Zijden kussensloop
zondag 20 oktober 2019 om 17:19
Het haar breekt ook minder gauw af he? Ik was hem vergeten mee te nemen op vakantie en ik merkte het na nacht 1 al. Van die pluizige haartjes aan de zijkanten. Je hoeft trouwens geen dure sloop te halen TO. Ik heb een hele dure en ik heb ook gewoon van die satijne slaapjurkjes van de Kruidvat gekocht en die maak ik dan vast om mijn kussen. Merk geen verschil. Als het maar goed glad is.
zondag 20 oktober 2019 om 19:00
Zijde is een materiaal (net als bijvoorbeeld katoen of wol)
Satijn is een weeftechniek en kan van verschillende materialen gemaakt worden, bv. zijde, polyester, katoen
zondag 20 oktober 2019 om 21:20
Aah oke! Bedankt voor de toelichting. Ik vraag mij af of satijn dan ook beter voor het haar is, of dat ik toch beter voor de zijden stof kan gaan.lady_lovelylocks schreef: ↑20-10-2019 19:00Zijde is een materiaal (net als bijvoorbeeld katoen of wol)
Satijn is een weeftechniek en kan van verschillende materialen gemaakt worden, bv. zijde, polyester, katoen
maandag 21 oktober 2019 om 06:44
Ja polyester satijn is ook goed voor je haar. Ik vind het persoonlijk niet fijn slapen, omdat het zo glad en plakkerig is aan mijn gezicht. Je zou ook een satijnen (of zijden) sjaaltje om je haar kunnen knopen