Mode & Beauty alle pijlers

Wimpers verven.

30-04-2015 19:51 19 berichten
Hoi, ik wil graag binnenkort mijn wimpers verven voor als ik op vakantie ga. Dat lijkt me heel handig als ik dan niet elke ochtend mascara hoef op te doen en het is handiger met zwemmen enz... Alleen ik vroeg me af of iemand misschien weet waar je in Almere het beste je wimpers kan laten verven?
Alle reacties Link kopieren
Elke beautysalon kan dat.

Maar tippen aan mascara kan het niet.
Het is ook best gemakkelijk zelf te doen

En wat bootje zegt klopt. Je wimpers worden alleen donkerder, maar niet dikker en krulleriger.

Het is geen goede vervanger voor mascara vind ik

Ik heb al hele lange wimpers van mezelf dus dat maakt niet zoveel uit denk ik. Want je kan ze nog wel krullen met zo'n wimperkruller toch?
Ik heb ook lange wimpers maar toch geeft het een heel ander effect dan mascara.

Het is wel een goed idee voor als je gaat zwemmen en zo, dat is ook waarom ik ze verf. En om mooi te zijn als ik in bed lig en geen make up op heb. Maar op momenten dat het kan gaat er toch een laagje mascara overheen omdat dat echt mooier is

Het is alleen aan te raden als je van jezelf hele lichtgekleurde wimpers hebt. Zijn ze van zichzelf al bruin of nog donkerder helpt het niets. Ze kleuren namelijk alleen, worden niet dikker, langer of zichtbaarder.
Goh, ben je er weer
Je kunt daarna doorzichtige mascara gebruiken. Doe ik nu ook tijdens de hooikoorts periode.
Als je wel de mascara look wil maar geen mascara wil dragen, waarom dan geen wimper extensions? Kan geen kwaad voor een keertje, en het is nu zo'n trend dat bijna elke schoonheidssalon (sowieso in de Randstad) het wel zet.
Ik zag geen verschil toen ik ze ooit geverfd had. Echt het geld niet waard. Bovendien kreeg ik dat spul in mijn oog en dat deed me toch een potje zeer. Ik doe het nooit meer.
die kleurloze uiteinden blijven even kleurloos.

verbazend dat mascara, slecht product als het is, nooit technisch verbeterd is in al die jaren. je blijft die vliegenpootjes-look houden
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Dat gaat er bij jou toch ergens iets fout Retrostar

quote:ollekebollekeknolleke schreef op 01 mei 2015 @ 08:22:

Ik zag geen verschil toen ik ze ooit geverfd had. Echt het geld niet waard. Bovendien kreeg ik dat spul in mijn oog en dat deed me toch een potje zeer. Ik doe het nooit meer.Dat laatste is heel normaal, en gebeurt bij holle oogkassen nog vaker dan bij anderen. Laat ik het zo zeggen: als het niet in je ogen komt heb je geluk, zowel dan kijk daar niet van op .
quote:pommiaan schreef op 01 mei 2015 @ 12:11:

[...]

Dat laatste is heel normaal, en gebeurt bij holle oogkassen nog vaker dan bij anderen. Laat ik het zo zeggen: als het niet in je ogen komt heb je geluk, zowel dan kijk daar niet van op .Wie mooi wil zijn...

quote:retrostar schreef op 01 mei 2015 @ 10:24:

die kleurloze uiteinden blijven even kleurloos.

verbazend dat mascara, slecht product als het is, nooit technisch verbeterd is in al die jaren. je blijft die vliegenpootjes-look houdenDan doe je denk ik teveel mascara op, ik heb eigenlijk nooit last van dikke rechte wimpers bij mascara. Misschien de wimperkruller een idee? Dan hoef je minder moeite te doen met de mascaraborstel om de wimpers enigzins omhoog te krijgen .
quote:JeMappelle schreef op 01 mei 2015 @ 12:12:

[...]

Wie mooi wil zijn... Precies!
quote:JeMappelle schreef op 30 april 2015 @ 20:14:

Het is wel een goed idee voor als je gaat zwemmen en zo, dat is ook waarom ik ze verf. En om mooi te zijn als ik in bed lig en geen make up op heb. dit staat er zo schattig..
Ik laat ze 1x per 6 weken verven, alleen de laatste keer kreeg ik het flink in mijn ogen, auwie. Ook mijn wenkbrauwen worden gedaan en dan zegt mijn lieve schat "ik zie wat aan je, maar kan mijn vinger en niet opleggen wat het nou is"

Na een week of 4 is het wel weg.
Ik heb het net laten doen, maar het effect valt me erg tegen.

Mascara doet echt veel meer dan alleen een kleurtje; doordat het de wimper dikker maakt valt het veel meer op.

Alleen de onderste wimpers zie ik duidelijk beter dan voorheen en dat vind ik wel fijn, want die deed ik nooit met masacara, dat wordt altijd een zooitje bij mij.

Wenkbrauwen heb ik ook laten verven en dat geeft veel meer effect, daar ben ik echt blij mee.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven