Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?

zondag 4 juni 2017 om 11:27
Heb ik ook al vaak naar gekeken misschien toch eens een pot bestellen .
zondag 4 juni 2017 om 11:52

zondag 4 juni 2017 om 12:10
Ik heb even gegoogled omdat ik dacht dat ik ooit een topic op viva voorbij had zien komen over die sugar bears. Ik kon het niet meteen terugvinden maar ik vond wel dit:
http://www.elle.be/nl/175274-getest-wel ... cht.html/4
Conclusie:
"Andere vitamines, die je bijvoorbeeld bij Kruidvat vindt, zijn stukken goedkoper en bevatten dezelfde supplementen als Sugar Bear Hair. Doeltreffend zijn ze maar je betaalt een hoge prijs voor de schattigheidsfactor en mediagekte."
Conclusie:
"Andere vitamines, die je bijvoorbeeld bij Kruidvat vindt, zijn stukken goedkoper en bevatten dezelfde supplementen als Sugar Bear Hair. Doeltreffend zijn ze maar je betaalt een hoge prijs voor de schattigheidsfactor en mediagekte."

zondag 4 juni 2017 om 21:31
Ik heb er vast overheen gelezen, maar wat doet vitamine 200ie precies?

zondag 4 juni 2017 om 21:35
Heb nog maar een keer bij de tuinen besteld en oa biotine nu met de 2e voor een 1€ helemaal aantrekkelijk . Meteen allerlei ander spul tweede bestelling in een week dankzij dit topicJitsie schreef: ↑04-06-2017 12:10Ik heb even gegoogled omdat ik dacht dat ik ooit een topic op viva voorbij had zien komen over die sugar bears. Ik kon het niet meteen terugvinden maar ik vond wel dit:
Conclusie:

maandag 5 juni 2017 om 10:42
De magic drops van Collistar werken goed, een mooi kleurtje, alleen gister toen ik mijn haar opstak zag ik opeens mij de haargrens een oranje baan lopen
Wel goed uitsmeren dus bij de randjes!
Nog een tip; Kotex inlegkruisjes. Ik kocht ze bij toeval in een ziekenhuiswinkel omdat ze daar geen andere hadden. Ik had ze nooit omdat ze simpelweg bijna nergens te koop zijn. Niet bij Kruidvat, Etos, Ah of Jumbo. Ze bevatten geen plastic en voelen heel zacht aan. Ik wil nooit meer andere, ik zie dat ze online wel te bestellen zijn dus dan koop ik ze wel daar!

Nog een tip; Kotex inlegkruisjes. Ik kocht ze bij toeval in een ziekenhuiswinkel omdat ze daar geen andere hadden. Ik had ze nooit omdat ze simpelweg bijna nergens te koop zijn. Niet bij Kruidvat, Etos, Ah of Jumbo. Ze bevatten geen plastic en voelen heel zacht aan. Ik wil nooit meer andere, ik zie dat ze online wel te bestellen zijn dus dan koop ik ze wel daar!

maandag 5 juni 2017 om 13:36
Kotex kun je bij Etos vinden en sommige grote Kruidvatten. Anders kan je het in grote supermarkten vinden op de afdeling waar ook het maandverband ligtelninjaa schreef: ↑05-06-2017 10:42De magic drops van Collistar werken goed, een mooi kleurtje, alleen gister toen ik mijn haar opstak zag ik opeens mij de haargrens een oranje baan lopenWel goed uitsmeren dus bij de randjes!
maandag 5 juni 2017 om 13:45
Bij mij helpt het goed voor mijn huid. Ik heb best last van een onrustige huid in mijn gezicht en merk hierdoor verbetering. Niet meer rood en pijnlijk.mademoiselle83 schreef: ↑04-06-2017 21:31Ik heb er vast overheen gelezen, maar wat doet vitamine 200ie precies?

maandag 5 juni 2017 om 19:03
Oh vertel?? Heb je een linkje?strikjemetstippels schreef: ↑05-06-2017 18:48Tip: Kruidvat eelt pleisters. Ik trek net een heel vel eelt van mijn pootjes af.
Ik moet wel even checken of die ook verkrijgbaar zijn in België. --> edit: nope

maandag 5 juni 2017 om 23:41
Als ik eerlijk ben vind ik de tip van micanizol ook wel beetje apart: Dat maakt je huid juist dun (dus kwetsbaar)!MrsNiceGuy schreef: ↑03-06-2017 13:14Gisteren en vanmorgen al maïzena gebruikt, vandaag ga ik op zoek naar de Weleda zalf en het Engels pluksel (om preventief te gebruiken als het genezen is). Ik heb Daktarin zalf in huis maar vind het wat eng om die op een brandende huid te smeren. Misschien als het een beetje genezen is...
Bedankt voor alle tips!
Edit: ik lees nu inderdaad dat daktarin ook gebruikt kan worden bij smetplekken. Heb het zelf in heel wat jaren in de zorg nog nooit gebruikt bij smetplekken. Sudocreme of oridza wel. Zou in iedergeval eerst met iets onschuldigers aan de slag gaan dan direct met micanozol.
maandag 5 juni 2017 om 23:46
Haha ik ook ja! Gelukkig met scrubben wel meteen verdwenen.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

dinsdag 6 juni 2017 om 10:15
Dat is jammer! Maar Compeed heeft ze ook las ik. Daar heb ik geen ervaring mee verder. Er zit salicylzuur in de pleisters, dat weekt het eelt losser. Elke pleister met genoeg van dat spul zal wel werken. Er zitten drie pleisters in die van Kruidvat, ik heb er 2 gebruikt op de voorvoet (zit bij mij meeste eelt) en nu heb ik er eentje op mijn rechter hiel zitten. Wordt vervolgd.

dinsdag 6 juni 2017 om 10:18
Maar klopt het dat je die eelt pleisters wel een paar dagen moeten laten plakken? Je loopt dus een halve week met een pleister op je voet.
Nu ik het zo typ, is het plots minder bizar dan ik het aanvankelijk vond. Als je een schaafwondje hebt, dan loop je ook een poosje rond met een pleiser
Ik had alleen in mijn hoofd dat je dan je hele zool moet inpakken ofzo. Maar dat moet natuurlijk alleen op de eeltplekken.
Nu ik het zo typ, is het plots minder bizar dan ik het aanvankelijk vond. Als je een schaafwondje hebt, dan loop je ook een poosje rond met een pleiser

Ik had alleen in mijn hoofd dat je dan je hele zool moet inpakken ofzo. Maar dat moet natuurlijk alleen op de eeltplekken.

dinsdag 6 juni 2017 om 10:45
Haha, ja er staat op de verpakking 2 dagen en dan verversen, maar ik heb het gewoon denk ik 3 dagen laten zitten en geen nieuwe op geplakt. Dat werkte ook. Ik heb alleen eelt op voorvoet en hiel, ik heb van die typische hoge hakken verwrongen voeten.Jitsie schreef: ↑06-06-2017 10:18Maar klopt het dat je die eelt pleisters wel een paar dagen moeten laten plakken? Je loopt dus een halve week met een pleister op je voet.
Nu ik het zo typ, is het plots minder bizar dan ik het aanvankelijk vond. Als je een schaafwondje hebt, dan loop je ook een poosje rond met een pleiser![]()
Ik had alleen in mijn hoofd dat je dan je hele zool moet inpakken ofzo. Maar dat moet natuurlijk alleen op de eeltplekken.![]()
dinsdag 6 juni 2017 om 12:32
Ik vind het erg fijn. Je kunt de kleur mooi opbouwen en ik heb nergens vlekken of strepen gezien. Ik vind het vooral een voordeel dat je het kunt mengen met bijvoorbeeld je bodylotion, maar ook met zonnebrandcreme.
dinsdag 6 juni 2017 om 12:34
Dank je wel! Dat heb ik gedaan! Heb een paar dagen Weleda Calendula Billenbalsem gesmeerd en het is iets beter. Het werkt net zo goed als de sudocrème maar smeert iets gemakkelijker uit.Maan86 schreef: ↑05-06-2017 23:41Als ik eerlijk ben vind ik de tip van micanizol ook wel beetje apart: Dat maakt je huid juist dun (dus kwetsbaar)!
Edit: ik lees nu inderdaad dat daktarin ook gebruikt kan worden bij smetplekken. Heb het zelf in heel wat jaren in de zorg nog nooit gebruikt bij smetplekken. Sudocreme of oridza wel. Zou in iedergeval eerst met iets onschuldigers aan de slag gaan dan direct met micanozol.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
dinsdag 6 juni 2017 om 12:34
Ik gebruik hem nou een dag of vijf en merk niks. Volgens mij worden mijn tanden zelfs geler en deed de Prodent anti-tandsteen & whitener het beter. Maar op de verpakking staat 10 dagen, dus ik geef het nog een kans.
Ik gebruik zelfs het polijst-borsteltje van Oral B. Niet elke keer want dat schijnt niet goed te zijn.
.
dinsdag 6 juni 2017 om 12:55
Ben inmiddels week of 6 verder na eerste gebruik van Kruidvat wimperserum. Aanzienlijk langere wimpers. Bij dagelijks gebruik wel last van gesprongen adertjes in m'n ogen. Nu gebruik ik het ongeveer 2 keer per week.
Wimpers zijn inmiddels zo lang dat ze van mij niet heel veel langer meer hoeven te worden. Begint zelfs wat vervelend te voelen met mascara erop.
Hoop dat ik deze lengte beetje kan houden met 1-2 keer per week gebruik.
Wimpers zijn inmiddels zo lang dat ze van mij niet heel veel langer meer hoeven te worden. Begint zelfs wat vervelend te voelen met mascara erop.
Hoop dat ik deze lengte beetje kan houden met 1-2 keer per week gebruik.
dinsdag 6 juni 2017 om 21:14
het is niet oranje, alleen bij mijn haargrens zag ik een oranje baan. Het was zo weg met een washandje. Ik denk dat ik het daar niet goed heb uitgesmeerd of vermengd met mijn dagcrème. Dat is dus meteen een tip aan jullie

woensdag 7 juni 2017 om 08:01