Mode & Beauty alle pijlers

Witte/cremekleurige legging?

04-07-2011 20:04 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Wie heeft voor mij dé tip??

Ik heb een paar witte/cremekleurige leggings, maar op de een of andere manier kies ik er net altijd 1 die wat doorschijnt... (nee ik heb deze niet onder een spijkerrokje aan met ballerina's maar gewoon zomers gekleurd jurkje oid).

Nu ben ik hard op zoek naar eentje die niet zo doorschijnt! Heeft iemand een idee? Ik hoef niet 100 plaatjes te zien van mogelijk goede leggings, maar vanuit eigen ervaring/omgeving oid please, maar het liefst wel online te koop

p.s. ik hoop niet dat hier de discussie losbarst of een witte legging nou wel of niet kan hehe

Bedankt alvast!!
Haha t eerste wat in mij opkwam was idd: witte legging? Nee! Dat kan niet! Ik kan je dus niet helpen, succes
Ik vind witte leggings in sommige gevallen best kunnen.

De mijne is van Sutherland, te koop bij de Sting. Geen idee of die ook online zijn.
Zie het als een teken dat je ze niet kan vinden! Gewoon beter maar niet doen!! Lelijke dingen!
Ik heb een witte legging bij de miss etam vandaan. deze is geplooid aan de onderkant en met een jurkje aan lijkt het op een capribroek ipv een strakke legging. Staat erg speels en ik heb het nodig met warm weer ivm schurende bovenbenen. Wat ik echt vreselijk lelijk vind zijn die korte broekjes onder een jurkje en als je jurk door de wind opwaait of op de fiets zit of op een stoel waarbij de jurk omhoog schuift zie je dat broekje zitten. Nee geef mij dan maar die legging en bewegingsvrijheid.
Een witte jeanslegging misschien? Al is dat misschien te dik voor onder een jurkje. Ik heb er een van Vero Moda (voor onder tuniekjes die kort vallen) en die schijnt niet door.
quote:HelpBrand schreef op 04 juli 2011 @ 20:10:

Haha t eerste wat in mij opkwam was idd: witte legging? Nee! Dat kan niet! Ik kan je dus niet helpen, succes en waarom kan dat niet, trek toch aan wat je zelf wil, zal mij me reet roesten of iets wel of niet "kan"
Ben het helemaal met elmoos eens..

Lekker dragen wat jezelf mooi vindt, en vooral lekker vind zitten!

Ik draag ook vaak witte leggings, alleen in de zomer, in de winter vind ik het persoonlijk niet zo..

Ik heb altijd leggings van EDC by Esprit, die schijnen niet door, en zijn sterk.

De prijs is ook nog eens fijn, tussen de 9 en de 15 euro, al naar gelang het model en de lengte..

Succes!!
Esprit inderdaad.
Ik heb er één van Esprit (een lange), is erg fijn en goede kwaliteit. Schijnt niet door en is ook online te bestellen.

Die van de Miss Etam heb ik ook, met onder plooitjes. Vind ze zelf wat minder mooi. Onder zwabberen ze een beetje (sluiten niet mooi aan) en ik vind de lengte niet mooi.
Heb er 1 van Didi, prima ding. Vorig jaar gekocht, maar zag ze dit jaar weer hangen.
Het ligt er maar aan hoe je het combineert. Maar hoezo heb je er eigenlijk last van dat het doorschijnt? Want je jurkje hangt over je kont heen lijkt me?
Hier ook Didi, driekwart met zijkant gerimpeld onder. Bevalt goed, schijnt niet door en blijft mooi. Vond m wel vrij duur, was 20 euro ofzo.
Didi!

19,95. Maar schijnt niet door en je hebt er echt veel plezier van hoor. Zit ook een lekker breed boord aan zodat t niet strak zit bij de buik. En witte leggings zin idd lelijk als ze doorschijnen en je er iets korts op draagt,maar anders vind ik ze echt leuk hoor.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg,niet voor wat jij verstaat!
Witte legging kan best hoor! Onder een skibroek bijv.
Alle leggings van Sutherland (verkrijgbaar bij de Sting) zijn superfijn. Krimpen niet in de was, krijgen ook geen vale plekken en worden niet lelijk. De witte schijnen niet door (ik heb geen witte, mijn zusje wel) en worden ook niet grijs in de was.
Een witte legging is volgens mij altijd iets doorschijnend. Ik heb die 1x gedragen onder iets dat ook doorschijnend was, maar dat was ook langer dan een spijkerrokje en zelfs knielengte.

Maar ik heb daarstraks een tregging geprobeerd van Geisha. Ik vind het fijn als ze wat hoger in de taille zitten. Daar zitten geen zakken op en de stof is wat dikker. Dat staat iets gekleder dan een legging, maar er zit verder geen rits in. Ik zag dat ze ook crème hadden. Waren wel iets van 35 euro. Ze hadden ze ook in capri, maar daar heb ik de prijs niet van gezien.

EDIT: Ik heb dunne benen en bij mij zaten ze best wel strak. Bij Wehkamp heb ik er een paar gezien die in de richting komen.
Bedankt voor alle reacties!!

Tja of het wel of niet kan, ik was er al "bang" voor dat er op gereageerd werd. Ik vind dat ik best stevige bovenbenen heb en op een jurkje wat ruim boven de knie valt staat dat écht niet, en ze hebben ook nog geen zonlicht gezien :-)

Die van Esprit ga ik maar eens zoeken, ik heb er wel een in het zwart, maar had ik een maat te klein besteld, gevolg: doorschijnend zwart, dus niet echt een succes!

Nee een korte broek/fietsbroek...?? onder een jurkje is ook geen gezicht nee op de fiets!

Voor mensen met wat dikkere benen is de legging een uitkomst!! Mits je er wel een lang tuniekje of jurkje overheen draagt natuurlijk, niet een naveltruitje :P

De Sting is ook nog een idee, maar k kom niet zo vaak in de stad dus online is voor mij sneller. En Didi, misschien even online kijken straks.
Trek dan een jurkje aan met de juiste lengt, die past bij je bovenbenen. Waarom denk je, dat een witte legging je dikke, witte bovenbenen slanker laat lijken?

Verder vind ik ook, dat witte leggings best kunnen, bijv. onder een tuinbroek.
Steps heeft fijne leggings. ik heb een 2/3 in het creme-wit zit heerlijk.

(en foei, geen kleding in een te kleine maat kopen)
Just B, Sandwich en Expresso hebben ok wel goede kwaliteit leggings, ik weet niet of ze witte hebben maar degene die ik heb ( andere kleur dus..)zijn van superkwaliteit, richtprijs ca 39 euro.

Ik heb laatst een witte capribroek van expresso gkocht, die is heel strk, gerimpeld bij de knie, ook leuk te combineren met te korte jurkjes of tuniekjes.
quote:Raspberry26 schreef op 04 juli 2011 @ 22:03:

Bedankt voor alle reacties!!

Tja of het wel of niet kan, ik was er al "bang" voor dat er op gereageerd werd. Ik vind dat ik best stevige bovenbenen heb en op een jurkje wat ruim boven de knie valt staat dat écht niet, en ze hebben ook nog geen zonlicht gezien :-)

Koop dan een jurkjes of rokje die niet ruim boven je knie vallen..... (maar er net boven). Wit maakt optisch groter, met een witte legging onder je korte rokje krijg je helemaal grote boomstammen.

Lilluk!
Waarom mensen hier wel over witte leggingen struikelen maar niet over andere witte broeken is me trouwens nogsteeds een raadsel.
Witte legging, witte broek, als ik er zin in heb trek ik het gewoon aan. En ik ben lekker dik.
En als jiij je er lekker in vloelt moet je dat zeker doen.

Genuttel altijd over andere.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven