, echter vind ik persoonlijk de kleur voor mijn lichaam niet bruin genoeg (wel voor mijn gezicht en decolleté) en na drie dagen is het beetje kleur dat ik had ook alweer nagenoeg verdwenen. Van te voren netjes onthaard, gescrubd en de handschoen en kwast gebruikt bij het opbrengen, maar mwah.....
Ik ga voor mijn benen weer terug naar Vani-T custard.
De Sanex 24 hour bodylotion vind ik te "schraal" en niet lekker ruiken en over de Mane & Tale shampoo en conditioner ben ik voor mijn haar met slag ook niet enthousiast. Zo zie je maar dat wat voor de één fantastisch werkt voor de ander helemaal niets doet.
Wat overigens ook heerlijk is voor de zonaanbidders onder ons: de Lancaster Sun producten. Hoge factor en je wordt toch fantastisch bruin en de tan maximizer zorgt ervoor dat je ook nog bruiner wordt en langer bruin blijft. Duur, maar het werkt.
Ik ga voor mijn benen weer terug naar Vani-T custard.
De Sanex 24 hour bodylotion vind ik te "schraal" en niet lekker ruiken en over de Mane & Tale shampoo en conditioner ben ik voor mijn haar met slag ook niet enthousiast. Zo zie je maar dat wat voor de één fantastisch werkt voor de ander helemaal niets doet.
Wat overigens ook heerlijk is voor de zonaanbidders onder ons: de Lancaster Sun producten. Hoge factor en je wordt toch fantastisch bruin en de tan maximizer zorgt ervoor dat je ook nog bruiner wordt en langer bruin blijft. Duur, maar het werkt.

dinsdag 16 mei 2017 om 17:37
Ik gebruik graag micelair water van nivea of die van garnier met olie erdoorheen.lunaleeflang schreef: ↑16-05-2017 17:26Heeft iemand hier toevallig nog dé make-up remover aangeprezen? Ik zoek een nieuwe, want die van Paula's Choice die ik gebruikte was toch wel erg duur.
dinsdag 16 mei 2017 om 17:38
Ik gebruik hier nu de elvive fiber voor voller haar en mijn haar is inderdaad mooi vol en glanst ook,mijn keur is ook nog mooi na 2 x gebruik.Dus een aanrader na de main n tail shampoo.
Ik zal het af en toe afwisselen met een andere shampoo zodat het effect blijft.
Ik zal het af en toe afwisselen met een andere shampoo zodat het effect blijft.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

dinsdag 16 mei 2017 om 18:43
Die clarins is maar 15 ml dan is collistar toch voordeliger .strikjemetstippels schreef: ↑16-05-2017 12:43Ik heb de drops van Clarins: http://www.iciparisxl.nl/nl/-/-/additio ... /BP_672186
dinsdag 16 mei 2017 om 19:46
Ik gebruik de clarins drops zelfbruiner voor mijn gezicht, maar vanwege de prijs niet voor de rest van mijn lijf.
Vorige week de dove gekocht, speciaal voor de lichte huid. Mijn huid is namelijk doorschijnend
. Afijn, na de eerste keer smeren zie je nog niks. Na de tweede keer denk je een tintje te zien. Pas na de vierde keer heb je daadwerkelijk gekleurde benen, maar nog steeds niet echt bruin. Perfect dus voor witte velletjes. Voordeel; fouten vallen niet op, daarvoor moet je te vaak smeren.
Bijkomend voordeel; ik ruik hem nagenoeg niet.
Vorige week de dove gekocht, speciaal voor de lichte huid. Mijn huid is namelijk doorschijnend

Bijkomend voordeel; ik ruik hem nagenoeg niet.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

dinsdag 16 mei 2017 om 19:47
Ik gebruik gewoon die van het kruidvat, de pads in zo'n bakje als ik geen zin heb om te douchen en de sensitive face wash onder de douche. Werkt prima en is soms ook nog in de aanbieding.lunaleeflang schreef: ↑16-05-2017 17:26Heeft iemand hier toevallig nog dé make-up remover aangeprezen? Ik zoek een nieuwe, want die van Paula's Choice die ik gebruikte was toch wel erg duur.

dinsdag 16 mei 2017 om 21:05
Ik ben inderdaad nog steeds niet aangesproken om op de cover van Viva te verschijnen. Vreemd.Het-groepje schreef: ↑16-05-2017 19:50Je zou trouwens toch denken dat je nu struikelt over de perfect gebruinde vrouwen, met volle bossen merry achtig haar, witte tanden, zonder wallen, mega wimpers maar de impact van het forum valt me toch wat tegen![]()

Ik heb thans toch het idee dat mijn tanden iets witter zijn dankzij de Vitis (2 weken in gebruik) en mijn wallen iets minder. Maar kan ook wishfull thinking zijn.

De low shampoo schrijf ik nog niet af ondanks het feit dat ze na een paar keer wassen behoorlijk vet worden. Ik ga die afwisselen met gewone shampoo omdat het ook een afkickverschijnsel kan zijn.

dinsdag 16 mei 2017 om 21:06
Oh voor degene met een onrustige huid mijn zoon heeft echt baat bij dit masker .
https://www.beautystuff.nl/winkel/aztec ... leem-454g/
Je krijgt wel een kop als een tomaat maar zijn huid is echt rustiger en heel zacht .
https://www.beautystuff.nl/winkel/aztec ... leem-454g/
Je krijgt wel een kop als een tomaat maar zijn huid is echt rustiger en heel zacht .
dinsdag 16 mei 2017 om 21:09
Ik heb, door het shoprondje waar jullie schuldig aan zijn, bij de etos scheerolie gevonden. Een klein flesje. Je hebt maar een paar druppels nodig en het ruikt naar niks.
Pluspunten; het kost niet veel, ik heb een heerlijk zacht velletje en de haartjes lijken minder snel terug te komen (of ze zijn zachter).
Nadeel; mijn scheermes raakt er wat van verstopt en ik moet de douchekop op massage zetten om het eraf te krijgen. Gebruik dus ook echt niet méér dan die vijf druppels die aanbevolen worden want dan wordt het echt te vettig.
Pluspunten; het kost niet veel, ik heb een heerlijk zacht velletje en de haartjes lijken minder snel terug te komen (of ze zijn zachter).
Nadeel; mijn scheermes raakt er wat van verstopt en ik moet de douchekop op massage zetten om het eraf te krijgen. Gebruik dus ook echt niet méér dan die vijf druppels die aanbevolen worden want dan wordt het echt te vettig.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

dinsdag 16 mei 2017 om 21:21
Ik gebruik daar kokosolie voor. X-D Super zachte gehydrateerde benen en je ruikt lekker naar kokos. (Geurloze kokosolie werkt niet half zo goed. De goede stofjes zijn er dan ook uit)Ceylon schreef: ↑16-05-2017 21:09Ik heb, door het shoprondje waar jullie schuldig aan zijn, bij de etos scheerolie gevonden. Een klein flesje. Je hebt maar een paar druppels nodig en het ruikt naar niks.