Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?

donderdag 8 juni 2017 om 16:08
'To tell it straight, this is a very expensive barrier cream, that is definitely designed more for dry skin types. There are lots of ingredients in here that are barrier making, we already spoke about mineral oil and petrolatum, there is also microcrystalline wax high up on the list. This is a barrier cream with anti-oxidant effects, so similar to a vitamin E or C cream.
In my opinion, looking at the ingredients I am absolutely not convinced it is worthy of the price tag. Grab yourself a high loaded vitamin E or C cream, mix in some Vaseline and you have your very own Crème de la Mer.'
http://www.honestyforyourskin.co.uk/the ... -worth-it/
Nou, die kan dus al van de lijst af !
In my opinion, looking at the ingredients I am absolutely not convinced it is worthy of the price tag. Grab yourself a high loaded vitamin E or C cream, mix in some Vaseline and you have your very own Crème de la Mer.'
http://www.honestyforyourskin.co.uk/the ... -worth-it/
Nou, die kan dus al van de lijst af !
donderdag 8 juni 2017 om 16:13
Ik gebruik al een paar weken de vitis tandpasta, die in het begin van dit topic werd aangeraden. Helaas geen verschil.
Laatst viel het mij op dat de tanden van mijn man opeens zo wit waren, vertelde hij dat hij de afgelopen paar dagen mijn tandpasta (vitis) gebruikte, omdat zijn tandpasta op was.
Waarom werkt het bij hem wel
Laatst viel het mij op dat de tanden van mijn man opeens zo wit waren, vertelde hij dat hij de afgelopen paar dagen mijn tandpasta (vitis) gebruikte, omdat zijn tandpasta op was.
Waarom werkt het bij hem wel

Tenminste, dat is wat ik de buurvrouw heb horen zeggen.
donderdag 8 juni 2017 om 16:15
goeie, daar kom ik vaak. Maar..ik was net bij de op=op voordeelshop, en daar hebben ze alles van kotex..een doosje kost daar zelfs maar 99 cent! Wel heel raar dat dus jumbo, ah, kruidvat en etos het niet hebben (ja, alleen die dikke matrassen dus). Het is het enige merk zonder dat vieze plastic - naast die hele dure merken zoals Sanature o.i.d. die ik echt veel te duur vind.

donderdag 8 juni 2017 om 16:19
Misschien had jij al wittere tanden?ay_caramba schreef: ↑08-06-2017 16:13Ik gebruik al een paar weken de vitis tandpasta, die in het begin van dit topic werd aangeraden. Helaas geen verschil.
Waarom werkt het bij hem wel![]()

donderdag 8 juni 2017 om 21:54
Als mijn paardeshampoo en conditioner op zijn, koop ik ze niet weer.
Ook zal ik de Vitis niet meer kopen toch liever mijn vertrouwde zoute Paradontax toch wel benieuwd wat mijn mondhygieniste zal zeggen volgende week.
Ook zal ik de Vitis niet meer kopen toch liever mijn vertrouwde zoute Paradontax toch wel benieuwd wat mijn mondhygieniste zal zeggen volgende week.
Als je wint heb je vrienden...

vrijdag 9 juni 2017 om 11:25

vrijdag 9 juni 2017 om 15:58
Ik heb altijd die gebruikt toen ik een paar keer onder de zonnebank ging. Ik kan dus niet vergelijken met andere zonnebankcrèmes. Maar later heb ik wel hun zonnecreme gekocht puur en alleen omwille van die heerlijke geur.

vrijdag 9 juni 2017 om 19:14
Een serum is een dagcreme verdund met gedestilleerd water, meer niet. Het is echt je geld niet waard. Dan kan je beter een goede dagcreme kopen, daar heb je dan meer aan.mademoiselle83 schreef: ↑09-06-2017 19:08Iemand ervaring met het bekende serum van Estee Lauder (bruin flesje)? Douglas heeft nu 25% korting op oa serums.
vrijdag 9 juni 2017 om 19:41
Nou, toevallig is dat wél goed spul, als je de Advanced Night Repair bedoelt.mademoiselle83 schreef: ↑09-06-2017 19:08Iemand ervaring met het bekende serum van Estee Lauder (bruin flesje)? Douglas heeft nu 25% korting op oa serums.
Ik heb zonneschade in mijn decollete en dat knapt er echt van op. Heb het één keer gekocht, taxfree en in de aanbieding.
Maar ik vind het te duur. Zelfs met korting.
.

vrijdag 9 juni 2017 om 21:02
REDANDWHITE wrote: ↑01-06-2017 16:06
Supertips hier voorbij zien komen, bedankt allemaal!
Heb gelijk ook een vraag. Welke haarlak is nu echt goed? Ik krul mijn haar en dan ziet het er echt mooi uit, maar het haar bovenop mijn hoofd zakt erg snel in. Heb nu huismerk van Kruidvat, syoss eens geprobeerd en die was net als die van de Hema erg plakkerig.
Heb lang wat zwaar haar trouwens. Ik gebruik eerst een klein beetje droogshampoo en toupeer het licht. Dan zit het echt mooi en na een uur heb ik weer een ingezakt kapsel helaas....
Tips?
Bij voorbaat dank!
Dit is echt een fijn product. Maar echt heel weinig van nodig.
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-effex- ... /p/2768746
Supertips hier voorbij zien komen, bedankt allemaal!
Heb gelijk ook een vraag. Welke haarlak is nu echt goed? Ik krul mijn haar en dan ziet het er echt mooi uit, maar het haar bovenop mijn hoofd zakt erg snel in. Heb nu huismerk van Kruidvat, syoss eens geprobeerd en die was net als die van de Hema erg plakkerig.
Heb lang wat zwaar haar trouwens. Ik gebruik eerst een klein beetje droogshampoo en toupeer het licht. Dan zit het echt mooi en na een uur heb ik weer een ingezakt kapsel helaas....
Tips?
Bij voorbaat dank!
Dit is echt een fijn product. Maar echt heel weinig van nodig.
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-effex- ... /p/2768746

vrijdag 9 juni 2017 om 21:41
Dollycat schreef: ↑30-05-2017 19:58Mijn tip is de Pure Skin Cleansing Tonic van Zarqa. Ik had al een tijdje last van een onzuivere huid en veel talg, het is nu stukken beter geworden door de tonic twee keer per dag te gebruiken. Ben er heel blij mee. Ik heb een hele droge en gevoelige huid, maar de tonic droogt bij mij niet uit, ik heb daarna een heel fris en zacht huidje.
Voor degenen die foundation niet fijn vinden kan ik de mousse van Essence aanraden.
Ik kan niet tegen foundation van welk merk dan ook, net of ik een dikke plamuurlaag op mijn gezicht heb en ik krijg last van uitslag. Gebruik sinds een aantal maanden dagelijks mousse van Essence. Zit in een klein rond potje. Voelt zo veel fijner aan dan foundation.
Voor reiniging gebruik ik de cleansing foam van Zarqa dat mijn hele gezicht goed reinigt.
Ik heb een gevoelige huid en gebruik al jaren anti redness gezichtscreme van Zarqa. Echt een fijne lijn.

zaterdag 10 juni 2017 om 16:07
Ik heb toevallig ook last van een droge hoofdhuid momenteel dus ook schilfers. 1x om de zoveel jaar heb ik dat wel eens. Omdat de head and shoulders zo agressief is naar mijn gevoel (maar het werkte wel) heb ik dit keer Garnier Fructis anti roos Shampoo (kruidvat) gekocht.afstandsbediening1989 schreef: ↑10-06-2017 12:55Ik heb een droge hoofdhuid met schilfers en ik heb nu Tea Tree Oil van ORS bij de kruidvat gekocht. Ik ben zeer tevreden! Minder schilfers en jeuk
Hopelijk is het ook wat. Anders volg ik jouw voorbeeld alsnog.
anoniem_304001 wijzigde dit bericht op 10-06-2017 16:08
Reden: Verkeerde shampoo
Reden: Verkeerde shampoo
1.48% gewijzigd