Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?

donderdag 1 juni 2017 om 18:59
Had ik ook. Vanalles geprobeerd. Ik durf het bijna niet meer te zeggen maar bij mij was dat het enige dat hielp: Kokosolie.
Velletjes op mijn armen en mijn benen waren zo droog dat ze eruit zagen als de de bedding van een uitgedroogde rivier. En dat jeukte! Nu geen last meer van.
En nee ik verkoop geen kokosolie ofzo.

donderdag 1 juni 2017 om 19:09
Heb ik in de kelderkast staan toch maar eens proberen !Jitsie schreef: ↑01-06-2017 18:59Had ik ook. Vanalles geprobeerd. Ik durf het bijna niet meer te zeggen maar bij mij was dat het enige dat hielp: Kokosolie.
Velletjes op mijn armen en mijn benen waren zo droog dat ze eruit zagen als de de bedding van een uitgedroogde rivier. En dat jeukte! Nu geen last meer van.
En nee ik verkoop geen kokosolie ofzo.![]()

donderdag 1 juni 2017 om 20:25
Diverse toepassingen van kokosolie:
http://m.weekend.knack.be/lifestyle/bea ... 75501.html
Helpt zelfs tegen acné.
http://m.weekend.knack.be/lifestyle/bea ... 75501.html
Helpt zelfs tegen acné.

donderdag 1 juni 2017 om 21:34
Ik heb een tip voor de hele bleke mensjes onder ons: Biodermal Sun Kissed Bodylotion. Ik ben heel wit en was heel huiverig voor zelfbruiners. In eerste instantie Bruin Zonder Zon van Louis Widmer geprobeerd, maar dat was iets te heftig bruin voor mijn melkwitte benen (soort duo penotti effect
) en ik kreeg er strepen van. Ik heb van tevoren goed gescrubd, maar ik moet wel zeggen dat ik zag dat de scrub op oliebasis was en dat is iets wat niet aangeraden wordt las ik later. Ook gebruikte ik er een tanning mitt van Kruidvat bij, maar dat vond ik niet prettig smeren. Dus Louis Widmer blijft nog even in de kast voor als ik miraculeus toch wat bruiner ben geworden deze zomer of mijn man moet ook ineens bruine benen willen
.
Daarna dus Biodermal gekocht (nu een hele fijne aanbieding bij o.a. Kruidvat). Nu met een scrubhandschoen gescrubd en gewoon met mijn handen ingesmeerd. Het ruikt heerlijk vind ik, Louis Widmer trouwens ook. Resultaat de volgende ochtend: een mooi (heel subtiel) egaal tintje! Ik ga morgen nog een keer smeren, totdat ik een mooi kleurtje heb bereikt.

Daarna dus Biodermal gekocht (nu een hele fijne aanbieding bij o.a. Kruidvat). Nu met een scrubhandschoen gescrubd en gewoon met mijn handen ingesmeerd. Het ruikt heerlijk vind ik, Louis Widmer trouwens ook. Resultaat de volgende ochtend: een mooi (heel subtiel) egaal tintje! Ik ga morgen nog een keer smeren, totdat ik een mooi kleurtje heb bereikt.

vrijdag 2 juni 2017 om 09:34
Calendula billenbalsem van Weleda schijnt te helpen.MrsNiceGuy schreef: ↑02-06-2017 09:10Ik heb een probleem en ben zeker dat dit de beste plaats is om raad te vragen![]()
Heeft er iemand een oplossing tegen smetplekken in huidplooien door het zweten?
Alvast bedankt!

vrijdag 2 juni 2017 om 09:59
Ik smeer het ook altijd 's avonds inderdaad.

vrijdag 2 juni 2017 om 10:25
Ik gebruik ook kokosolie als nachtcreme. Van andere nachtcremes krijg ik opgezette ogen ... Na het schoonmaken van mijn gezicht houd ik een washandje onder de hete kraan en houd dat dan even tegen mijn gezicht zodat de huid warm en vochtig is. Dan de kokosolie erop, lekker inmasseren, en dan je handen en nagels ook even meenemen. Zo werkt het voor mij het beste.
Oja, ik gebruik het first thing in de morning weer: ik smeer mijn gezicht in voor ik ga douchen, voorhoofd als laatste want het mag niet in mijn ogen lopen. Dan dus douchen en het resultaat is een mooie schone gehydrateerde huid. Daarna gebruik ik gewoon dagcreme.
Oja, ik gebruik het first thing in de morning weer: ik smeer mijn gezicht in voor ik ga douchen, voorhoofd als laatste want het mag niet in mijn ogen lopen. Dan dus douchen en het resultaat is een mooie schone gehydrateerde huid. Daarna gebruik ik gewoon dagcreme.
anoniem_120494 wijzigde dit bericht op 02-06-2017 11:24
26.89% gewijzigd
vrijdag 2 juni 2017 om 10:43
Dank je wel! Af en toe probeer ik ook Sudocrème (zelfde principe als billenbalsem, een kapotte huid door vocht) maar dat is zo'n dikke crème. Ik ga deze eens zoeken.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
vrijdag 2 juni 2017 om 11:58
Wat het allerbeste helpt is voorkomen dat de huidplooien elkaar raken. Dat kun je doen door een gewone, katoenen zakdoek in repen te knippen en tussen de huidplooien te doen. Eerst de buitenste naad eraf knippen.MrsNiceGuy schreef: ↑02-06-2017 09:10Ik heb een probleem en ben zeker dat dit de beste plaats is om raad te vragen![]()
Heeft er iemand een oplossing tegen smetplekken in huidplooien door het zweten?
Alvast bedankt!

vrijdag 2 juni 2017 om 13:27
Ah! Nog een eensgezinde ziel!marthe16 schreef: ↑02-06-2017 10:25Ik gebruik ook kokosolie als nachtcreme. Van andere nachtcremes krijg ik opgezette ogen ... Na het schoonmaken van mijn gezicht houd ik een washandje onder de hete kraan en houd dat dan even tegen mijn gezicht zodat de huid warm en vochtig is. Dan de kokosolie erop, lekker inmasseren, en dan je handen en nagels ook even meenemen. Zo werkt het voor mij het beste.

1 van de weinige producten waar ik enthousiast over ben. Maar ik heb het idee dat mensen er toch sceptisch tegenover staan simpelweg omdat er geen bekend beautymerk op de pot staat. En toch blijf ik het aanraden omdat ik er zo blij mee ben en dat anderen ook gun.
Hiervoor heb ik ontgeurde kokosolie gebruikt (plastic pot van het Kruidvat). Dat doet dus echt niets. Dat hele kokosverhaal vond ik toen maar overroepen. Tot ik ontdekte dat ik de verkeerde gebruikte. Maakt echt een wereld van verschil.
vrijdag 2 juni 2017 om 13:40
Vandaag spontaan een compliment van een collega over mijn stralende huid. Heb haar gelijk volgespamd met The Ordinary
Kokosolie gebruik ik ook, maar dan voor mijn haar, voor mijn huid vind ik het een beetje te vet. Ik gebruik tegenwoordig wel regelmatig Rosehip Oil voor mijn gezicht, vanne, jawel, datzelfde merk weer LOL.

Kokosolie gebruik ik ook, maar dan voor mijn haar, voor mijn huid vind ik het een beetje te vet. Ik gebruik tegenwoordig wel regelmatig Rosehip Oil voor mijn gezicht, vanne, jawel, datzelfde merk weer LOL.
vrijdag 2 juni 2017 om 15:27