Wimperextensions
zaterdag 31 mei 2014 om 15:16
zaterdag 31 mei 2014 om 15:25
Ik heb ze anderhalf jaar gehad. Ik betaalde 25 euro per keer. Ze bleven goed zitten maar ik moest er elke 4-5 weken ruim 1,5 uur voor terugkomen en dat vond ik teveel tijd kosten en ook erg prijzig worden. Een nichtje van mij bracht ze aan. Nadat ik er mee stopte heb ik wel het idee gehad dat mijn eigen wimpers wat dunner gezaaid waren dan voorheen. Achteraf gezien zou ik het niet weer doen.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
zaterdag 31 mei 2014 om 16:21
Ik ken iemand die het doet. Nieuwe set kost ¤50. Opvulling ¤30 ( elke 4 weken).
Ze zet haartje voor haartje, geen plukjes.
Dat je eigen wimpers verpest worden is onzin.
Je plakt ze op je eigen wimpers, die worden dus dikker. Heb je geen extension er meer op lijkt hij dus dunner.
Ook vallen wimpers uit na 6 tot 8 weken. Verpesten is dus niet mogelijk, er groeit nl gewoon weer een nieuw haartje.
Ze zet haartje voor haartje, geen plukjes.
Dat je eigen wimpers verpest worden is onzin.
Je plakt ze op je eigen wimpers, die worden dus dikker. Heb je geen extension er meer op lijkt hij dus dunner.
Ook vallen wimpers uit na 6 tot 8 weken. Verpesten is dus niet mogelijk, er groeit nl gewoon weer een nieuw haartje.
zaterdag 31 mei 2014 om 18:12
Ik heb ze twee weken zomervakantie opgehad zonder problemen. Elke dag zwemmen in de zee en in ogen wrijven. Het was mooi voor zolang het duurde. Alleen toen heb ik ze denk ik niet optijd laten verwijderen en braken mijn eigen wimpers allemaal af. Had echt geen wimpers meer, is nu weer een beetje goedgekomen. Ik zou er niet aan beginnen. Net als extensions voor je haren. Uiteindelijk worden je natuurlijke haren er niet mooier van.
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker