Mode & Beauty alle pijlers

winterjas gezocht!

23-01-2012 14:09 13 berichten
Tjonge hoe moeilijk kan het zijn..

Een winterjas..

Toch moeilijker dan gedacht helaas, want heb al stad en land afgezocht, uuuuren achter internet gezeten, maar DE jas niet gevonden. Alhoewel, de jas die ik nu heb, dat merk ben ik verliefd op, maar om nou weer dezelfde te kopen? of alleen in een andere kleur? neh.. Maar wel hetzelfde idee zeg maar.

Wat ik wil, is iets met kleur (roze, paars, rood, groen, blauw, vooral primaire kleuren, opvallend, mooie pasvorm(soort van trenchcoat model, geen skijack oid), en bestand tegen een paar druppels regen heb maat 38 en normaal postuur), maar vooral geen zwart, bruin, grijs etc, en heb een voorkeur voor scandinavische merken.

Wie oh wie??
Alle reacties Link kopieren
Wil je een korte, of een lange? Stof, of leer? of iets anders? Hoeveel wil je dr aan uitgeven?
Volgens mij kan je dat soort jassen overal kopen, toch?

Met jouw voorkeur voor Scandinavische merken zou ik kijken bij Vero Moda, H&M, etc.
Ja dat zou je denken, maar gek genoeg lukt het dus toch niet.

Ik denk zelf aan een iets lange jas, maar wel tot boven de knie, geen leer, gewone stof ofzo? maar wel waterbestand, en budget is tot 200 euro ofzo?

van dit plaatje: http://lifestylelog.nl/wp ... 3/voorjaarsjassen2010.jpg

vind ik bijvoorbeeld die gebloemde leuk, opvallend, mooie pasvorm (vrouwelijk), mooie kleuren. maarja, dit is een zomerjas..
Of de regenjassen van Danefae, helemaal geweldig, maarja, das een regenjas..
Winterjas? Ik loop nog in mijn trenchcoat. Tis hier ruim 10 graden!

Maareh, succes! Kan zoooo moeilijk zijn, vooral als je een ideaalbeeld hebt.

Ik weet wel dat ze bij Men at Work uitverkoop hebben. Ik heb daar een Nepbonte, een trenchcoat en een wollen jas gekocht met 70% korting. Ze raken die dingen aan de straatstenen niet kwijt.
Ik denk dat je iets in je hoofd hebt, en daar toch gewoon tegen aan moet lopen.. Dusseh, alle winkels waar je DE jas mogelijk kan vinden binnenstappen!

kijk eens op Zalando:

Het is dan wel geen scandinavisch merk, maar ken je Desigual? Is o.a te koop bij V
Huh? Half berichtje weg..

Wat ik wou zeggen;

Is o.a te koop bij V&D, en op de site van Desigual zelf is er nu Sale!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Felle kleur van Skunkfunk (Gurtsa):

Spoom heeft ook wel jassen met kleurtjes/motiefjes.

Je bent alleen een beetje laat en er is al veel van de huidige wintercollecties weg (in de uitverkoop zelfs), als je keuze wilt hebben met winterjassen kun je beter in september/oktober kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven