Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?

woensdag 7 juni 2017 om 08:14
Hier ook brildragend en over hangende oogleden , na een tip hier heb ik de clinique high impact curling mascara die werkt perfect bij mij.
Het verwijderen met warm water in combinatie met een action gezichtsreinigingsdoek werkt perfect.
woensdag 7 juni 2017 om 08:16
Max Factor heeft idd de allerbeste waterproof mascara. De enige die ik kon hebben toen mijn oogleden nog hingen. Koop er wel oliepads bij anders krijg je het er niet af. Van Etos of DA en niet van Kruidvat.
.

woensdag 7 juni 2017 om 08:24

woensdag 7 juni 2017 om 08:28

woensdag 7 juni 2017 om 09:01
Ik volgde dit topic een aantal weken geleden heel nauw, maar ben erg druk geweest waardoor ik nu een flinke inhaalslag moet maken. Maar ik heb wel alvast 2 vragen:
- Iemand raadde een middel aan om haartjes te bleken, welk product was dit?
- De 'bruin zonder zon' producten van Kruidvat zijn ook een aantal keren voorbij gekomen, maar in het Kruidvat zag ik zoveel verschillende producten van hun eigen merk dat ik het niet meer wist. Welke zijn jullie tevreden over?
- Iemand raadde een middel aan om haartjes te bleken, welk product was dit?
- De 'bruin zonder zon' producten van Kruidvat zijn ook een aantal keren voorbij gekomen, maar in het Kruidvat zag ik zoveel verschillende producten van hun eigen merk dat ik het niet meer wist. Welke zijn jullie tevreden over?

woensdag 7 juni 2017 om 09:38
Bij mij ook meer wimpers die 'uitvallen'. Ik merk het nadat ik mijn make-up verwijderd heb en dan zie ik best veel wimpers (meer dan voorheen) op mijn wattenschijfje. Ondanks dat heb ik nu na een week of 5 gebruiken echt prachtig lange bambi wimpers. Ik gebruik overigens het serum van FEG via Bol, werd in een van de eerste pagina's genoemd en toen meteen besteld hihi.RodePanda schreef: ↑25-05-2017 22:45Ik heb ook het wimperserum, maar ik vergeet het te vaak om resultaat te kunnen zien. Het enige wat ik merk is dat er ineens meer wimpers uitvallen. Wellicht doordat ik het vaak vergeet, maar dan zouden je wimpers ook ineens allemaal uitvallen als je er ma een half jaar mee stoptIs er iemand met dezelfde ervaring? Ik twijfel een beetje of het toeval is en ik gewoon door zal gaan met gebruiken.
Ik bedoel trouwens de variant van Kruidvat![]()
Het effect van de Vitis vind ik nog steeds tegenvallen.

woensdag 7 juni 2017 om 10:44
Dankje Emma! Ik was inderdaad op zoek naar de notenmelk, omdat die zo lekker ruikt. Maar die kon ik dus niet eens vinden en toen viel het mij op dat er zoveel verschillend aanbod was. Maar dan ga ik die jij noemt denk ik eerst proberen.
(Vanavond extra koopavond bij Kruidvat met 20% extra korting op 2 producten. Weet niet of je perse de vouchers uit de folder nodig hebt.)
(Vanavond extra koopavond bij Kruidvat met 20% extra korting op 2 producten. Weet niet of je perse de vouchers uit de folder nodig hebt.)

woensdag 7 juni 2017 om 10:45
Ik las online dat het effect nog opgebouwd kan worden tot 3 maanden.impala schreef: ↑06-06-2017 12:34Ik gebruik hem nou een dag of vijf en merk niks. Volgens mij worden mijn tanden zelfs geler en deed de Prodent anti-tandsteen & whitener het beter. Maar op de verpakking staat 10 dagen, dus ik geef het nog een kans.
Ik gebruik zelfs het polijst-borsteltje van Oral B. Niet elke keer want dat schijnt niet goed te zijn.
Misschien nog wat geduld oefenen?
Bij mij lijkt 'ie ook nog niet veel effect te ressorteren, dus ik poets nog dapper verder

woensdag 7 juni 2017 om 11:50
Had er meer van verwacht eigenlijk. Het is wel héél subtiel! Ik begon heel voorzichtig omdat ik heel bleek ben, maar inmiddels gebruik ik de aangeraden 3 druppels en ik zie er eigenlijk nog steeds niet veel van.

woensdag 7 juni 2017 om 11:52
Ik doe wel 4-5 druppels in serum genoeg voor hals en snoet. En dan twee dagen achter elkaar. Ik ben ook erg bleek.
woensdag 7 juni 2017 om 11:53
Nee die Clinique blijft echt heel goed zitten. Ik heb vaak last van tranende ogen als het waait of zo, en ook dan blijft ie goed zitten. Maar met wat warm water (ik gebruik wel een milde face wash tegelijkertijd), komt het er zó af. Zonder watje of zo trouwens.
Momenteel gebruik ik trouwens Benefit they're real, ook een prima mascara.
woensdag 7 juni 2017 om 11:55
Ik zal inderdaad ook wat meer druppels gaan gebruiken dan.strikjemetstippels schreef: ↑07-06-2017 11:52Ik doe wel 4-5 druppels in serum genoeg voor hals en snoet. En dan twee dagen achter elkaar. Ik ben ook erg bleek.
woensdag 7 juni 2017 om 12:21
Omdat de ervaringen binnen dit dit topic positie zijn over de Kruidvat serum heb ik deze besteld. Nu lees ik toch dat enkele na gebruik van kruidvat wimper-serum verlies van wimper-haartjes ondervinden. Nu toch wel huiverig om te gaan starten met het serum.
Ik heb een lang dik bos krullend haar dat neigt naar pluis. Vooral met dit weer. Zelf ben ik tevreden met de haar producten van Kera Care. Doet wat het zegt. Vooral het haarmasker met keratine is geweldig. Een uur in laten trekken en het resultaat is, pluisvrij haar dat geen styling meer nodig heeft. Hangt lekker los en de krullen zijn zacht en stevig van structuur. Heel tevreden mee. Heb de shampoo en de verzorgende keratine glansspray gelijk besteld. Ik vind dit merk goed werken voor krullend dik haar.
Ik heb een lang dik bos krullend haar dat neigt naar pluis. Vooral met dit weer. Zelf ben ik tevreden met de haar producten van Kera Care. Doet wat het zegt. Vooral het haarmasker met keratine is geweldig. Een uur in laten trekken en het resultaat is, pluisvrij haar dat geen styling meer nodig heeft. Hangt lekker los en de krullen zijn zacht en stevig van structuur. Heel tevreden mee. Heb de shampoo en de verzorgende keratine glansspray gelijk besteld. Ik vind dit merk goed werken voor krullend dik haar.
Alles is niets, Niets is alles

woensdag 7 juni 2017 om 15:38
Ja dat was ik ( en nog iemand waarvan ik de naam niet meer weet). Top spul he! Werkt ook heel goed tegen hielkloven.

woensdag 7 juni 2017 om 15:43
Ja echt zit naar mijn armen te kijken en al zoveel verschil heb ook de kalmerende gel gekocht die gaat in de koffer voor op vakantie straks .Krulliebollie73 schreef: ↑07-06-2017 15:38Ja dat was ik ( en nog iemand waarvan ik de naam niet meer weet). Top spul he! Werkt ook heel goed tegen hielkloven.
Hielen ga ik nu ook ermee doen die zijn ook altijd gortdroog .
Dus nogmaals bedankt en het was ook spotgoedkoop nu bij de tuinen !