Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Oh da's goed om te horen Strikje, denk dat ik het binnenkort inderdaad aan ga schaffen :)

Edit 10 minuten later: besteld ;-D
strikjemetstippels schreef:
30-05-2017 21:50
Weet iemand misschien goede sterke zomer panty's (ja dat sluit elkaar wellicht uit)? Ik heb Oroblu zomer 15 den) en na 1 dag al kapot.

En nee zonder zien mijn pootjes er helaas niet echt lekker uit.
ik heb al een tijdje een panty van Heist op mijn verlanglijstje, die schijnen niet stuk te gaan. Ik ga hiermee wel off topic, want ik heb ze dus nog niet geprobeerd.
Heeft iemand ervaring met Olaplex? Mijn kapper adviseerde me het te laten toevoegen bij het kleuren van mijn haar om beschadigingen te voorkomen. En ze adviseerde mij het thuis zelf te blijven gebruiken bij het wassen. Ik heb het bij het kleuren wel laten toevoegen, maar mijn haar is toch veel droger en pluiziger geworden. Ik heb me niet laten verleiden om het spul ook voor thuis te kopen, maar ik ben toch benieuwd of er iemand hier positieve ervaring mee heeft.

Eigenlijk geloof ik er geen barst van: beschadigd haar herstellen...........
jubelientje schreef:
31-05-2017 13:23
Heeft iemand ervaring met Olaplex? Mijn kapper adviseerde me het te laten toevoegen bij het kleuren van mijn haar om beschadigingen te voorkomen. En ze adviseerde mij het thuis zelf te blijven gebruiken bij het wassen. Ik heb het bij het kleuren wel laten toevoegen, maar mijn haar is toch veel droger en pluiziger geworden. Ik heb me niet laten verleiden om het spul ook voor thuis te kopen, maar ik ben toch benieuwd of er iemand hier positieve ervaring mee heeft.

Heb het ook laten doen en wel dat flesje mee genomen maar ook niet tevreden over dus weg gegooid geld bij mij .
Pretzel66 schreef:
31-05-2017 13:28
Heb het ook laten doen en wel dat flesje mee genomen maar ook niet tevreden over dus weg gegooid geld bij mij .
Nu overweeg ik een keratinebehanding iemand daar ervaring mee ?
Ik heb laatst een bondplex behandeling gehad.
Echt super mooi.
Geen droge bos meer!
jubelientje schreef:
31-05-2017 13:23

Als je wint heb je vrienden...
Heb net zitten googelen op Olaplex. Je hebt ook eigenlijk 3 flesjes nodig.
En haar herstellen kan alleen van binnenuit, vanaf de wortel, lijkt mij.
Daarvoor slik ik Swisse Huid, Haar, Nagels. Werkt goed.
Emma95 schreef:
31-05-2017 13:31
Bij de kapper gebruiken ze 1 en 2 en 3 moet je thuis doen
mademoiselle83 schreef:
30-05-2017 22:33
Ik ben op zoek naar een zelfbruiner die langer blijft zitten dan 2 dagen :|

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd is magic drops van collistar, whitetobrown spray, dove zelfbruiner en de zelfbruinende bodylotion van het Kruidvat.
Whitetobrown geeft het mooiste effect maar moet na 2 dagen wel opnieuw sprayen.

Wie heeft tips?
Fake Bake Flawless Darker Self-Tan Liquid

De dag ervoor goed scrubben en een bodylotion gebruiken. Ik vind dit de beste nep bruin die ik heb geprobeerd (en dat zijn er veel!) een mooie natuurlijke kleur bruin, die langer dan een paar dagen houdt bij mij. Ook niet zo'n overheersende lucht trouwens. Niet goedkoop alleen (bij Douglas 30,-)
Emma95 schreef:
31-05-2017 13:31
Ja, de eerste twee flesjes gebruiken ze in de salon, de derde is voor thuisgebruik. Volgens mij kun je dood weefsel, zoals haar helemaal niet herstellen. Een gescheurde nagel groeit ook niet aan elkaar vast door er iets op te smeren, hooguit kun je het bij elkaar houden door er heel veel nagellak overheen te smeren.

Wat jij doet is zorgen dat het nieuwe haar dat groeit, optimaal van conditie is door te zorgen dat je de stoffen binnenkrijgt die nodig zijn om gezond haar te laten groeien. En dat is inderdaad niet te vergelijken met iets aan de buitenkant toevoegen.
Pretzel66 schreef:
31-05-2017 13:28
Zonde, het is niet goedkoop ook. Daarom wilde ik ook eerst afwachten of mijn haar zacht en glad was gebleven na het kleuren. Goed dat ik het niet gekocht heb dus.
elninjaa schreef:
31-05-2017 13:17
ik heb al een tijdje een panty van Heist op mijn verlanglijstje, die schijnen niet stuk te gaan. Ik ga hiermee wel off topic, want ik heb ze dus nog niet geprobeerd.
Dankje! Kort rondje internet en ik zie dat ze in 30 en 50 denier komen, beetje te dik momenteel. Volgens mij ook nog niet in NL te krijgen?

Ik kwam ook op deze hack en ik ga het zeker proberen!

http://www.huffingtonpost.co.uk/2015/10 ... 67256.html
The trick is to put them in your freezer. No we’re not making this up.

Next time you buy a new pair, get them damp with water then place them in a plastic bag and freeze overnight. The next day, take them out and let them thaw out completely.

Apparently you only need to do this once, then you’re good to go. The cold temperature strengthens the tight’s fibres, making them less likely to ladder from daily wear and tear.
Ik heb een Olaplex-behandeling gedaan bij de kapper, zonder te verven. Ik heb heel dun pluizig krul haar. De bovenste laag is heel droog en stug omdat ik highlights heb gezet 7!! maanden geleden. Nu twee weken na de behandeling merk ik nog steeds een positief verschil, als ik aan een krul trek veert deze terug. De highlights plukken zijn echter nog wel wat piekig, maar je moet geen wonderen verwachten. Ik gebruik ook flesje drie, dat is meer een heel rijke conditioner volgens mij. Over vier weken kan ik denk ik meer zeggen, ik heb het namelijk vooral genomen omdat ik denk dat mijn haar dan langer door kan groeien. Mijn haar komt namelijk al jaren tot net onder m'n oren, omdat m'n haar heel snel beschadigt. Ik laat het weten.
Dank je voor het beschrijven van jouw ervaring elninjaa. Ik baal er echt van dat ik me toch heb over laten halen om bij te kleuren. Ik had de eerste 12 cm vanaf mijn hoofdhuid gezond, glanzend haar. Alleen de kleur sloot niet meer aan bij de rest omdat ik tot een jaar geleden steeds highlights had laten zetten. Met als gevolg dus droog en pluizig haar net als jij. Mijn kapster gaf toen aan dat het met Olaplex niet zou gaan pluizen als ik het gezonde haar bij zou laten kleuren zodat het weer bij de rest paste. En nu kan ik weer opnieuw beginnen met het gezond laten worden van mijn haar.......
Cateautje, welke supplementen gebruik(te) jij tegen overmatig zweten? Ik kan het zo snel niet terugvinden in de 92 pagina's die al volgeschreven zijn :-) Volgens mij was het iets met magnesium en...?
Ik transpireer voornamelijk
's nachts, zo vervelend!
Rupsje schreef:
31-05-2017 18:41
Cateautje, welke supplementen gebruik(te) jij tegen overmatig zweten? Ik kan het zo snel niet terugvinden in de 92 pagina's die al volgeschreven zijn :-) Volgens mij was het iets met magnesium en...?
Ik transpireer voornamelijk
's nachts, zo vervelend!
Ze had het erover in dit topic: Waar je niets over mag zeggen maar je doet het lekker toch!!.

Ik geloof dat het over zink ging. (Cateautje komt mij zo wel corrigeren als het niet klopt.) Dat ontaarde daar in een enorme discussie. Vandaar dat ik het nog weet. :proud:

Cateautje ik stond aan jouw kant hoor! Ik durfde me alleen niet in de discussie te gooien. :whistle:
En voor de eventuele meelezers die ook met dit probleem kampen, heb er maanden naar gezocht op het net en in Australië gevonden. Elke avond voor het slapen gaan zinc picolinate en magnesium slikken, dan is het binnen een paar dagen weg. Wel blijven slikken, anders komt het weer terug.

Dit plaatste cateautje tegen overmatig zweten .
En idd nutteloze discussie ontstond er.
Jitsie en Pretzel, thanks!
Rupsje schreef:
31-05-2017 18:59
Jitsie en Pretzel, thanks!
Snix! :shame:

Ik hoop dat het bij jou even goed helpt als bij Cateautje. Mensen kunnen daar zo gemeen over doen terwijl je er verder niets aan kan doen. Tot Cateautje to the rescue kwam natuurlijk...
Dank dames. :)

Het overmatige zweten daarvan weet ik niet of dat verdwijnt, maar de bijbehorende geurtjes wel.
Ik heb vandaag de Vitis tandpasta gekocht. Bij Etos krijg je er nu gratis een mini -tube bij :-)
Ik moest er alleen wel om vragen, ging niet vanzelf maar t stond in het krantje dus...
.
Wb Rexona max protection, die is mij ook al eens aangeraden. Ik heb toen de gewone versie gekocht met de crème die uit gaatjes komt. Die vond ik niet super. Maar in Duitsland heb ik laatst een stick-versie gekocht, ook breed maar het is een kleinere verpakking. En dus een harde brede stick ipv crème. Er zat ook geen doosje om. Die vind ik beter. Maar ik heb hem in NL nog niet gezien. Hebben jullie die crème of een stick?
impala wijzigde dit bericht op 31-05-2017 20:06
5.04% gewijzigd
.
Ik vond de vitis tandpasta tegenvallen ben er weer mee gestopt.
De wimperserum doet het wel erg goed!! Een klein laagje mascara ja genoeg voor een paar volle lange wimpers.
Tja Impala, voor al dat geld dat we overal achterlaten willen we wel af en toe wat gratis spul! :yes:
Even tussendoor. Ik vind de Vitis tandpasta geweldig!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven