Mode & Beauty alle pijlers

Witte/cremekleurige legging?

04-07-2011 20:04 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Wie heeft voor mij dé tip??

Ik heb een paar witte/cremekleurige leggings, maar op de een of andere manier kies ik er net altijd 1 die wat doorschijnt... (nee ik heb deze niet onder een spijkerrokje aan met ballerina's maar gewoon zomers gekleurd jurkje oid).

Nu ben ik hard op zoek naar eentje die niet zo doorschijnt! Heeft iemand een idee? Ik hoef niet 100 plaatjes te zien van mogelijk goede leggings, maar vanuit eigen ervaring/omgeving oid please, maar het liefst wel online te koop

p.s. ik hoop niet dat hier de discussie losbarst of een witte legging nou wel of niet kan hehe

Bedankt alvast!!
Hier een witte legging van de Hema, 2 voor 12,95.

Schijnt niet door maar in alle witte leggings zie je toch wel alle hobbels en bobbels dan kan je beter zwart nemen.

Die rimpeldingen van Miss Etam heb ik van het weekend nog gepast maar daar krijg je echt dikke benen in. Niet doen dus!
Sinds ik dit topic gelezen heb kom ik ineens overal vrouwen met witte leggings tegen... Wonderbaarlijk! Meestal wel in de Libelle uitvoering met een spijkerrokje en platte schoenen trouwens. Valt wel op dat ze allemaal dikke benen hebben dus òf ze dragen ze omdát ze dikke benen hebben òf hun benen lijken er gewoon heel dik in. Eighterway; wegdoen en een ander kleurtje kopen!
Altijd weer een verassing om te zien wat een aaifoon met leestekens doet! :-)
Bedankt weer voor alle tips (en meningen )

Ik vind mezelf nou niet olifantenpoten hebben in een legging!!

Neem ook meestal 3/4 en daarbij pumps/open schoenen met hak dus tja echt lomp vind IK het in ieder geval niet. Dus niet a la Libelle (alhoewel dat soms best een leuk blad kan zijn, lees hem wel eens via de leesmap )

Het kleed bij mij gewoon af, en hoef me geen zorgen te maken dat als er iets omhoog waait dat ik in mn blote r**t op straat loop hehe.

Een witte capribroek is ook nog een idee ja!

En tja over wat/welke witte broek nou wel of niet daar zijn ook nog 1001 meningen over (ik zeg witte linnen broek met grote oma-onderbroek/boxer eronder ) maar goed da's weer een andere discussie!!
Alsjeblieft geen capribroek! Dan kan je wel zo in de Libelle...

Bij de Steps hebben ze ook goede kwaliteit leggings.
bij Trix en Rees hebben ze mooie leggings, vaak niet spierwit. Ik vind de kwaliteit en de stof mooi, maar ze zijn wel vrij duur.
Vandaag zag ik een stevige vrouw lopen in een minirokje, zo kort, dat haar kont er letterlijk onder uit kwam. Daar had ik toch echt liever een legging onder gezien .

Ik ben zelf tevreden over de leggings van only en Esprit, hoewel ik vind dat de kwaliteit van de laatste soms te wensen over laat maar ze zijn dan ook niet duur !
Action!
Action? Hmm misschien morgen maar ff kijken. Ook geschikt voor maat L / XL? Zonder afzakgevaar?
quote:HelpBrand schreef op 04 juli 2011 @ 20:10:

Haha t eerste wat in mij opkwam was idd: witte legging? Nee! Dat kan niet! Ik kan je dus niet helpen, succes heb gister zo'n kan echt niet legging gekocht,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven