Mode & Beauty alle pijlers

winter 2012/2013

10-07-2012 16:32 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het een beetje vroeg is om nu al over de winter te beginnen maar wie weet er wat er in de winter van 2012/2013 in is?

Ik hoop dat er veel jassen met bont weer komen en mooie zwarte donkere kleuren
Echt of nepbont?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
echt bont natuurlijk!

ik hoor de reacties nu al....

ik draag ook graag een lederen schoentje of rokje e.d.

dol op een goed stukje vlees.

en daar hoort echt bont ook bij.
Kan je je dan even verdiepen in de procuctie van leer en in de productie van bont.
Google
Ik vind bontjassen helemaal niet mooi, buiten of het nou verantwoord is of niet.
Ik vind bont ook echt spuuglelijk en ordinair. Altijd al gevonden, nog nooit een uitzondering op gezien. Maar ik houd me aanbevolen.

(P.s. giuliettacapuletti: ik stalk je niet, je post gewoon toevallig op veel topics die ik ook interessant vind :D)
Occam's razor
Volgens mij wordt er meer gewerkt met natuurlijke materialen en kleuren.

Op diverse sites staat al een deel van hun collcties.

OVERSIZED.... ik hoop niet dat het doorzet. Is alleen maar goed voor degenen die met succes aan het lijnen zijn.
maaare on topic :P ik ben ook benieuwd blijve we in de gekleurde skinny jeans.. of word het de spijkerbroek met uitlopen pijp en hoge taile.. ik denk veel korte jasjes.. en ook bont look a like en heel heeel veel gebreide truien! dat is een must deze winter let maar op :P kwa shoes hoop ik toch op ene stoere boots die lekker warm zijn.. want als deze zomer al zo koud is hoe zou het dan wel niet in de winter worde brrr..
Ik heb al veel najaarsmode gezien wat ik erg mooi vind. Veel diepe kleuren, mooie prints... veel textuur. De combi tussen clean en statement zullen we veel gaan zien (houd ik van!) Dus ik ben content :D
Maar als jij donkere kleuren en bont nou mooi vindt, dan dráág je dat toch gewoon? daar heb je toch geen speciale permissie van 'de mode' voor nodig?
wil hier nog helemaal niet over nadenken...wil nu eindelijk wel eens een paar weken de zon op mijn bol
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
van alles

paars aubergine

slangeprint gaat door

lange winterjas

kant

http://www.trendystyle.ne ... dy-winterlooks-2011-2012/

ik kan nog niet veel meer vinden wil juist ook aan de slag met garderobe najaar
Haha grappig tuinboon, ik kijk ook altijd op trendystyle
Van wat ik heb gezien op de catwalkfoto's (London fashion week):

- hooggesloten neklijn

- met bont bezette/bedekte schouders

- rijke digitale prints

- military look komt terug

- roze wordt een modekleur

- wijde pantalons
Qua kleur:

Rijke kleuren ( de glas-in-lood kleuren) alle tinten geel icm tinten blauw. Ook alle warme tinten zalm ( van nude tot koraalroze aan toe), en koperkleuren en warme bruintinten.
Ja maar, mode is er pas ..... als de mensen er in willen lopen.

Het is nu nog geen winter. Ik heb ook de catwalk van duurdere merken bekeken waar de winkels echt niet alles inkopen wat die ontwerpers bedacht hebben. Daar blijven ze gegarandeerd mee zitten. Hetzelfde geldt voor bepaalde kleuren. De meeste praktisch ingestelde vrouwen met niet zoveel tijd die gaan voor de kleuren die passen bij wat ze al hebben......

Wat de consument niet wil dat koopt die niet.
je kan ook de shows van de designers op youtube kijken voor inspiratie
Leuk topic! Ik hou het in de gaten!
Die link gaat naar de winterlooks 2011 - 2012 dat is geweest!
http://nl.burberry.com/store/?WT.srch=1

Deze heeft het wel, maar wat een prijzen....
Als het zulk weer blijft mag het van mij wel weer snel winter worden hoor! Hoewel ik een hekel heb aan kou vind ik winterkleding heerlijk! Mooie laarzen, laagjes over elkaar... I it!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven