Zinzi zilver
woensdag 16 december 2009 om 19:07
Linda77: Dat las ik ook op een juwelierssite over Zinzi.
Ff gegoogled:
gerodineerd zilver. Dit is zilver waarop een zeer dunne laag (enkele mm) rhodium wordt aangebracht. Omdat rhodium zeer hard is, beschadigen de sieraden niet of nauwelijks, wat de levensduur aanzienlijk verlengt.
Goede reden om morgende juwelier binnen te stappen
Ff gegoogled:
gerodineerd zilver. Dit is zilver waarop een zeer dunne laag (enkele mm) rhodium wordt aangebracht. Omdat rhodium zeer hard is, beschadigen de sieraden niet of nauwelijks, wat de levensduur aanzienlijk verlengt.
Goede reden om morgende juwelier binnen te stappen
woensdag 16 december 2009 om 19:21
Ik heb een ring van zinzi gekregen, 2 jaar geleden ofzo, en daar viel al heel snel de steen uit. Ik kreeg via de juwelier gewoon weer een nieuwe. Dit is in totaal in 2 jaar 5 keer gebeurd (!!!), maar iedere keer kreeg ik gewoon een nieuwe ring! Echt service. De laatste die ik heb gekregen, met allemaal kleine steentjes op een rij, doet het nog steeds prima, haha.
woensdag 16 december 2009 om 19:48
woensdag 16 december 2009 om 21:26
Mijn ring werd heel erg snel krasserig ondanks het rodineer laagje, dit laagje is er ondertussen al 2 keer opnieuw opgedaan bij de juwelier, maar na een maand is het weer zoals het was.
Die ring is ook het enige wat ik er van heb, dus misschien heb ik gewoon een miskleum..
toch, ik koop het niet meer.
Die ring is ook het enige wat ik er van heb, dus misschien heb ik gewoon een miskleum..
toch, ik koop het niet meer.
zondag 20 december 2009 om 10:50
quote:queenie1 schreef op 16 december 2009 @ 19:04:
Zinzi is het namaak van Ti Sento. Ti Sento vind ik persoonlijk mooier.
helemaal mee eens! zinzi heeft dit jaar heeeeeel veel dingen in de collectie die ti sento al een paar jaar heeft vind het raar dat dat "mag" eigenlijk??? dus als je iets meer te besteden hebt ga dan voor ti sento!
heb er ringen en oorbellen van en die blijven mooi ( en heb geen aandelen hoor )
Zinzi is het namaak van Ti Sento. Ti Sento vind ik persoonlijk mooier.
helemaal mee eens! zinzi heeft dit jaar heeeeeel veel dingen in de collectie die ti sento al een paar jaar heeft vind het raar dat dat "mag" eigenlijk??? dus als je iets meer te besteden hebt ga dan voor ti sento!
heb er ringen en oorbellen van en die blijven mooi ( en heb geen aandelen hoor )
zondag 20 december 2009 om 11:16
quote:Meeko schreef op 20 december 2009 @ 11:13:
Ik heb al bijna 3 jaar, 3 smalle ringetjes met steentjes erin van ZinZi
En zien er nog goed uit.
Draag ze altijd, ik douche ermee, maak er mee schoon.
En de steentjes zitten er nog in..
Ene nee ik heb ook geen aandelenDat bedoel ik dus. Die ring van Ti Sento ziet er lang niet meer zo goed uit, dus dat zinzi 'namaak' Ti Sento is vind ik ook onzin.
Ik heb al bijna 3 jaar, 3 smalle ringetjes met steentjes erin van ZinZi
En zien er nog goed uit.
Draag ze altijd, ik douche ermee, maak er mee schoon.
En de steentjes zitten er nog in..
Ene nee ik heb ook geen aandelenDat bedoel ik dus. Die ring van Ti Sento ziet er lang niet meer zo goed uit, dus dat zinzi 'namaak' Ti Sento is vind ik ook onzin.
zondag 20 december 2009 om 13:25
quote:nance7 schreef op 20 december 2009 @ 10:50:
[...]
heb er ringen en oorbellen van en die blijven mooi ( en heb geen aandelen hoor )lezennnn... Ti sento, Tirisi, Zinzi en nog wat andere merken zijn allemaal van hetzelfde bedrijf. Een en dezelfde eigenaar....
[...]
heb er ringen en oorbellen van en die blijven mooi ( en heb geen aandelen hoor )lezennnn... Ti sento, Tirisi, Zinzi en nog wat andere merken zijn allemaal van hetzelfde bedrijf. Een en dezelfde eigenaar....