Mode & Beauty alle pijlers

Zilvershampoo op bruin haar

16-04-2010 20:02 16 berichten
Ik heb vandaag een flesje zilvershampoo gekocht, aangezien mn highlights wat gelig zijn geworden. Maar het probleem is dat ik alleen aan mn bovenkant highlights heb gezet om te proberen hoe het bij me stond. Nu is mn vraag, is het wel verstandig dit te behandelen met zilvershampoo omdat het eigenlijk voor geblondeerd haar is bedoeld? Anders nog andere tips?
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet geschikt.
Dat kan geen kwaad, het blonde haar zal er op reageren en het bruine niet. Wij deden het vaak in de kapsalon, zilvershampoo gebruiken als de Coupe Soleil te gelig was.

Het is geen verf,het zal de kleur alleen neutralisen
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat
Als het de Guhl zilvershampoo is, zal hij sowieso niks doen, is mijn ervaring. Al laat je hem er een half uur inzitten. Die van Schwarzkopf moet je hebben.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ooh sjit, heb die van Guhl inderdaad..

Heb net mn haar gewassen maar zag inderdaad geen verschil, misschien als het opgedroogd is hoop ik maar!
Waar koop je die van schwarzkopf?
Die kun je bij het kruidvat kopen. Mijn ervaring is dat je ook die een keer of twee/drie moet gebruiken totdat het gele helemaal weg is. Er is van goldwell ook een mousse te krijgen, een soort semi-spoeling die ook goed werkt en het resultaat blijft wat langer zitten. De kleur heet violet blonde, kleurnummer is 10V geloof ik. Alleen te krijgen bij de goldwell kapper.
Guhl heeft ook een masker tegen geligheid, die helpt wel! (bij mij)
Twentythree, hoe vaak heb je dit masker gebruikt, toen je resultaat zag? Ik heb het nu ook gehaald vandaag, omdat ik mijn haar ook te gelig vind geworden. Vandaag het masker gebruikt en ik zie iets resultaat, wordt dit nog meer als je het vaker gebruikt ? wat is jou ervaring.?
Laat het gewoon wat langer intrekken dan wat op de tube staat.. En gebruik royaal.

Succes!
nu nog een masker tegen rooiigheid zien te vinden dan ben ik ook weer blij.

(zeker in fel zonlicht is het zo goed als koper en ik geen 'chocoladebruin' wat de verpakking haarveerf beloofde)
Bestaat er trouwens zoiets al teveel zilvershampoo gebruiken? Ik heb wel is gehoord dat het dan groen gaat uitslaan. Klopt dit?
Ik heb mijn haar al 15 keer gewassen met die van Guhl en er gebeurd inderdaad niets...
Guhl zilver en vitaliteit is voor grijs haar, dat gaat er mooi van glanzen. Ik gebruik het al jaren. Mijn natuurlijke grijze haar wordt er niet groen of paars van.

Ik denk dat het niet sterk genoeg is om vergeelde highlights op te lichten.
quote:Ava0208 schreef op 21 april 2010 @ 19:25:

Bestaat er trouwens zoiets al teveel zilvershampoo gebruiken? Ik heb wel is gehoord dat het dan groen gaat uitslaan. Klopt dit?Alleen als je in chloorwater zwemt.
Nee! Geblondeerd haar, dus ook highlights, kan alleen groen worden van zwemmen in chloorwater of zelfs van zeewater.

Altijd minstens een week wachten met zwemmen als je haar net geblondeerd/geblitzt is.

Groen worden heeft helemaal niets met zilvershampoo te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven