Wibra chic
woensdag 1 oktober 2014 om 10:24
Ik was aan het neuzen op de Wibra site voor goedkope panties en kousjes, maar tot mijn verbazing zag ik ook best leuke kleding voor een kleine prijs. Ik heb wel basics van Zeeman en Wibra, zo als hemdjes onder een trui, sokken en shirts die ik thuis draag, maar met een 'echt' outfit heb ik niet echt ervaring bij de goedkope ketens.
Heeft iemand wel ervaring met kleding van heel goedkope winkels als Wibra en Zeeman? Hoe is de kwaliteit? Want ik wil niet uiteindelijk nog duurder uit zijn natuurlijk...
Heeft iemand wel ervaring met kleding van heel goedkope winkels als Wibra en Zeeman? Hoe is de kwaliteit? Want ik wil niet uiteindelijk nog duurder uit zijn natuurlijk...
woensdag 1 oktober 2014 om 12:25
woensdag 1 oktober 2014 om 14:38
donderdag 2 oktober 2014 om 00:20
Ik snuffel regelmatig bij de goedkope winkels zoals Wibra en Zeeman, Vind de Wibra tegenwoordig erg veel keus hebben. Ik heb er vorige week een zwarte halflange rok gekocht van stevige stof voor 5,99. Hij staat me zo goed dat ik direct ook de grijze heb gekocht.Verder mooie stretchbroek gekocht zwart/wit, lubbert niet en blijft ook mooi in de was. Maar ze hebben er ook goede sokken, sjaals en wat ik dan heel leuk vind knutselspulletjes voor weinig geld. Ik koop trouwens ook best vaak iets bij Takko. Alhoewel het aanbod per filiaal erg verschilt. Vooral in de opruiming kun je daar hele leuke dingen voor weinig scoren.
donderdag 2 oktober 2014 om 00:31
Ik koop en draag geregeld Zeeman-kleding. Dat combineer ik en daardoor krijg ik vaak complimenten en het grappigste vond ik met een jurkje van 7 euro. Mooie leren riem erop (4x duurder). Heb zo vaak gehoord met die ''wow, wat ontzettend leuk, vast wel duur geweest.''. Inmiddels is het verwassen want je kan niet verwachten dat het voor die prijs ook nog heel lang mooi blijft.
Maar heb vaak veel plezier van Zeeman-kleding. Gewoon vaak naar binnen lopen, kopen, thuis passen en bij niet goed, niet leuk, binnen een maand (!) terug brengen. Ideaal.
Wibra geen ervaring mee. Ga ik ook eens kijken.
Maar heb vaak veel plezier van Zeeman-kleding. Gewoon vaak naar binnen lopen, kopen, thuis passen en bij niet goed, niet leuk, binnen een maand (!) terug brengen. Ideaal.
Wibra geen ervaring mee. Ga ik ook eens kijken.
donderdag 2 oktober 2014 om 10:33
donderdag 2 oktober 2014 om 10:33
quote:van-vert schreef op donderdag 02 oktober 2014 10:33 Ik heb wel eens bh's van wibra en consorten gekocht maar ik vond de pasvorm echt vreselijk. Punt tietjes onder shirt. Ik vond het niks.
Voor kinderen (kleding) prima, dat gaat toch niet lang mee en sommige basics zijn ook goed (Hempjes e.d.). Hemdjes ja.
Voor kinderen (kleding) prima, dat gaat toch niet lang mee en sommige basics zijn ook goed (Hempjes e.d.). Hemdjes ja.
zondag 5 oktober 2014 om 08:12
zondag 5 oktober 2014 om 08:24
Zeeman is juist erg bezig met de werkomstandigheden van het personeel in die fabrieken : http://www.zeeman.com/Over-Zeeman/Onderneming/mvo
Ik kom daar dus regelmatig. Wibra vind ik minder, kinderkleding is heel smal bij de armen. Dat paste dochter als baby al nooit. Pyjama's zijn na 3 keer wassen volledig uit vorm (worden kort en breed). Bij zeeman koop ik wel vaak wat. Heb een hele schattige jumpsuit die dochter inmiddels al 2 zomers heeft gedragen, goede kwaliteit! Action koop ik eigenlijk nooit kleding, maar de thermoleggings ga ik eens uitproberen!
Ik kom daar dus regelmatig. Wibra vind ik minder, kinderkleding is heel smal bij de armen. Dat paste dochter als baby al nooit. Pyjama's zijn na 3 keer wassen volledig uit vorm (worden kort en breed). Bij zeeman koop ik wel vaak wat. Heb een hele schattige jumpsuit die dochter inmiddels al 2 zomers heeft gedragen, goede kwaliteit! Action koop ik eigenlijk nooit kleding, maar de thermoleggings ga ik eens uitproberen!