Mode & Beauty alle pijlers

Wit leren jasje

03-10-2018 16:58 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn zinnen gezet op een kort wit leren jasje voor de herfst. Google laat veel zien, maar niet dát jasje wat ik in gedachten heb. Namelijk stoer, met iets van gekleurde strepen of details op de mouwen of boorden.

Anyone?

Thx! :bunny:
Ksenija schreef:
06-10-2018 16:17
Dat moet jij weten, al doe je alleen een string aan in de winter. Dat wil niet zeggen dat het zo hoort. Ik reageer op TO, dat zou je ook moeten doen.

Dat het zo hoort?? :rofl:

Wie bepaalt dat, de modepolitie?
Als het ‘zo hoort’ waarom worden er dan überhaupt witte winterjassen gemaakt...? :lightbulb:
Wit, kaki en grijs kunnen nog wel in de winter. Kleuren zoals geel, roze en licht blauw/groen vind ik een no-no in de winter. Zo smakeloos!
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
06-10-2018 16:26
Als het ‘zo hoort’ waarom worden er dan überhaupt witte winterjassen gemaakt...? :lightbulb:
Omdat er altijd smakeloze personen zijn die erin meegaan. Zoals mijn oude baas zijn: er zijn altijd gekken die het kopen.
Alle reacties Link kopieren
daddy_gijs schreef:
05-10-2018 12:26
Afbeelding

Boda skin (in het wit is lastig te verkrijgen -- was ook met wit leer en zwarte ritsen)
Leuk is deze!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de discussie wel een leuke kant op gaan. Is iets lelijk omdat het je smaak niet is? Of vind je het gewoon eigenlijk niet kunnen? En waarom dan niet?

Wat ik niet vind kunnen is op mijn leeftijd én met mijn 49 jarige benen een minirokje dragen. Of een blote buik. (Hoewel, tennisbaan, strand... Maar afijn.)

Wat wel of niet mooi is is voor mij flexibel. Iets wat ik eerst foeilelijk vind, kan ik als ik het vaker zie toch mooi gaan vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven