Zara slechte kwaliteit?
maandag 31 december 2012 om 09:22
Ik dacht altijd dat Zare betere kwaliteiit was dan H&M, maar nu heb ik een t-shirt en een broek daar gekocht en daar vallen de gaten in! T-shirt heb ik aantal weken terug al teruggebracht na 2 weken. Maar nu is mijn nieuwe broek ook aan alle kanten gescheurd. Ik doe er niets raars mee, ik was niet heet, hij is niet te klein en ik heb hem pas 6 weken
Is Zara zo slecht?
Is Zara zo slecht?
Those who mind do not matter, those who matter do not mind
donderdag 3 januari 2013 om 12:51
Laatst toevallig eea gekocht voor dochter, zelf kom ik er niet, inderdaad deprimerend die maten. Maar dochter is klein en heel slank, dus die past daar opeens gewoon in maat 34, dus ideaal voor haar. Bloesje was binnen een dag de knoop vanaf gevallen en niet een reserveknoop aan het label zoals meestal gebruikelijk. Ben dus maar terug gegaan en kreeg wel gelijk mijn geld terug, kwam alleen heel onvriendelijk over. Ik deed mijn verhaal en de verkoopster pakte het aan, zei niks, dus ik wist helemaal niet wat de bedoeling was, maar toen ging ze dus eea in de kassa doen en kreeg ik mijn geld terug. Ze zei geen woord, ik wist niet of ik nou moest wachten oid. Maar inmiddels ben ik erachter dat het personeel daar niet eens Nederlands spreekt.
donderdag 3 januari 2013 om 13:10
Het hangt inderdaad echt af van wat je koopt. De dingen bij de h&m in het wat duurdere segment blijven vaak langer mooi, maar ik heb er ook een winterjas gekocht een keer voor de helft en daar krijg ik zoveel complimenten over, staat echt chique en of ik er nou mee ga stappen of wat dan ook, hij blijft mooi. Andere tops zijn na 1x wassen afgedragen en gepild.
Zara heb ik ook goedkope dingen van (trui voor ¤20 bijvoorbeeld) en die zijn eigenlijk heel mooi gebleven. Maar ik vind de ¤40-¤50 die ze voor sommige blouses durven vragen echt bespottelijk.
Mango vind ik over het algemeen wel super.
Zara heb ik ook goedkope dingen van (trui voor ¤20 bijvoorbeeld) en die zijn eigenlijk heel mooi gebleven. Maar ik vind de ¤40-¤50 die ze voor sommige blouses durven vragen echt bespottelijk.
Mango vind ik over het algemeen wel super.
donderdag 3 januari 2013 om 13:13
Mijn ervaring is dat je de spullen van Zara / H&M niet té goedkoop moet kopen en dat ze dan best een redelijke kwaliteit kunnen hebben.
Ik loop bijvoorbeeld voor het vierde jaar in een winterjas van de H&M die er nog prima uitziet en 70 euro kostte ofzo.
Oh, en ik heb een zijden bloesje van de Zara, van 40 euro ofzo en die blijft ook heel mooi na twee jaar dragen en wassen.
Ik loop bijvoorbeeld voor het vierde jaar in een winterjas van de H&M die er nog prima uitziet en 70 euro kostte ofzo.
Oh, en ik heb een zijden bloesje van de Zara, van 40 euro ofzo en die blijft ook heel mooi na twee jaar dragen en wassen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.