Mode & Beauty alle pijlers

Wimperextensions

31-05-2014 14:57 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand hier ervaring mee? Hoe duur was het en bleef het lang zitten? Waar heb je het laten doen?
Prijs weet ik niet meer. Heb het in Rotterdam laten doen bij Flavour Visagie. Ze zouden zes weken blijven zitten, maar na drie weken zat ik - ondanks goede verzorging! - met hele kale stukken en afgebroken wimpers. Was gelijk de eerste en laatste keer. Had geen wimper meer over!
Ik heb ze anderhalf jaar gehad. Ik betaalde 25 euro per keer. Ze bleven goed zitten maar ik moest er elke 4-5 weken ruim 1,5 uur voor terugkomen en dat vond ik teveel tijd kosten en ook erg prijzig worden. Een nichtje van mij bracht ze aan. Nadat ik er mee stopte heb ik wel het idee gehad dat mijn eigen wimpers wat dunner gezaaid waren dan voorheen. Achteraf gezien zou ik het niet weer doen.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Ken iemand die een eigen studiootje had maar ze is ermee gestopt omdat het je eigen wimpers verpest.
Ik ken iemand die het doet. Nieuwe set kost ¤50. Opvulling ¤30 ( elke 4 weken).

Ze zet haartje voor haartje, geen plukjes.

Dat je eigen wimpers verpest worden is onzin.

Je plakt ze op je eigen wimpers, die worden dus dikker. Heb je geen extension er meer op lijkt hij dus dunner.

Ook vallen wimpers uit na 6 tot 8 weken. Verpesten is dus niet mogelijk, er groeit nl gewoon weer een nieuw haartje.
Geloof mij. Het is geen onzin. Ik had geen haar meer over en bij mij deden ze het ook wimper voor wimper.
Dan is het waarschijnlijk niet goed gezet. Had ze wel een cursus ervoor gedaan?

Ik ken meerdere mensen die het hebben. Niemand die verpeste wimpers heeft.

Heb ze zelf nog niet, geen geld voor over op dit moment
In eerste instantie is het prachtig. Daarna is het allemaal aan elkaar gaan klonteren. Misschien heb je daar geen last van in de winter. Voor mij nooit meer.
Klonteren?? Het zijn haartjes. Hoe kan dat klonteren?
Ik heb ze twee weken zomervakantie opgehad zonder problemen. Elke dag zwemmen in de zee en in ogen wrijven. Het was mooi voor zolang het duurde. Alleen toen heb ik ze denk ik niet optijd laten verwijderen en braken mijn eigen wimpers allemaal af. Had echt geen wimpers meer, is nu weer een beetje goedgekomen. Ik zou er niet aan beginnen. Net als extensions voor je haren. Uiteindelijk worden je natuurlijke haren er niet mooier van.
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Careprost druppels!

Wimpers tot de max.... Ze groeien zelfs zo lang dat ik ze af en toe bijknip.

Krijg bijna dagelijks de vraag of t m'n echte wimpers zijn
Save the earth, it's the only planet with chocolate
Yep ik draag ze. Bij mij was het25 euro
Is het echt altijd zo dat er niks van je eigen wimpers overblijft? Of alleen bij slechte zaken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven